نحوه انتخاب بهترین نرم افزار طراحی وب در سال 2020 (مقایسه شده)

آیا به دنبال بهترین نرم افزار طراحی وب برای ایجاد وب سایت های زیبا هستید؟ اکثر طراحان وب باتجربه برای کارهای مختلف طراحی ، نرم افزار دلخواه خود را دارند.

با این حال ، اگر تازه کار خود را شروع می کنید ، پیدا کردن این ترکیب عالی ممکن است مدتی طول بکشد.

در این مقاله ، ما بهترین نرم افزار طراحی وب را برای موارد مختلف استفاده به شما نشان خواهیم داد ، بنابراین می توانید برای نیاز خود تصمیم صحیح بگیرید.

Choosing the best web design software

چرا به بهترین نرم افزار طراحی وب نیاز دارید؟ h4>

به دلیل سو mتفاهمات رایج در مورد طراحی وب ، بسیاری از مبتدیان احساس می کنند که طراحی وب سایت مناسب و حرفه ای سالها طول می کشد.

گرچه درست است که وقت اضافی بهتری دریافت می کنید ، اما نرم افزار مناسب طراحی وب می تواند به شما کمک کند تا به راحتی با حداقل مهارت ها ، طرح های زیبا خلق کنید.

به این دلیل است که برخی از نرم افزارهای طراحی وب ، کل فرایند را خودکار می کنند که حتی به مبتدیان مطلق امکان ایجاد وب سایت های زیبا را می دهد.

بیایید نگاهی به برخی از بهترین نرم افزارهای طراحی وب بیندازیم که به شما کمک می کند مانند یک طراح وب متخصص طراحی کنید.

انواع مختلف نرم افزار طراحی وب h4>

یک ابزار طراحی وب وجود ندارد که تمام کارهای مربوط به توسعه و طراحی وب را انجام دهد. به عنوان یک طراح ، شما باید ترکیبی از نرم افزارهای مختلف را برای ساخت مجموعه ابزار خود انتخاب کنید.

ما انتخاب خود را به دسته های مختلفی تقسیم کرده ایم ، بنابراین می توانید بهترین گزینه های موجود را برای هر کار ارزیابی کنید.

ابتدا با اصول شروع می کنیم. ،

بهترین نرم افزار طراحی وب برای ساخت وب سایت h4>

بسیاری از مبتدیان از ما می پرسند که آیا برای ایجاد یک وب سایت واقعی نیاز به یادگیری کدگذاری دارند.

در حالی که دانستن نحوه کدگذاری ، مزیت اضافی در ایجاد وب سایت به شما می دهد ، بسیاری از سازندگان وب سایت مانند وردپرس ایجاد وب سایت های سفارشی بدون یادگیری نحوه کدگذاری را برای همه آسان کرده است.

دلیل این امر این است که وردپرس اکنون بیش از 34٪ از کل وب سایت های موجود در اینترنت را تأمین می کند.

1. Beaver Builder

Beaver Builder

Beaver Builder کاربر پسند است سازنده صفحه برای وردپرس . این امکان را به شما می دهد تا به راحتی عناصر طراحی را بکشید و رها کنید تا بدون ایجاد هرگونه کد ، طرح دلخواه خود را ایجاد کنید.

برای شروع کار با Beaver Builder ، به یک وب سایت وردپرس نیاز دارید.

ما توصیه می کنیم از Bluehost استفاده کنید. آنها ارائه دهنده میزبانی وردپرس و یکی از بزرگترین شرکتهای میزبان در جهان.

بهترین قسمت این است که آنها به کاربران WPBeginner تخفیف در میزبانی و نام دامنه رایگان ارائه می دهند. اساساً شما می توانید با پرداخت 2.75 دلار در ماه شروع کنید.

to برای شروع اینجا را کلیک کنید با Bluehost ←

برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای ما در نحوه ایجاد وب سایت با دستورالعمل های گام به گام.

پس از راه اندازی ، باید پلاگین Beaver Builder . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از آن ، می توانید پست ها یا صفحات وردپرس را با استفاده از Beaver Builder ویرایش کنید.

Using Beaver Builder to design pages in WordPress

به سادگی اشاره کرده و روی هر مورد کلیک کنید تا ویرایش شود یا از ده ها قالب آماده بارگیری شود تا به عنوان نقطه شروع استفاده شوند. برای راهنمایی ، به راهنمای ما در نحوه ایجاد طرح بندی های سفارشی با استفاده از Beaver Builder

Beaver Builder همچنین دارای یک Theme Customizer است که به شما امکان می دهد با استفاده از همان رابط کشیدن و رها کردن ، تم های وردپرس سفارشی ایجاد کنید. برخلاف صفحات ویرایش ، شما می توانید یک تم کامل با طراحی خود ایجاد کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر ، به آموزش ما در نحوه ایجاد تم های وردپرس سفارشی بدون نوشتن کد.

2. Divi

Divi Demo

Divi مورد دیگری است اگر می خواهید یک وب سایت وردپرس طراحی کنید گزینه عالی است. این یکی از بهترین صفحات سازنده وردپرس است و دارای ده ها قالب آماده برای استفاده است.

بعد از راه اندازی ، به راحتی Divi را در وب سایت خود نصب و فعال کنید و ویرایش را شروع کنید. این تقریباً با هر قالب WordPress کار می کند ، و شما همچنین می توانید از تم Divi استفاده کنید که دارای ویژگی های پیشرفته برای سازنده است.

این یک ابزار کشیدن و رها کردن است که به این معنی است که شما می توانید بر روی هر موردی کلیک کرده و ظاهر آن را تغییر دهید. شما می توانید تصاویر ، فیلم ها ، اسلایدرها را اضافه کنید a > ، ، ابزارک ها و موارد دیگر.

مهمتر از همه ، تغییرات طراحی شما کاملاً پاسخگو بوده و بطور خودکار برای دستگاههای تلفن همراه تنظیم می شود.

3 . با سازنده وب سایت تماس دائمی

اگر به دنبال یک سازنده وب سایت کاملاً میزبان هستید ، سازنده وب سایت با Contact Contact یک گزینه مناسب وردپرس برای مبتدیان است. این وب سایت ساز هوشمند دارای طراحی وب سایت زیبایی است که می توانید با استفاده از یک رابط کاربری ساده ویرایش کنید.

نگران نباشید ، با پاسخ دادن به چند س startال شروع کنید ، و سازنده وب سایت طراحی ، تصاویر و محتوای آزمایشی سایت شما را انتخاب می کند. سپس می توانید فقط نشانگر داده و کلیک کنید تا تصاویر ، متن ، فیلم و موارد دیگر را جایگزین کنید.

4. Gator توسط HostGator

Constant Contact Website Builder

Gator دیگری است وب سایت ساز که به شما امکان می دهد وب سایت های کاملی را بدون هیچ گونه کدگذاری طراحی کنید. Gator توسط HostGator ، یکی از بهترین شرکت های میزبانی وب در جهان است.

این یک بستر کاملاً میزبانی شده است ، به این معنی که دیگر نگران به روزرسانی ، امنیت یا پشتیبان گیری نباشید. این نه تنها شامل سازنده و میزبانی وب است ، بلکه شما یک نام دامنه رایگان نیز برای وب سایت خود دریافت می کنید.

خود نرم افزار سازنده دارای یک رابط کشیدن و رها کردن بصری با بیش از 200+ قالب طراحی وب حرفه ای است. هر الگو با استفاده از یک ابزار ساده کلیک و کلیک کاملاً قابل تنظیم است.

شما می توانید هر مورد را در یک صفحه ویرایش کنید یا مواردی را که معمولاً استفاده می شوند مانند تصاویر ، فیلم ها ، گالری عکس ، متن ، ستون ها ، نقشه ها و فرم های تماس را بکشید و رها کنید.

Gator همچنین دارای یک کتابخانه عکس موجود در انبار است ، بنابراین می توانید عکس های زیبایی را در وب سایت خود پیدا کنید و اضافه کنید.

بهترین نرم افزار طراحی وب برای تجارت الکترونیک h4>

انتظار می رود صنعت تجارت الکترونیکی تا سال 2021 به 4.9 تریلیون دلار برسد. تقاضای زیادی برای طراحی وب تجارت الکترونیکی در بازار وجود دارد.

در زیر بهترین گزینه ها برای بهترین نرم افزار طراحی وب برای تجارت الکترونیکی آورده شده است که به شما امکان می دهد بدون مهارت برنامه نویسی وارد این بازار شوید.

5. ووکامرس

Gator Website Builder by HostGator

ووکامرس بهترین بستر تجارت الکترونیکی در جهان است. این در بالای وردپرس اجرا می شود ، بدین معنی که شما برای طراحی وب سایت تجارت الکترونیکی با استفاده از ووکامرس به یک وب سایت وردپرس نیاز خواهید داشت.

می توانید با Bluehost ثبت نام کنید. برای شروع. آنها به کاربران WPBeginner تخفیف در میزبانی + نام دامنه رایگان ارائه می دهند. در واقع ، شما می توانید با 2.75 دلار در ماه شروع کنید.

برای دستورالعمل های دقیق ، به راهنمای کامل ما در نحوه راه اندازی یک فروشگاه آنلاین .

6. BigCommerce

WooCommerce

BigCommerce یک پلت فرم محبوب تجارت الکترونیکی است. به عنوان یک راه حل کاملاً میزبان در دسترس است و بهترین قسمت این است که می تواند به راحتی در وب سایت وردپرس ادغام شود.

ایجاد یک فروشگاه آنلاین با BigCommerce کاملاً ساده است. این دارای طرح های زیبا برای ویترین فروشگاه و موضوعات کاملاً سفارشی برای فروشگاه آنلاین شماست. این به طور خودکار تصاویر محصول را کنترل می کند ، آنها را برش می دهد و آنها را در طرح های زیبا گالری نمایش می دهد.

نمی دانید چگونه در برابر WooCommerce قرار می گیرد؟ به مقاله ما در BigCommerce vs WooCommerce برای مقایسه دو به دو این دو سیستم عامل.

7. خرید کنید

BigCommerce eCommerce Platform

اگر به دنبال یک راه حل تجارت الکترونیک کاملاً میزبان هستید ، Shopify می تواند مناسب شما باشد. این مجموعه با الگوهای طراحی شده حرفه ای تقریباً هر نوع فروشگاه آنلاین ایجاد می کند.

همه ابزارهای طراحی تجارت الکترونیکی بسیار شهودی هستند و به شما امکان می دهند فقط موارد را بکشید و رها کنید تا صفحات زیبایی ایجاد کنید. به راحتی می توانید آرم ها ، تصاویر ، فیلم ها و موارد دیگر را به صورت سفارشی بارگذاری کنید.

Shopify از میزبانی ، نرم افزار و پشتیبان گیری مراقبت می کند ، بنابراین می توانید فقط بر ایجاد یک فروشگاه آنلاین زیبا تمرکز کنید.

برای جزئیات بیشتر ، به مقایسه دقیق ما با Shopify vs WooCommerce .

بهترین نرم افزار طراحی وب برای طراحان گرافیک h4>

بخش عمده ای از طراحی وب شامل گرافیک برای ایجاد آرم های سفارشی ، تصاویر پس زمینه ، تصاویر برجسته و موارد دیگر است. برای همه اینها ، شما به ابزارهای طراحی گرافیک نیاز خواهید داشت.

این ابزارها به دانش اولیه نحوه استفاده از آنها نیاز دارند. خوشبختانه ، تعداد زیادی منبع آنلاین وجود دارد که به سرعت شما را سرگرم می کند.

8. Adobe Photoshop

Shopify

Adobe Photoshop پیشگام صنعت ویرایش عکس و نرم افزار طراحی گرافیک است. این سیستم عامل برای سیستم عامل های Mac و Windows در دسترس است.

این یکی از قدیمی ترین و آسان ترین نرم افزارهای استفاده از طراحی گرافیک در بازار است. به دلیل محبوبیت گسترده آن ، منابع آنلاین فراوانی برای یادگیری رایگان فتوشاپ وجود دارد.

Adobe Photoshop نسبت به برخی از نرم افزارها کمی گرانتر است. این برنامه به صورت اشتراکی در دسترس است و هر طرح همراه با برنامه ها و افزودنی های مختلف است.

9. طرح

Adobe Photoshop

Sketch ابزاری قدرتمند برای طراحی وکتور است که به شما امکان می دهد طرح هایی با کیفیت بالا و مقیاس پذیر ایجاد کنید. Sketch ایجاد نمادها ، تصاویر ، نمونه های اولیه و ماکت برای برنامه ها ، وب سایت ها و چاپ را بسیار آسان می کند.

همراه با یک طراحی بصری است که یادگیری آن برای مبتدیان آسان است. همچنین با هزاران منبع یادگیری همراه است تا به شما کمک کند سریع با نرم افزار آشنا شوید.

10. طراح Affinity

Sketch

Affinity Designer ابزاری فوق العاده آسان برای استفاده و قدرتمند برای طراحی گرافیک است. مناسب برای مبتدیان و کاربران پیشرفته ، طراح Affinity دارای تمام ابزارهایی است که شما می خواهید در یک ابزار طراحی گرافیک بدون هیچ چیز پیچیده ای داشته باشید.

همچنین به شما امکان می دهد به راحتی بین حالت های شطرنجی و برداری جابجا شوید. این کار طراحی تصاویر با ترکیبی قدرتمند از ابزارها را آسان می کند.

Affinity Designer با قیمت ساده 49.99 دلار پرداخت یکبار مصرف در دسترس است.

اساساً Affinity ترکیبی کامل از فتوشاپ Adobe و Illustrator است.

11. Adobe Illustrator

Affinity Designer

Adobe Illustrator ابزار طراحی گرافیکی برداری Adobe است. Illustrator که در بین متخصصان طراحی گرافیک محبوب است ، به شما امکان می دهد آرم ، نماد ، نقاشی ، تایپوگرافی و تصاویر برای چاپ ، وب ، ویدئو و تلفن همراه ایجاد کنید.

استفاده از آن آسان است اما برای استفاده کامل از نرم افزار همراه با انحنای کمی یادگیری است. با این حال ، Adobe منابع زیادی برای کمک به شما در شروع کار ارائه می دهد. همچنین می توانید آموزشهای رایگان را به صورت آنلاین پیدا کنید.

Adobe Illustrator در برنامه های اشتراک ماهانه در دسترس است ، که این باعث می شود کمی گران تر از سایر نرم افزارها باشد.

12. Gimp

Adobe Illustrator

اگر به دنبال یک نرم افزار رایگان طراحی وب هستید ، Gimp یک گزینه رایگان عالی است. این نرم افزار طراحی منبع باز جایگزین مناسبی برای Adobe Photoshop است و به شما امکان می دهد به راحتی تصاویر را ویرایش کرده و برای وب سایت های خود گرافیک ایجاد کنید.

Gimp برای MacOS ، Windows و Linux در دسترس است. به نظر می رسد این نرم افزار به اندازه برخی دیگر از نرم افزارهای پرداخت شده صیقلی به نظر نرسد ، اما یک نرم افزار کاملاً قدرتمند و قدرتمند است که چیزهای زیادی برای ارائه دارد.

بهترین نرم افزار طراحی وب برای بازاریابان h4>

انجام طراحی وب فقط با راه اندازی یک وب سایت خاتمه نمی یابد. بازاریابان به طور منظم نیاز به طراحی گرافیک ، تصاویر شبکه های اجتماعی ، آیکون ها ، اینفوگرافیک ها ، بنرها و موارد دیگر دارند.

ابزارهای زیادی وجود دارد که به شما امکان می دهد با تلاش و مهارت بسیار کم مواد بازاریابی را در سطح حرفه ای طراحی کنید. در اینجا بهترین نرم افزار طراحی وب برای بازاریابان انتخاب شده است.

13. Canva

Gimp

Canva ابزاری برای طراحی گرافیک برای بازاریابان و وبلاگ نویسان است. این یک ابزار مبتنی بر وب است و نیازی به نصب هیچ نرم افزار اضافی ندارد.

همراه با بسیاری از الگوهای طراحی آماده برای انواع مختلف گرافیک است. می توانید الگویی را انتخاب کنید و سپس از ابزار کشیدن و رها کردن Canva برای ویرایش آن تصاویر برای وب سایت خود استفاده کنید.

14. بالسامیق

Canva

Balsamiq یک ابزار طراحی قدرتمند برای ایجاد ماکت ، فریم های بی سیم و وب سایت است. همراه با رابط کاربری آسان که به شما کمک می کند طراحی UI را به عنوان یک مبتدی یاد بگیرید. کاربران پیشرفته در ساخت سریع ماکت برای صفحات محصولات ، مطالب بازاریابی و سایر موارد بسیار مفید خواهند بود.

15. پنهان کردن

Balsamiq

Moqups یکی دیگر از ابزارهای طراحی سیم و فریم است. این امکان به اشتراک گذاری آسان و همکاری تیمی بدون بارگیری هیچ پرونده ای را فراهم می کند.

رابط کاربری بصری استفاده از آن را برای مبتدیان آسان و برای کاربران پیشرفته به اندازه کافی قدرتمند می کند. این مجموعه با یک کتابخانه داخلی شامل هزاران مجموعه آیکون ، فونت و کتابخانه سبک است.

16. پیکتوچارت

Moqups

Piktochart یک ابزار طراحی آسان برای ایجاد سخنرانی ها ، اینفوگرافی ها ، بروشورها و پوسترها است. همراه با ده ها الگو برای استفاده به عنوان نقطه شروع.

می توانید از آن در مرورگر خود استفاده کنید ، بنابراین نیازی به نصب هیچ نرم افزاری نیست. برای افزودن آیکون ها ، عناصر ، عکس ها ، اشکال ، خطوط و پیکان ها به راحتی کشیده و رها کنید. برای ایجاد طرح های حرفه ای برای فعالیت های بازاریابی خود ، موارد را مرتب کرده و متن خود را اضافه کنید.

بهترین نرم افزار طراحی وب برای سایتهای HTML h4>

آیا می خواهید به سرعت سایتهای ثابت HTML را طراحی کنید؟ این نرم افزار طراحی وب به شما کمک می کند تا به راحتی و بدون نوشتن HTML ، به طراحی سایت های HTML بپردازید.

17. Adobe Dreamweaver

Piktochart

Adobe Dreamweaver یکی از مبتدی ترین نرم افزارهای دوستانه طراحی وب است. به شما امکان می دهد به راحتی وب سایت های HTML ثابت ساکن تلفن همراه ، صفحات فرود مستقل یا اسناد سریع HTML ایجاد کنید.

کشیدن و رها کردن برای ایجاد صفحات وب برای مبتدیان آسان است. کاربران پیشرفته آن را با کدگذاری هوشمند ، تکمیل خودکار ، کامپایلرها ، پشتیبانی از git و موارد دیگر به همان اندازه مفید می دانند.

18. Google Web Designer

Dreamweaver

Google Web Designer یکی دیگر از ابزارهای بصری و آسان برای ایجاد طرح های مبتنی بر HTML-5 ، گرافیک متحرک و انیمیشن است. همچنین می تواند برای طراحی تبلیغات بنر ، تبلیغات ویدیویی و سایر مواد بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد.

می توانید از ابتدا شروع کنید یا ده ها الگوی موجود در طرح های مختلف را انتخاب کنید. Google Web Designer به صورت بارگیری رایگان برای سیستم عامل های Mac ، Windows و Linux در دسترس است.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند بهترین نرم افزار طراحی وب را برای جعبه ابزار طراحی خود پیدا کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما بهترین نرم افزار CRM و بهترین خدمات تلفنی کسب و کار برای مشاغل کوچک.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/showcase/best-web-design-software-compared/.

دیدگاهتان را بنویسید