نحوه افزودن پیوندهای سفارشی به تصاویر گالری در وردپرس

آیا می خواهید پیوندهای سفارشی به تصاویر گالری در وردپرس اضافه کنید؟ این پیوندهای سفارشی می تواند به هر صفحه یا پست خاصی در سایت شما یا حتی به یک سایت خارجی اشاره داشته باشد.

اما وقتی هستید ایجاد یک گالری ، انتخاب شما برای پیوند دادن تصویر به صفحه پیوست یا رسانه فایل.

اما اگر می خواهید پیوندهای سفارشی را به تصاویر جداگانه درون گالری اضافه کنید ، چه می کنید؟ در این مقاله ، ما به شما نحوه افزودن پیوندهای سفارشی به تصاویر گالری در وردپرس را نشان خواهیم داد.

Adding custom link to a single image in WordPress

افزودن پیوندهای سفارشی به تصاویر گالری h4>

برای افزودن قابلیت پیوندهای سفارشی گالری به تصاویر گالری در وردپرس ، اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی پیوندهای سفارشی گالری . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

این افزونه رایگان وردپرس به شما امکان می دهد پیوندهای سفارشی را به تصاویر گالری خود اضافه کنید. خارج از جعبه کار می کند ، بنابراین هیچ تنظیماتی برای پیکربندی شما وجود ندارد. کافی است به یک پست یا صفحه بروید و یک گالری جدید ایجاد کنید. فیلدهای متا پیوند سفارشی را برای تصاویر جداگانه در گالری مشاهده خواهید کرد.

Adding custom link to gallery images in WordPress

شما می توانید یک تصویر را در گالری به هر پست ، صفحه یا حتی یک وب سایت خارجی پیوند دهید. همچنین می توانید انتخاب کنید که آیا می خواهید پیوند در همان پنجره باز شود یا اینکه.

این افزونه با هر افزونه دیگری که ممکن است برای نمایش تصاویر در پنجره پنجره کوچک یا چرخ فلک استفاده کنید بسیار خوب کار می کند. همچنین به شما امکان می دهد رویدادهای onclick را برای یک تصویر جداگانه در گالری نگه دارید یا غیرفعال کنید.

افزودن پیوندهای سفارشی به تصاویر منفرد h4>

اکنون ، بیایید نگاهی بیاندازیم به نحوه افزودن پیوند سفارشی به یک تصویر واحد در وردپرس. شما می توانید فایل تصویری خود را با استفاده از آپلود کننده رسانه بارگذاری کنید. پس از بارگذاری ، می توانید آن را به یک URL سفارشی تحت تنظیمات نمایش پیوست پیوند دهید.

Adding custom link to a single image in WordPress

ساده بود؟ اما هنگامی که ایجاد یک گالری در وردپرس. می توانید یک تصویر گالری را به صفحه پیوست یا پرونده رسانه پیوند دهید ، اما نمی توانید پیوندهای سفارشی را به تصاویر جداگانه در گالری اضافه کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند پیوندهای سفارشی به تصاویر گالری در وردپرس اضافه کنید. برای سایر مشکلات مربوط به تصاویر ، به راهنمای ما در مورد چگونگی عنوان رفع مشکلات معمول تصویر در وردپرس.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube ما مشترک شوید. برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در توییتر و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-custom-links-to-gallery-images-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید