نحوه افزودن نوار نمایشی طرح زمینه در وردپرس

بیشتر مغازه ها و بازارهای قالب وردپرس از نوار نمایشی طرح زمینه استفاده می کنند تا پیش نمایش مضامین را برای کاربران خود آسان کنند. نوار نمایشی طرح زمینه نواری است که در بالای وب سایتی با منوی انتخاب تم ظاهر می شود. به شما امکان می دهد یک سایت با محتوای ساختگی ایجاد کنید که کاربران بتوانند از آن برای دیدن نسخه نمایشی موضوعات مختلفی که در دسترس دارید استفاده کنند. یکی از کاربران ما که می خواست چند موضوع رایگان را منتشر کند از ما پرسید چگونه می توانیم ویژگی نوار نمایشی طرح زمینه را در سایت خود اضافه کنیم. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه بدون هیچ زحمتی و بدون کدگذاری ، نوار نمایشی طرح زمینه را در وردپرس اضافه کنید.

ابتدا . پس از فعال سازی ، باید پلاگین را از صفحه تنظیمات پیکربندی کنید:

Theme Demo Bar WordPress plugin settings page

استفاده از افزونه بسیار ساده و سرراست است. متغیر themedemo را به این شکل به URL اضافه کنید:

http://www.example.com/؟themedemo=theme-name

نام تم را با نام موضوعی که می خواهید نمایش دهید جایگزین کنید. URL با استفاده از Theme Demo Bar ، تعویض کننده طرح زمینه و دکمه بستن ، example.com را نشان می دهد. افزونه WordPress Theme Demo Bar نام تم ها را از فهرست موضوعات انتخاب می کند. منوی کشویی تم ، تمام مضامین موجود در فهرست زمینه از جمله مضامین کودک را لیست می کند.

گزینه های پیکربندی در صفحه تنظیمات افزونه به شما امکان می دهد ظاهر و احساس کامل نوار نمایش را کنترل کنید. همچنین می توانید تم هایی را که می خواهید نمایش داده شود و کدام تم ها را پنهان کنید. نوار نمایشی قالب وردپرس همچنین آماری را برای تعداد دفعات پیش نمایش هر موضوع ارائه می دهد. در زیر تنظیمات تم فردی ، می توانید برای هر موضوع صفحه اطلاعاتی انتخاب کنید. این می تواند صفحه ای باشد که بازدیدکنندگان می توانند برای بارگیری / خرید موضوع یا اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی های آن ، به آن مراجعه کنند. در صورت تمایل ، این به راحتی می تواند یک لینک وابسته به یک فروشگاه تم خارجی باشد.

theme demo bar individual theme settings

در تنظیمات نوار نمایشی قالب وردپرس »نگاه کنید و احساس کنید به راحتی می توانید ظاهر قالب نوار نمایشی Theme را تغییر دهید. می توانید دکمه ها را بارگذاری کنید ، از یک صفحه سبک سفارشی استفاده کنید و ارتفاع و موقعیت نوار نمایشی را تنظیم کنید.

Changing looks of Theme Demo Bar

نوار نمایشی قالب وردپرس یک راه حل سریع و آسان است. با این حال ، روش های پیشرفته و پیچیده دیگری نیز برای نمایش نوار نمایشی موضوع وجود دارد. می توانید به صورت دستی یک نوار منوی شناور ایجاد کنید یا از برخی افزونه های دیگر برای انجام کار استفاده کنید. در حالی که نوار نمایشی طرح زمینه بیشتر برای فروشگاه های موضوعی است که تم های وردپرس تجاری را می فروشند ، شما می توانید به راحتی از آن در قالب سبک نمونه کارها برای نمایش کارهای خود استفاده کنید. مزیت یک راه حل نوار نمایشی تم این است که شما می توانید به جای ایجاد سایت های نمایشی متعدد ، از یک سایت واحد برای نمایش تمام مضامین خود استفاده کنید. اگر از نوار نمایشی طرح زمینه با استفاده از روش دیگری استفاده می کنید ، لطفاً در نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-a-theme-demo-bar-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35