نحوه افزودن نوار جستجو به فهرست WordPress (مرحله به مرحله)

آیا می خواهید یک نوار جستجو به فهرست پیمایش وردپرس خود اضافه کنید؟

به طور پیش فرض ، وردپرس به شما امکان می دهد بخش جستجو را در نوار کناری وب سایت ، پاورقی و سایر مناطق آماده ویجت خود اضافه کنید. با این حال ، بسیاری از کاربران ترجیح می دهند جعبه جستجوی وردپرس را در منوی پیمایش داشته باشند زیرا در قسمت بالای صفحه به راحتی قابل مشاهده است.

در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه بدون داشتن دانش برنامه نویسی ، به راحتی یک نوار جستجو به فهرست وردپرس خود اضافه کنید.

Adding a Search Bar to WordPress Menu

چرا باید یک نوار جستجو در منو اضافه کنید؟ h4>

جستجوی سایت باعث می شود تا کاربران بتوانند بدون ترک وب سایت شما ، آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند. این به بهبود تجربه کاربر در وب سایت شما کمک می کند و تعامل را افزایش می دهد.

به همین دلیل است که اکثر کارشناسان قابلیت استفاده توصیه می کنند که یک گزینه جستجو را در منوی پیمایش اضافه کنید ، بنابراین کاربران می توانند به راحتی آن را پیدا کنند.

با این حال ، ابزارک پیش فرض جستجوی وردپرس فقط به مناطق آماده ویجت محدود می شود.

خوشبختانه ، موارد مختلفی وجود دارد افزونه های جستجو برای بهبود جستجوی سایت خود “> افزونه های جستجوی وردپرس که به شما امکان می دهد نوار جستجو را به مکان های مختلف سایت خود از جمله منوها اضافه کنید.

برای این آموزش ، ما افزونه رایگان Ivory Search را انتخاب کرده ایم. به شما امکان می دهد فرم های جستجوی سفارشی جدید ایجاد کرده و جستجوی پیش فرض وردپرس را تقویت کنید.

با این اوصاف ، بیایید نگاهی به نحوه افزودن یک نوار جستجو به منوی وردپرس خود بیاندازیم.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

افزودن نوار جستجو به فهرست WordPress

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی جستجوی عاج پلاگین. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

برای ایجاد فرم جستجوی جدید ، باید به صفحه جستجوی عاج »فرم های جستجو بروید.

Ivory Search Include Options

افزونه به طور خودکار فرم جستجوی پیش فرض را اضافه می کند ، بنابراین می توانید به سرعت تنظیمات آن را مرور کرده و به فهرست WordPress خود اضافه کنید.

تنظیمات جستجو به شما امکان می دهد محتوای وب سایت خود را در جستجوی سایت قرار دهید.

بخش “شامل” به شما امکان می دهد که انواع پست ها ، پست ها ، را انتخاب کنید pages، category، زمینه های سفارشی و غیره باید در جستجوی جستجو گنجانده شوند. شما باید گزینه ها را بررسی کنید و روی دکمه ذخیره فرم کلیک کنید.

بعد ، بخش “Excludes” وجود دارد که به شما امکان می دهد محتوایی را که نمی خواهید در نتایج جستجو نشان داده شود ، تعریف کنید. پس از اتمام ، دوباره روی دکمه ذخیره فرم کلیک کنید تا تنظیمات شما ذخیره شود.

Ivory Search Exclude Options

بخش “AJAX” به شما امکان می دهد قابلیت های AJAX را برای فرم جستجوی خود فعال کنید.

Ivory WordPress Search Bar AJAX Settings

بخش “گزینه ها” به شما امکان می دهد تعداد نتایج را در هر صفحه جستجو همراه با سایر تنظیمات پیشرفته نشان دهید.

Define Search Results Per Page in Ivory Search Plugin

اکنون فرم جستجوی سفارشی وردپرس شما آماده است. یک بار دیگر ، فراموش نکنید که تنظیمات خود را ذخیره کنید.

پس از آن ، مرحله بعدی افزودن فرم جستجو به فهرست پیمایش شماست. برای پیکربندی نوار جستجو در فهرست وردپرس خود کافیست به صفحه جستجوی عاج »تنظیمات بروید.

در این صفحه ، برگه “انتخاب منو” را مشاهده خواهید کرد. از اینجا ، می توانید منویی را که می خواهید نوار جستجو را اضافه کنید ، تغییر دهید.

Select WordPress Menu to Show Search Bar

این لیست از منوها (منوی اصلی و منوی پاورقی) متعلق به الگوی وردپرس شما است. اگر الگوی سایت خود را تغییر دهید ، لیست به صورت خودکار با منوهای موجود در الگوی شما به روز می شود.

پس از آن ، می توانید سبک جستجو را از آکاردئون فرم سبک زیر انتخاب کنید.

این افزونه به شما امکان می دهد فرم جستجو را در پنج سبک مختلف نمایش دهید: پیش فرض ، کشویی ، کشویی ، عرض کامل و پنجره بازشو.

Ivory Search Form Styles

اگر دوست دارید ، می توانید با رفتن به بخش “تنظیمات” در زیر “جستجوی منو” ، گزینه ها را بیشتر سفارشی کنید.

از آنجا می توانید فرم جستجوی خود را به عنوان ، پاورقی ، صفحه نمایش تلفن همراه برای جستجو و موارد دیگر اضافه کنید. این تنظیمات همچنین به کنترل نتایج جستجو برای کاربران شما کمک می کند.

Ivory Search More Settings

پس از رضایت ، حتماً تنظیمات خود را ذخیره کنید. پس از آن ، می توانید به وب سایت خود مراجعه کرده و نوار جستجو را در منوی پیمایش وردپرس مشاهده کنید.

Search Bar in WordPress Menu Preview

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه می توانید یک نوار جستجو به منوی وردپرس اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست مفیدترین نکات ما را در رابطه با .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-a-search-bar-to-wordpress-menu-step-by-step/.

دیدگاهتان را بنویسید