نحوه افزودن نمادهای نوع فایل پیوست در وردپرس

آیا وب سایت هایی دیده اید که در کنار پیوندهای بارگیری ، نمادهای پرونده را نشان دهند؟ اخیراً یکی از خوانندگان ما س askedال کرده است که آیا امکان نمایش نمادهای فایل پیوست در وردپرس وجود دارد؟ بله همین است و کاملاً آسان است. در این مقاله ، ما به شما نحوه اضافه کردن نمادهای فایل پیوست در وردپرس را نشان خواهیم داد.

Adding file type icons for attachments in WordPress

هنگامی که به نمادهای پرونده پیوست در وردپرس نیاز دارید h4>

به طور پیش فرض ، وردپرس به شما امکان آپلود تصاویر ، صوت ، فیلم و سایر اسناد را می دهد. همچنین می توانید اجازه می دهد انواع پرونده های اضافی در وردپرس بارگذاری شوند .

وقتی فایلی را از طریق رسانه بارگذارکننده بارگذاری می کنید و آن را به یک پست یا صفحه اضافه می کنید ، وردپرس سعی می کند فایل را درصورتی که از نوع تصویر ، صوتی ، ویدئویی یا در قالب فایل پشتیبانی شده است ، جاسازی کند.

برای همه پرونده های دیگر ، فقط یک نام فایل را به عنوان متن ساده اضافه می کند و آن را به صفحه بارگیری یا پیوست پیوند می دهد.

Text links for attachments with no icons for file type

در تصویر بالا ، ما یک PDF و یک فایل Docx اضافه کرده ایم. با این حال ، برای کاربر دشوار است حدس بزند کدام پرونده را بارگیری می کند.

اگر مرتباً انواع مختلف پرونده را بارگذاری می کنید ، ممکن است بخواهید یک نماد را در کنار پیوند نشان دهید ، بنابراین کاربران شما می توانند به راحتی نوع پرونده مورد نظر خود را پیدا کنند.

با این گفته ، بیایید ببینیم چگونه می توان آیکون فایل پیوست را در وردپرس برای انواع مختلف فایل اضافه کرد.

روش 1: با استفاده از افزونه نمادهای فایل پیوست را در وردپرس اضافه کنید h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی نمادهای پیوند MimeTypes . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

برای پیکربندی تنظیمات افزونه ، باید از صفحه تنظیمات »نمادهای MimeType بازدید کنید.

MimeType Link Icon settings

این افزونه به شما امکان می دهد اندازه نماد را انتخاب کنید. همچنین می توانید از بین نمادهای png و gif یکی را انتخاب کنید. در مرحله بعدی ، باید تراز بندی آیکون را انتخاب کنید و انواع فایل ها نماد را نشان دهند.

در گزینه های پیشرفته ، می توانید CSS کلاسهای> برای مخفی کردن آیکون ها. پیوندهای بارگیری فایل که در این کلاس های CSS قرار دارند نمادها را نشان نمی دهند.

Advanced settings

در زیر آن گزینه نمایش اندازه پرونده را در کنار لینک بارگیری مشاهده خواهید کرد. به طور پیش فرض خاموش است ، زیرا ممکن است منابع فشرده ای داشته باشد. با این حال اگر دوست دارید ، می توانید آن را فعال کنید و همچنین گزینه “Cache retrieved size size” را فعال کنید.

برای ذخیره تنظیمات خود ، فراموش نکنید که روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

اکنون می توانید عنوان پست یا صفحه و پیوند بارگیری فایل را با استفاده از رسانه بارگذارنده اضافه کنید. پست خود را پیش نمایش کنید و نماد پرونده را در کنار لینک بارگیری مشاهده خواهید کرد.

Attachment links with file type icons

روش 2: استفاده از Icon Fonts برای فایلهای پیوست در وردپرس h4>

در این روش ، ما از یک قلم آیکون برای نمایش یک نماد در کنار پیوند فایل پیوست.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال کردن فونت بهتر عالی .

پس از فعال سازی ، می توانید یک پست یا صفحه را ویرایش کنید که می خواهید پیوند پیوست را اضافه کنید.

دکمه جدید “درج نماد” را در بالای ویرایشگر پست مشاهده خواهید کرد. با کلیک بر روی آن پنجره بازشویی نمایش داده می شود که می توانید در آن جستجو کرده و نمادی را که می خواهید اضافه کنید انتخاب کنید.

Insert icon into your WordPress post

Font Awesome با تعداد زیادی آیکون همراه است و دارای آیکون هایی برای انواع فایل های متداول است. روی نمادی که می خواهید اضافه کنید کلیک کنید و این افزونه به طور خودکار کد کوتاه مورد نیاز را در ویرایشگر پست اضافه می کند.

اکنون می توانید پرونده خود را بارگذاری کرده و با استفاده از Media uploader در پست قرار دهید.

Add attachment links

همچنین می توانید CSS سفارشی برای یک نماد پرونده با اضافه کردن کلاس css خود به کد کوتاه مانند این:

[icon name = “file-pdf-o” class = “” unprefixed_class = “pdf-icon”]

اکنون می توانید از کلاس .pdf-icon برای تغییر اندازه ، رنگ آیکون و سبک دادن به نیازهای خود استفاده کنید.

Font icons used as attachment file type icons

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه می توانید آیکون های فایل پیوست را در وردپرس اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما در مورد نحوه نحوه تعبیه PDF ، صفحه گسترده و موارد دیگر در پست های وبلاگ وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-attachment-file-icons-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید