نحوه افزودن منوی پیمایش وردپرس در پست ها / صفحات

آیا می خواهید منوی پیمایش وردپرس را در پست ها یا صفحات خود نمایش دهید؟ معمولاً قالب وردپرس شما نحوه و مکان نمایش منوهای پیمایش را کنترل می کند. در این مقاله ، ما به شما نحوه افزودن منوی ناوبری وردپرس در پست ها / صفحات یا هرجای دیگر در سایت وردپرس خود را نشان خواهیم داد.

Adding WordPress navigation menu in posts or pages

چرا منوی پیمایش وردپرس را در پست ها / صفحات اضافه کنید h4>

منوهای پیمایش در وردپرس راهی آسان برای افزودن دارد یک منوی ساختاری برای سایت شما.

شما می توانید در وردپرس خود به هر تعداد که می خواهید منوی ناوبری ایجاد کنید. منطقه مدیر ، اما شما فقط می توانید آنها را در مکان های منو موجود در قالب WordPress خود نمایش دهید.

اگر لازم بود که یک منو در پست یا صفحه چیست؟ در این صورت ، شما باید لیستی از پیوندها را به صورت دستی ایجاد کنید که مدیریت آن به اندازه منوی وردپرس کارآمد نیست.

با این گفته ، بیایید ببینیم که چگونه می توانید منوهای پیمایش را در پست ها یا صفحات وردپرس اضافه کنید.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

افزودن منوی پیمایش در پستها / صفحات وردپرس h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال کردن افزونه میانبر کوتاه . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

قبل از استفاده از افزونه ، ابتدا باید منوی ناوبری را که می خواهید نمایش دهید ایجاد کنید. برای ایجاد آن به ظاهر »منوها بروید. به راهنمای مبتدیان ما در نحوه افزودن منوی پیمایش در وردپرس برای دستورالعمل های دقیق.

پس از آماده شدن فهرست خود ، می توانید با استفاده از کد کوتاه آن را به پست های خود اضافه کنید. / a>.

به سادگی یک پست یا صفحه ای را که می خواهید منو در آن نمایش داده شود ویرایش کنید و کد کوتاه را به این ترتیب اضافه کنید:

[listmenu menu = "منوی من"]

منوی من را با نام منوی ناوبری که می خواهید اضافه کنید جایگزین کنید.

به طور پیش فرض ، منوی شما به عنوان یک لیست ساده نمایش داده می شود. اگر می خواهید ظاهر منوی خود را تغییر دهید ، راهنمای ما را در نحوه سبک دادن به منوهای پیمایش در وردپرس .

می توانید CSS سفارشی خود را برای منوها در طرح زمینه کودک یا با استفاده از CSS ساده سفارشی .

اما اگر با CSS آشنایی ندارید ، می توانید قهرمان CSS . این یک افزونه قدرتمند است که به شما امکان می دهد هر چیزی را در سایت وردپرس خود با استفاده از یک رابط کاربری ساده و بدون نوشتن هیچ کدی استایل دهید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند منوی پیمایش را در پست ها یا صفحه وردپرس خود اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما در مورد چگونگی ایجاد فهرست مطالب در پست یا صفحه WordPress .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-wordpress-navigation-menu-in-posts-pages/.

دیدگاهتان را بنویسید