نحوه افزودن محتوا و دستکاری کامل RSS RSS در وردپرس

مدتی قبل ما اشتراک گذاشتیم چگونه می توانید وردپرس RSS Footer خود را با استفاده از یک پلاگین معروف به نام RSS Footer توسط Joost کنترل کنید. در حالی که این افزونه عالی است ، اما بسیار محدود است. فقط می توانید متن را به پاورقی اضافه کنید و این متن همیشه همان متن نمایش داده شده در پاورقی هر پست است. اگر بخواهید متن متفاوتی را برای هر پست در پست RSS خود نمایش دهید ، چه می کنید؟ اگر می خواهید پست های خاص عنوان متفاوتی در RSS Feed داشته باشند ، چه می کنید؟ اگر بخواهید یک قسمت سفارشی خاص را در فیدهای RSS خود نمایش دهید ، چه می کنید؟ خوب به همین دلیل است که ما این مقاله را به شما نشان می دهیم که به شما نشان می دهد چگونه می توانید هر نوع محتوایی را در RSS RSS وردپرس خود اضافه کنید. این هک شما را در کنترل RSS RSS وردپرس خود کنترل می کند و می توانید در هر صورت که خواستید آن را دستکاری کنید.

توجه: این هک برای مبتدیان نیست. فقط کاربرانی که با ویرایش فایل توابع.php راحت هستند و دانش php دارند باید این مورد را امتحان کنند. کاربران مبتدی یا باید از افزونه ذکر شده در مقاله بالا استفاده کنند یا با متخصصانی مانند ما مشورت کنند تا این کار را برای شما انجام دهند.

1 یک قسمت سفارشی به RSS Footer وردپرس خود اضافه کنید h4>

در این مثال اول ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید از فیلد سفارشی برای نمایش متن / شی خاص در RSS Feed RSS خود استفاده کنید. این ترفند به شما امکان می دهد متن ، تبلیغات ، تصویر یا هر چیز دیگری را برای هر پست نشان دهید. ابتدا توابع.php خود را باز کرده و کدهای زیر را در برچسب های php جایگذاری کنید:

تابع wpbeginner_postrss ($ محتوا) {
$ wp_query جهانی؛
$ postid = $ wp_query-> post-> ID؛
$ coolcustom = get_post_meta ($ postid ، 'coolcustom' ، درست است)؛
if (is_feed ()) {
اگر ($ coolcustom! == "") {
$ content = $ content. "

". $ coolcustom. "
"؛ } دیگر { $ content = $ content؛ } } بازگرداندن محتوای $؛ } add_filter ('the_excerpt_rss'، 'wpbeginner_postrss')؛ add_filter ('the_centent'، 'wpbeginner_postrss')؛

اکنون بیشتر شما از نحوه عملکرد این کد تعجب می کنید. بنابراین در اینجا یک توضیح است. ما یک تابع به نام wpbeginner_postrss ایجاد می کنیم که در صورت تعریف یک زمینه سفارشی به نام “coolcustom” یک wp_query جهانی را برای جستجو در هر پست اجرا می کند. اگر Cool Custom تعریف شده باشد ، مقدار آن پس از محتوای پست نشان داده می شود. اگر فیلد سفارشی تعریف نشده باشد ، عملکرد بصورت پیش فرض فقط محتوای پست را نشان می دهد و هیچ چیز دیگری. ما از متغیر $ content برای نمایش محتوا استفاده می کنیم. ما از تابع if (is_feed) استفاده می کنیم و متن سفارشی یا سایر مطالب را به خود محتوای اصلی پست اضافه می کنیم که می توانید با فیلتر دوم مشاهده کنید. اما فقط به دلیل استفاده کننده از عملکرد if (is_feed) در RSS Feed نمایش داده می شود. با انجام این روش ، از تمام مشکلات سازگاری جلوگیری می کنیم.

بعضی از شما می گویید اما کاری را که افزونه RSS footer با عملکرد انجام می دهد انجام دادید. بله و خیر. بله ، ما کد را در انتهای پست اضافه می کنیم ، اما این متن برای هر پست همان متن دقیق نیست. این متفاوت است زیرا متن مختلفی را برای هر پست از طریق فیلدهای سفارشی تعیین می کنید. این ترفند برای مطابقت با دستورالعمل های جدید FTC برای وبلاگهایی که انواع مختلفی از ارسال را دارند ، بسیار مفید خواهد بود.

2. افزودن متن اضافی به عنوان پست در RSS h4>

آیا وبلاگ شما دارای پست مهمان ، پست حمایت شده و پست بررسی است؟ خوب اگر این کار را انجام دهید ، این موضوع بسیار مفید خواهد بود. برخی از وبلاگ نویسان برای نمایش هر نوع پست مختلف از یک سبک خاص استفاده می کنند ، بنابراین کاربران آنها می توانند بین آنها تفاوت قائل شوند. اما وقتی این پست ها در خواننده قرار می گیرد ، همه سبک ها از بین می روند. این زمانی است که این ترفند مفید می آید. در این ترفند هر متنی را قبل یا بعد از عنوان اضافه خواهیم کرد.

به عنوان مثال اگر عنوان شما “تم تجاری وردپرس بود – StudioPress “و این یک پست حمایت شده بود ، سپس می توانید آن را به” Post Sponsored: Commercial WordPress Theme – StudioPress “تغییر دهید. اگر شخصی پست مهمان و غیره بنویسد همان است.

برای رسیدن به این مهم ، فایل functions.php خود را باز کرده و کد زیر را در آن اضافه کنید:

    تابع wpbeginner_titlers ($ محتوا) {
    $ wp_query جهانی؛
    $ postid = $ wp_query-> post-> ID؛
    $ gpost = get_post_meta ($ postid ، 'guest_post' ، درست است)؛
    $ spost = get_post_meta ($ postid ، 'sponsored_post' ، درست است)؛

    اگر ($ gpost! == "") {
    $ content = 'مهمان پست:'. $ content؛
    }
    elseif ($ spost! == "") {
    $ content = 'Sponsored Post:'. $ content؛
    }
    دیگر {
    $ content = $ content؛
    }
    بازگرداندن محتوای $؛
    }
    add_filter ('the_title_rss'، 'wpbeginner_titlers')؛

توضیح برای کد:

ما از تابعی به نام wpbeginner_titlerss استفاده می کنیم که یک wp_query جهانی را برای جستجو در هر پست اجرا می کند اگر شامل $ gpost یا $ spost باشد. این دو عنصر اساساً بدنبال دو فیلد سفارشی خاص به نام “guest_post” یا “sponsored_post” هستند. اگر کسی این فیلدهای سفارشی را با مقدار true اضافه کند ، کد آن را در متن اضافه می کند. اگر نه ، شما فقط عنوان معمولی را خواهید دید. در ابتدا می توانید ببینید کد به دنبال درست بودن $ gpost است ، اگر درست نیست که آیا $ spost درست است. اگر آن نیز تعریف نشده باشد ، محتوای عادی را نمایش می دهد. اما اگر هر یک از آنها درست بود ، متن متفاوتی را که در اینجا مشخص کرده اید نمایش می دهد. ما برای نمایش عنوان پست از رشته $ content استفاده می کنیم.

اکنون این فقط زمینه های سفارشی را در عنوان نمایش می داد. آیا می خواهید نام دسته را بر روی هر عنوان نشان دهید؟ خوب ، شما باید کد زیر را در فایل functions.php خود وارد کنید:

تابع wpbeginner_cattitlers ($ محتوا) {
$ postcat = ""؛
foreach ((get_the_category ()) به عنوان $ cat) {
$ postcat. = '('. $ cat-> cat_name. ')'؛
}
$ content = $ content. $ postcat؛
بازگرداندن محتوای $؛
}
add_filter ('the_title_rss'، 'wpbeginner_cattitlers')؛

توضیحات: ما از تابع wpbgeinner_cattitlers برای بدست آوردن شناسه دسته بندی برای هر پست استفاده می کنیم و سپس آن را در کنار عنوان نمایش می دهیم. بنابراین اگر عنوان “دریافت فرم تماس 7” باشد ، اکنون “دریافت فرم تماس 7 [پلاگین ها]” خواهد بود. می بینید که متغیر if در این کد وجود ندارد. ما از $ content برای عنوان اصلی و متغیر $ postcat برای تعریف نام گروه استفاده می کنیم. اگر دوست دارید آنرا مرتب کنید.

3 متن مشابه را در همه پست ها در RSS h4> اضافه کنید

اگر می خواهید همین متن را اضافه کنید ، ممکن است از افزونه ای به نام RSS Footer by Joost نیز استفاده کنید زیرا آسان تر است. اما اگر می خواهید این کار را خودتان انجام دهید ، این روش را انجام می دهید. پرونده خود را باز کنید. کد زیر را اضافه کنید:

تابع wpbeginner_postrss ($ محتوا) {
if (is_feed ()) {
$ content = 'این پست توسط سید بلخی نوشته شده است'. $ content.'WPBeginner را بررسی کنید '؛
}
بازگرداندن محتوای $؛
}
add_filter ('the_excerpt_rss'، 'wpbeginner_postrss')؛
add_filter ('the_centent'، 'wpbeginner_postrss')؛

توضیح: ما در حال فراخوانی یک تابع wpbeginner_postrss هستیم تا محتوای قبل از ارسال را در هر پست اضافه کنیم که می گوید این نوشته توسط سید بلخی نوشته شده است و پس از محتوا WPBeginner را بررسی کنید. اما ما تابع if (is_feed) را اضافه می کنیم ، بنابراین فقط در RSS Feed نمایش داده می شود.

اگر می خواهید تبلیغات مربوط به پست های خاص در RSS را بفروشید ، دستورالعمل های سفارشی FTC را اضافه کنید یا فقط می خواهید کنترل بیشتری بر روی RSS های خود داشته باشید ، بسیار مفید خواهد بود.

منبع: ما برای نوشتن این آموزش از افزونه Joost’s RSS Footer استفاده کردیم. عنوان قسمت هک RSS که ما از یک سایت سایت آموزش فرانسوی دریافت کردیم و اضافه کردیم متغیرهای خود ما و به آن توانایی عنوان های سفارشی در هر زمینه سفارشی را داد.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-add-content-and-completely-manipulate-your-wordpress-rss-feeds/.

دیدگاهتان را بنویسید