نحوه افزودن فیلم های بسیار جذاب در وردپرس با Viewbix

در سایت خواهر ما list25 ، ما یاد گرفتیم که چگونه ایجاد وفاداری کاربر دیوانه با استفاده از فیلم ها. می توان از فیلم ها برای افزایش بازدید . س millionال میلیون دلاری این است که وقتی مخاطب پیدا کردید ، چگونه می توانید آن بینندگان را به مشترک و مشتری تبدیل کنید؟ در این مقاله ، ما به شما نحوه افزودن فیلم های بسیار جذاب در وردپرس با استفاده از Viewbix و تبدیل بینندگان به مشتری را به شما نشان خواهیم داد.

An interactive and highly engaging video player in WordPress

Viewbix چیست؟ h4>

Viewbix به شما امکان می دهد بسیار پخش کننده ویدیوی سفارشی این ویدئو می تواند در هر مکانی مانند YouTube ، Vimeo ، Amazon Web Services و غیره میزبانی شود. Viewbix به شما امکان می دهد برنامه های تعاملی را به ویدیوی خود اضافه کنید ، بنابراین می توان هنگام تماشای فیلم ها اقدام به این کار کرد. این اقدامات می تواند به اشتراک گذاری فیلم ها در شبکه های اجتماعی ، اشتراک در خبرنامه ایمیل شما ، یا یک تماس برای اقدام در صفحه خرید محصول شما باشد.

نحوه ایجاد یک پخش کننده ویدیو برای وردپرس در Viewbix

پس از ثبت نام در Viewbix ، به داشبورد خود وارد شوید و بر روی دکمه بازیکن جدید کلیک کنید. به بازیکن خود یک عنوان بدهید ، یک پوشه انتخاب کنید و سپس روی گزینه های جستجوگرها کلیک کنید. برای توصیف محتوای ویدیوی خود می توانید برای ویدئوی خود دسته ای را از لیست دسته ها انتخاب کنید ، توضیحاتی را ارائه دهید و برچسب ها را اضافه کنید.

Creating a new player in Viewbix

در صفحه بعدی باید فیلم خود را اضافه کنید. این ویدئو را می توان YouTube ، Vimeo ، خدمات وب آمازون یا از سایت خودتان. اگر از سایت خود URL ویدیو اضافه می کنید ، مطمئن شوید که فیلم را در قالب mp4 یا flv در سایت خود بارگذاری کرده اید. ما اضافه کردن فیلم FLV را توصیه نمی کنیم زیرا در دستگاه های iOS سازگار نخواهد بود. پس از افزودن URL ویدیوی خود ، روی ذخیره کلیک کرده و ادامه دهید.

Adding your video URL in Viewbix

برگه بعدی به شما امکان می دهد مارک تجاری خود را به پخش کننده ویدیو اضافه کنید. شما می توانید آرم خود را اضافه کنید ، دکمه تماس با عمل را اضافه کنید. همچنین می توانید آیکون های اشتراک اجتماعی را اضافه کرده و یک طرح رنگ برای پخش کننده انتخاب کنید. پس از انجام تنظیمات ، بر روی دکمه ذخیره و ادامه کلیک کنید.

Add your own branding to video player

در برگه بعدی می توانید برنامه ها را به پخش کننده ویدیوی خود اضافه کنید. تعدادی برنامه وب معروف در دسترس شماست. روی برنامه ای که می خواهید در ویدیوی خود اضافه کنید کلیک کنید و سپس برای پیکربندی برنامه بر روی دکمه تنظیمات کلیک کنید.

Adding interactive apps in your video

هنگامی که برنامه های مورد نظر را اضافه کردید ، روی ذخیره کلیک کنید و ادامه دهید.

در صفحه بعدی کد تعبیه شده برای افزودن این پخش کننده در سایت خود را مشاهده خواهید کرد. اما قبل از انجام این کار ، برای پخش زنده آن باید پخش کننده ویدیوی خود را منتشر کنید. روی دکمه انتشار کلیک کنید و پس از فعال شدن ، می توانید کد جاسازی شده را در پست وردپرس یا یک صفحه فرود سفارشی کپی و جایگذاری کنید.

این همه است. اکنون پخش کننده ویدیوی سفارشی خود را دارید که بینندگان را به اقدام سوق می دهد. همچنین می توانید پخش کننده ویدئو خود را در صورت لزوم سفارشی کنید ، برنامه های جدید اضافه کنید و پخش کننده ویدیوی خود را به لیست نامه های پستی ، رسانه های اجتماعی ، صفحه فروش و غیره قلاب کنید. Viewbix همچنین تجزیه و تحلیل ارائه می دهد ، بنابراین می توانید نحوه تعامل کاربران با فیلم ها و برنامه ها یا دکمه ها بیشترین کلیک را دارند. با اجرای آزمایش تقسیم A / B در صفحه فرود خود.

افکار نهایی h4>

Viewbix یک بستر قوی است که اجازه می دهد تا شما می توانید بینندگان ویدیوی خود را به اقدام کنندگان تبدیل کنید. اگر وب سایت شما روی ویدیو متمرکز است یا محتوای ویدئویی زیادی دارد ، پس باید امتحان کنید.

بهترین قسمت در مورد Viewbix این است که شما همچنان می توانید فیلم های خود را در Youtube بارگذاری کنید و در حالی که یک پخش کننده ویدیوی سفارشی در سایت خود دارید از قدرت دومین موتور جستجوگر استفاده کنید. تمام بازدیدهایی که برای فیلم های سایت خود می گیرید ، همچنان به عنوان بازدیدهای ویدیوی Youtube محاسبه می شوند

ما دوست داریم Viewbix را به عنوان یک محصول عالی و تمجید برای در نظر بگیریم. OptinMonster در دریافت مشترکان ایمیل بیشتر. OptinMonster بازدیدکنندگان وب سایت را به مشترک تبدیل می کند و Viewbix به شما امکان می دهد بینندگان ویدئو را به مشترکان و مشتریان تبدیل کنید.

آیا پخش کننده ویدیوی سفارشی دیگری مانند این را امتحان کرده اید؟ نظر شما در مورد اضافه کردن و درگیر کردن پخش کننده فیلم در سایت شما چیست؟ با ارسال نظر در زیر با ما در میان بگذارید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-highly-engaging-videos-in-wordpress-with-viewbix/.

دیدگاهتان را بنویسید