نحوه افزودن صفحه نمایه نویسنده سفارشی به وردپرس خود

آیا می خواهید یک صفحه نمایه نویسنده سفارشی به سایت وردپرس خود اضافه کنید؟ بسیاری از تم های وردپرس دارای اطلاعات نمایه نویسنده محدود در صفحه بایگانی نویسنده خود هستند. در این مقاله ، ما به شما نحوه ایجاد یک صفحه نمایه نویسنده سفارشی در وردپرس را نشان خواهیم داد.

Adding a custom author profile page in WordPress

روش 1. افزودن صفحه نمایه نویسنده سفارشی در WordPress با WP User Manager h4>

این روش برای همه کاربران توصیه می شود. نصب آن آسان است و از ویژگی های بیشتری برخوردار است.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی WP User Manager پلاگین. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال سازی ، برای پیکربندی تنظیمات افزونه باید به صفحه کاربران »تنظیمات WPUM بروید.

WP User Manager settings page

این افزونه به طور خودکار صفحات مختلفی را ایجاد می کند تا از آنها به عنوان ورود سفارشی استفاده کند ، ثبت نام کاربر سفارشی ، گذرواژه ، حساب و صفحات نمایه را فراموش کرده اید.

WP User Manager یک افزونه قدرتمند است و گزینه های زیادی را در اختیار شما قرار می دهد. باید آنها را به دقت بررسی کنید و ویژگی هایی را که نمی خواهید استفاده کنید خاموش کنید.

برای تنظیمات نمایه کاربر ، باید روی برگه “Profiles” کلیک کنید.

User profile page settings

در اینجا می توانید گزینه صفحه نمایه را برای مهمانان فعال کنید ، به این معنی که هر کسی می تواند نمایه های کاربر را مشاهده کند. همچنین می توانید به اعضا اجازه دهید نمایه های یکدیگر را مشاهده کنند. اگر این گزینه را بردارید ، کاربران فقط قادر به مشاهده صفحات نمایه خود خواهند بود.

همچنین می توانید به کاربران اجازه دهید عکس پروفایل سفارشی را بارگذاری کرده و مقالات اخیر خود و همچنین نظرات را در صفحه نمایه خود نمایش دهند.

برای ذخیره تنظیمات ، فراموش نکنید که روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

بعد ، شما باید URL های دوستانه SEO یا پیوندهای ثابت برای صفحات نمایه نویسنده. می توانید این کار را با مراجعه به صفحه تنظیمات »پیوندهای ثابت انجام دهید و به پایین در قسمت” مشخصات کاربر پایه لینک ثابت “پیمایش کنید.

Select a URL structure for user profile pages

این افزونه به شما پیشنهاد می دهد از شناسه کاربری ، نام کاربری یا نام مستعار در URL استفاده کنید. نام مستعار و نام کاربری گزینه های دوستانه تری نسبت به شناسه کاربر هستند. برای انتخاب یکی از آنها کلیک کنید و سپس روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید تا تنظیمات پیوند ثابت شما ذخیره شود.

صفحات نمایه نویسنده سفارشی شما تقریباً آماده است. اکنون فقط باید به کاربران اجازه دهیم صفحات نمایه خود را به راحتی در وب سایت شما پیدا کنند.

به صفحه ظاهر »ابزارک بروید و ابزارک فرم ورود به سیستم [WPUM] را به یک نوار کناری اضافه کنید.

Add user login and profile link widget to sidebar

اکنون می توانید برای دیدن صفحه نمایه نویسنده در عمل ، به وب سایت خود مراجعه کنید. به عنوان یک کاربر وارد شده ، اطلاعات حساب خود را در ابزارک نوار کناری مشاهده خواهید کرد. با کلیک بر روی نام کاربری ، به صفحه نمایه نویسنده خود می روید.

Author profile page

ابزارک نوار کناری فرم ورود به سیستم برای ورود به سیستم کاربران را نشان می دهد. اگر به کاربران اجازه می دهید در وب سایت شما ثبت نام کنند ، فرم شامل پیوندی برای ثبت نام نیز خواهد بود.

همچنین این افزونه پیوندهای نویسنده را در وب سایت شما تغییر می دهد و آنها را به جای صفحات بایگانی پیش فرض نویسنده ، به صفحه نمایه نویسنده هدایت می کند.

تغییر شکل صفحات نمایه نویسنده

اگر فقط می خواهید رنگ یا حاشیه را تغییر دهید ، می توانید این کار را با افزودن CSS سفارشی .

با این حال ، اگر می خواهید چیدمان و ترتیب کارها را تغییر دهید ، باید فایلهای الگوی پلاگین را ویرایش کنید. WP User Manager دارای پشتیبانی از الگوهای سفارشی است که به این معنی است که شما می توانید برای استفاده از پلاگین ، الگوهای شخصی خود را درون تم فعلی خود ایجاد کنید.

ابتدا باید با استفاده از سرویس گیرنده FTP و به / wp-content / plugins / wp-user-manager / templates / پوشه بروید. تمام فایلهایی را که در آنجا مشاهده می کنید در رایانه خود بارگیری کنید.

بعد ، باید به پوشه تم فعلی خود بروید و یک پوشه جدید “wpum” در داخل آن ایجاد کنید. اکنون پرونده هایی را که قبلاً بارگیری کرده اید در پوشه wpum بارگذاری کنید.

اکنون می توانید این پرونده ها را ویرایش کنید تا در صورت لزوم ظاهر صفحات نمایه خود را سفارشی کنید.

روش 2. دستی صفحه نمایه نویسنده سفارشی را در طرح زمینه خود ایجاد کنید h4>

این روش شما را ملزم به ویرایش قالب وردپرس یا پرونده های قالب کودک می کند. اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، لطفاً به راهنمای ما در نحوه کپی و جایگذاری کد در وردپرس .

ابتدا باید به وب سایت خود با استفاده از سرویس گیرنده FTP و به / wp-content / themes / your-current-theme / folder بروید.

در داخل پوشه تم فعلی خود ، باید یک فایل author.php ایجاد کنید. پس از آن شما باید محتویات فایل archive.php را کپی کرده و درون الگوی جدید author.php خود قرار دهید.

اگر طرح زمینه شما از قبل دارای یک فایل author.php است ، می توانید آن را نیز ویرایش کنید.

هدف شما در اینجا دریافت اطلاعات نمایه نویسنده و سپس نمایش آنها است. شما باید تصمیم بگیرید که از کجا می خواهید ویرایش را شروع کنید. معمولاً می توانید هر چیزی را بین get_header () ویرایش کنید. و خطوط get_sidebar () را بگیرید.


    

درباره: نام مستعار؛ ؟> h2>
email_ user، '90 ')؛ ؟>

وب سایت: user_url؛ ؟>
بیوگرافی: user_description؛ ؟>

پست های نام مستعار ؟>: h2>

> h3>

ارسال شده در:

این کد به سادگی یک کارت نمایه نویسنده در بالای صفحه اضافه می کند و سپس پست های اخیر نویسنده را نمایش می دهد.

در صورت تمایل به راحتی می توانید این کد را شخصی سازی کنید. می توانید زمینه های نمایه کاربر به وب سایت خود ، پیوندهای نمایه Twitter و Facebook نویسنده ، نمایش تصاویر برجسته برای پست ها و غیره.

در اینجا چند نمونه CSS آورده شده است تا به کارت پروفایل نویسنده شما جلوه ای مناسب ارائه دهد. می توانید آن را به صورت CSS سفارشی را در طرح زمینه خود قرار دهید و سپس آن را متناسب با رنگ های تم خود تغییر دهید.

.نویسنده-پروفایل-کارت {
    زمینه: #eee؛
    حاشیه: 1 پیکسل جامد # سی سی؛
    بالشتک: 20px؛
    margin-bottom: 20px؛
}
نویسنده-عکس {
    شناور به سمت چپ؛
    text-align: چپ؛
    بالشتک: 5px؛
}

نحوه مشاهده آن در وب سایت نمایشی ما این است:

A custom author profile page in WordPress

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید که چگونه یک صفحه نمایه نویسنده سفارشی به سایت وردپرس خود اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید مرحله به مرحله نهایی ما را مشاهده کنید راهنمای SEO WordPress برای مبتدیان.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-themes/how-to-add-a-custom-author-profile-page-to-your-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید