نحوه افزودن دکمه کمک هزینه راه راه در وردپرس (با گزینه تکراری)

آیا می خواهید دکمه اهدای Stripe را به سایت وردپرس خود اضافه کنید؟ Stripe یکی از بهترین پردازنده های پرداخت آنلاین در جهان است زیرا به هر کسی اجازه می دهد تا به راحتی پرداخت های آنلاین را در وب سایت خود از جمله کمک های مالی قبول کند.

در گذشته ، شما باید از افزونه تجارت الکترونیکی برای پذیرش پرداخت ها ، اما اگر بخواهید کمک های مالی را جمع آوری کنید یا چند محصول را بفروشید ، دیگر این مورد ویژه دیگر لازم نیست. برای انجام کار می توانید از یک فرم پرداخت ساده استفاده کنید.

در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید به راحتی یک دکمه اهدا Stripe در وردپرس اضافه کنید.

Adding a Stripe donate button in WordPress posts and pages

آنچه برای پذیرش کمکهای راه راه در وب سایت خود نیاز دارید h4>

شما باید یک حساب Stripe ایجاد کنید. شما می توانید یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید و فقط هزینه تراکنش ها از شما کسر می شود.

شما همچنین به یک وب سایت وردپرس با SSL فعال شده است. SSL یک لایه امنیتی به وب سایت شما اضافه می کند و آن را برای پذیرش پرداخت امن می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر ، به راهنمای ما در نحوه دریافت گواهینامه SSL رایگان برای وب سایت خود.

در آخر ، برای اتصال حساب Stripe به یک افزونه وردپرس نیاز خواهید داشت. ما از WPForms استفاده خواهیم کرد ، که بهترین افزونه فرم وردپرس .

همراه با یک افزونه Stripe است که به شما امکان می دهد کمک های مالی ، پرداخت های یکبار مصرف و حتی پرداخت های اشتراک را در وب سایت خود بپذیرید. برای دسترسی به افزونه Stripe حداقل به برنامه PRO آنها نیاز خواهید داشت.

با این اوصاف ، بیایید نگاهی به نحوه افزودن دکمه اهدا Stripe در وردپرس بیندازیم.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر ویدیو را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری نیاز دارید ، به خواندن ادامه دهید.

افزودن دکمه کمک هزینه راه راه در وردپرس h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی افزونه WPForms است . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال سازی ، باید وارد صفحه WPForms »تنظیمات شوید تا کلید مجوز خود را وارد کنید. می توانید این اطلاعات را در حساب خود در وب سایت WPForms پیدا کنید.

Add WPForms license key

در مرحله بعدی ، باید به صفحه WPForms »افزودنی ها بروید و روی دکمه” نصب Addon “در کنار افزونه Stripe کلیک کنید.

Install Stripe addon

اکنون WPForms افزونه Stripe را برای شما نصب و فعال می کند.

اکنون بیایید WPForms را به حساب Stripe خود متصل کنیم تا پرداخت ها را دریافت کنیم. برای این کار باید به صفحه WPForms »تنظیمات بروید و روی برگه پرداخت ها کلیک کنید.

Stripe payment settings

از شما خواسته می شود که کلیدهای Stripe API خود را وارد کنید ، که می توانید آن را در زیر داشبورد Stripe خود پیدا کنید.

به سادگی به داشبورد حساب Stripe خود وارد شوید و از منوی سمت چپ توسعه دهندگان »کلیدهای API را انتخاب کنید.

Stripe API keys

برای وب سایت منتشر شده و آزمایش به دو جفت کلید نیاز دارید.

ابتدا کلیدهای قابل انتشار را در صفحه مشاهده خواهید کرد. کلید عمومی را کپی و جایگذاری کنید و سپس بر روی “Reveal key token” کلیک کنید تا کلید مخفی قابل انتشار را کپی و جایگذاری کنید.

Stripe publishable keys

بعد ، باید کلیدهای تست را اضافه کنید. روی دکمه “مشاهده داده های آزمایش” کلیک کنید و سپس کلیدهای API تست را کپی و جایگذاری کنید.

Test api keys

اکنون که کلیدهای API را جای گذاری کرده اید ، می توانید حالت آزمایشی را از تنظیمات پرداخت فعال کنید.

با این کار می توانید یکپارچه سازی Stripe را بدون پرداخت واقعی انجام دهید. با این حال ، هنگامی که وب سایت شما برای پذیرش کمک های مالی در وب سایت شما آماده است ، باید این گزینه را بردارید.

Stripe keys in WPForms

فراموش نکنید که برای ذخیره تغییرات خود ، روی دکمه “ذخیره تنظیمات” کلیک کنید.

اکنون که پرداخت ها را تنظیم کرده اید ، زمان آن رسیده است که یک فرم اهدا Stripe برای وب سایت خود ایجاد کنید.

ساخت فرم اهدای راه راه در وردپرس h4>

ابتدا باید برای ایجاد فرم جدید به صفحه WPForms »افزودن جدید مراجعه کنید. از شما خواسته می شود عنوان خود را برای فرم خود ارائه دهید و الگویی را انتخاب کنید. شما باید الگوی “فرم اهدا” را انتخاب کنید.

Create a donation form

با این کار رابط سازنده فرم های وردپرس با الگوی فرم کمک های انتخابی شما راه اندازی می شود. این الگو در حال حاضر دارای زمینه های مشترک مورد نیاز برای ایجاد یک فرم کمک مالی مانند نام ، ایمیل ، مقدار اهدا و پیام است.

Editing the donation form in WPForms

این یک سازنده فرم کشیدن و رها کردن است. می توانید با کلیک بر روی قسمتهای فرم ، آنها را مرتب کنید ، یا قسمتهای جدید را از ستون سمت چپ اضافه کنید.

از آنجا که در حال ایجاد فرم پرداخت Stripe هستید ، باید یک قسمت کارت اعتباری به فرم خود اضافه کنید. آن را در بخش «بخشهای پرداخت» در ستون سمت چپ پیدا خواهید کرد.

Adding Stripe credit card field to your form

برای افزودن فیلد به فرم خود کافیست کلیک کنید و سپس آن را بکشید و رها کنید تا موقعیت آن در فرم تنظیم شود.

بعد از اینکه از فرم راضی شدید ، برای ویرایش تنظیمات پرداخت ، روی برگه پرداختها در گوشه سمت چپ کلیک کنید. از اینجا باید Stripe را به عنوان روش پرداخت خود انتخاب کنید و سپس کادر کنار گزینه “Enable Stripe Payments” را علامت بزنید.

Enable payment option

اگر می خواهید رسید پرداخت را به اهداکنندگان ارسال کنید ، می توانید توضیحی برای پرداخت پرداخت کنید و قسمت ایمیل را انتخاب کنید.

WPForms همچنین از پرداخت های مکرر پشتیبانی می کند. می توانید از این گزینه برای تنظیم کمکهای مالی یا تکراری استفاده کنید.

مرحله بعدی تنظیمات تأیید است. این همان چیزی است که کاربران شما بعد از پر کردن فرم مشاهده خواهند کرد.

روی برگه تنظیمات کلیک کنید و سپس گزینه تأیید را انتخاب کنید.

Set up confirmation

از اینجا می توانید انواع مختلف گزینه های تأیید را انتخاب کنید. به عنوان مثال ، می توانید با یک پیام ساده از کاربران تشکر کنید ، یا آنها را به صفحه تشکر یا هر URL دیگری هدایت کنید.

پس از اتمام ، بر روی دکمه ذخیره کلیک کرده و از سازنده فرم خارج شوید.

افزودن فرم اهدای نوار در وردپرس h4>

WPForms افزودن فرم های خود را در هر کجای وب سایت بسیار آسان می کند.

به سادگی پست یا صفحه ای را که می خواهید فرم اهدا در آن اضافه شود ویرایش کنید. در مرحله بعد ، بلوک WPForms را به محتوای خود اضافه کنید و فرم اهدائی را که قبلاً ایجاد کرده اید ، انتخاب کنید.

Add donation form to your WordPress post or page

WPForms اکنون فرم را برای شما واکشی و جاسازی می کند. اکنون می توانید به وب سایت خود مراجعه کرده و آن را در عمل مشاهده کنید.

Stripe donation form preview

همچنین می توانید فرم اهدای کمک را به نوار کناری وبلاگ خود یا هر منطقه آماده ویجت دیگر اضافه کنید. به صفحه Appearance »Widgets بروید و ابزارک WPForms را به یک نوار کناری اضافه کنید.

Adding a donation form to sidebar

بعد ، باید فرم اهدا Stripe را در تنظیمات ویجت انتخاب کنید. فراموش نکنید که برای ذخیره تنظیمات ابزارک خود بر روی دکمه ذخیره کلیک کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا بتوانید به راحتی یک دکمه کمک مالی Stripe به سایت وردپرس خود اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در باید برای هر وب سایت دارای افزونه های وردپرس باشد .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-stripe-donate-button-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید