نحوه افزودن دسته ها و برچسب ها برای صفحات وردپرس

دسته ها و برچسب ها به شما کمک می کنند محتوای خود را مرتب کنید و کاربران را برای یافتن آنچه که می خواهند راحت تر کند. هنگام ایجاد یک پست وردپرس ، هر دو دسته و برچسب ها برای تنظیم مطالب شما بسیار مفید هستند. در گذشته نحوه استفاده از دسته بندی ها در برابر برچسب ها . به طور پیش فرض هر دو دسته و برچسب ها فقط به پست ها محدود می شوند ، بنابراین هنگام ایجاد صفحه جدید در وردپرس ، متوجه خواهید شد که گزینه ای برای افزودن دسته یا برچسب به صفحه وردپرس شما وجود ندارد. اخیراً یکی از خوانندگان ما از ما پرسید آیا راهی وجود دارد که دسته ها و برچسب ها هم با پست و هم با صفحات کار کنند. همانطور که همیشه می گوییم ، افزونه ای برای آن وجود دارد. در این مقاله ما به شما نحوه افزودن برچسب ها و دسته های پست برای صفحات وردپرس را نشان خواهیم داد.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که شما باید انجام دهید نصب و فعال سازی برچسب ها و دسته ها را برای صفحات ارسال کنید. پس از فعال شدن ، به صفحات »افزودن موارد جدید بروید و دسته بندی ها و برچسب های ارسال را نیز برای صفحات خود پیدا خواهید کرد. خودشه. تنظیمات پیچیده ای وجود ندارد. این افزونه فقط خارج از جعبه کار می کند.

Before and after enabling categories and tags for WordPress pages

کاری که این پلاگین انجام می دهد این است که دسته های پیش فرض را اصلاح می کند و طبقه بندی ها را برچسب گذاری می کند و آنها را با نوع پست صفحه همراه با پست های پیش فرض مرتبط می کند. بیایید بگوییم شما دسته ای به نام “کتاب” دارید که برای مرتب سازی پست های خود از آن استفاده می کنید. با استفاده از این افزونه می توانید به راحتی صفحه ای را اضافه کرده و در همان دسته کتابها بایگانی کنید ، بنابراین صفحه شما همراه با پست های عادی شما در بایگانی دسته بندی ها نشان داده می شود.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند دسته بندی پست ها و برچسب ها را به صفحات وردپرس خود اضافه کنید. آیا از دسته ها و برچسب ها با صفحات استفاده می کنید؟ اگر چنین است ، پس با نظر دادن در زیر نحوه استفاده از آنها را به ما اطلاع دهید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-categories-and-tags-for-wordpress-pages/.

دیدگاهتان را بنویسید