نحوه افزودن تقویم گوگل در وردپرس

آیا می خواهید تقویم Google را در سایت وردپرس خود اضافه کنید؟ Google Calendar یکی از کاربردی ترین برنامه ها است. به شما امکان می دهد برنامه خود را مدیریت کنید ، رویدادها را به اشتراک بگذارید و همه چیز را در اطراف خود سازمان دهید. در این مقاله ، ما به شما نحوه افزودن تقویم Google در وردپرس را نشان خواهیم داد.

Adding Google Calendar in WordPress

برای سهولت کار ، ما یک آموزش ویدئویی در مورد نحوه نصب یک افزونه وردپرس ایجاد کرده ایم که می توانید در زیر مشاهده کنید.

مشترک شدن در WPBeginner

اما اگر فقط می خواهید دستورالعمل های متنی را دنبال کنید ، می توانید آموزش گام به گام ما را در مورد نحوه افزودن تقویم Google در وردپرس دنبال کنید.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که تقویم ساده – پلاگین تقویم Google . پس از فعال سازی ، برای پیکربندی افزونه باید به صفحه تقویم ها »تنظیمات بروید.

Calendar sources settings

ابتدا باید افزونه را به تقویم Google خود متصل کنید. این نیاز به دسترسی پلاگین به داده های تقویم شما دارد. برای این منظور باید Google API Key ایجاد و تهیه کنید.

به سادگی از وب سایت Google Developer Console دیدن کنید بر روی دکمه ایجاد پروژه جدید کلیک کنید.

Creating a project in Google Developer Console

با این کار پنجره ای ظاهر می شود که در آن شما باید نام پروژه خود را ارائه دهید. این می تواند هر چیزی باشد که بخواهید ، اما ما توصیه می کنیم از چیزی استفاده کنید که به شما کمک می کند پروژه را شناسایی کنید.

Choose a name for your project

اکنون به داشبورد پروژه خود هدایت خواهید شد ، جایی که باید روی پیوند فعال و مدیریت کلیدهای API کلیک کنید.

Enable API Keys

شما به صفحه ای نمایش داده می شوید که تمام محصولات و خدمات Google را نشان می دهد. شما باید روی Google Calendar API واقع در بخش Google Apps APIs کلیک کنید.

Enabling Google Calendar API

در صفحه بعدی ، از شما خواسته می شود که تأیید کنید می خواهید Calendar API را فعال کنید. برای ادامه کافیست بر روی دکمه فعال کلیک کنید ،

Enable calendar api confirmation

در حالی که اکنون API شما فعال است ، شما همچنان به جزئیات نحوه دسترسی به API و اعتبارنامه های مورد نیاز خود احتیاج دارید. برای ادامه بر روی دکمه رفتن به اطلاعات کاربری کلیک کنید.

Generate API credentials

با این کار به صفحه ای می رسید که باید اعتبارنامه را انتخاب کنید. ما از کلید API به عنوان گواهینامه اتصال Google Calendar به وردپرس استفاده خواهیم کرد. برای ادامه روی پیوند کلید API کلیک کنید.

Click on API key link to generate API key

اکنون از شما خواسته می شود که محل استفاده از کلید را انتخاب کنید. از آنجا که از آن در وب سرور استفاده خواهید کرد ، برای ادامه باید روی کلید سرور کلیک کنید.

choose key type

سرانجام ، شما باید نام کلید را وارد کنید. این می تواند هر چیزی باشد که بعداً بتوانید به راحتی شناسایی کنید. می توانید قسمت آدرس های IP را خالی بگذارید.

Name your API key

شما با موفقیت یک کلید API برای استفاده در تقویم Google خود ایجاد کرده اید. اکنون می توانید کلید API را کپی کرده و در صفحه تنظیمات افزونه جایگذاری کنید.

برای ذخیره تنظیمات ، فراموش نکنید که روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

عمومی کردن تقویم Google خود h4>

اگر می خواهید تقویم Google را به اشتراک بگذارید ، پس باید تنظیمات تقویم را تغییر داده و عمومی کنید. در اینجا راهنمای گام به گام نحوه عمومی سازی تقویم Google خود آورده شده است.

کافی است به Google Calendars بروید و روی نماد کشویی کنار تقویمی که می خواهید به اشتراک بگذارید کلیک کنید.

Sharing a Google Calendar

با این کار به تنظیمات اشتراک تقویم خواهید رفت. برای عمومی کردن تقویم خود باید کادر بعدی را علامت بزنید و سپس روی دکمه ذخیره کلیک کنید.

Making your Google Calendar public

آخرین چیزی که شما نیاز دارید این است که شناسه تقویم منحصر به فرد را دریافت کنید. برای نمایش تقویم در وردپرس به این شناسه نیاز خواهید داشت. به سادگی بر روی تب جزئیات تقویم کلیک کنید.

Calendar details tab

به پایین به صفحه بخش آدرس تقویم بروید. در آنجا شناسه تقویم خود را پیدا خواهید کرد. باید این شناسه را کپی کرده و در یک فایل متنی جایگذاری کنید. در مرحله بعدی به این شناسه تقویم نیاز خواهید داشت.

Copying the Google Calendar ID

افزودن تقویم جدید در وردپرس h4>

شما با موفقیت سایت وردپرس خود را با تقویم های گوگل خود متصل کرده اید. مرحله بعدی افزودن تقویم گوگل در وردپرس است.

به سادگی به صفحه تقویم ها »افزودن موارد جدید بروید. صفحه ای مانند صفحه های ویرایش پست یا صفحه در وردپرس مشاهده خواهید کرد.

Adding new calendar in WordPress

با وارد کردن عنوانی برای تقویم خود شروع کنید. مشاهده خواهید کرد که این پلاگین قبلاً کد کوتاه و متن را در متن متن اضافه کرده است. می توانید آن را همانطور که هست بگذارید و به پایین به کادر تنظیمات تقویم در زیر ویرایشگر متن بروید.

باید بر روی برگه تقویم Google در کادر تنظیمات تقویم کلیک کرده و شناسه تقویم خود را جایگذاری کنید.

Adding calendar ID in WordPress

همچنین می توانید بر روی برگه های دیگر در کادر تنظیمات تقویم کلیک کنید تا نحوه نمایش تقویم در سایت وردپرس شما را سفارشی کنید.

پس از اتمام کار ، برای ذخیره تقویم خود کافیست روی دکمه انتشار کلیک کنید.

تقویم Google را در سایت وردپرسی خود نمایش دهید h4>

تقویم Google که اخیراً ایجاد کرده اید هنوز در سایت وردپرس شما قابل مشاهده نیست. هنوز باید تقویم را به یک پست یا صفحه وردپرس اضافه کنید.

به سادگی یک پست یا صفحه وردپرس ایجاد یا ویرایش کنید. در صفحه ویرایشگر پست ، دکمه جدید “افزودن تقویم” را مشاهده خواهید کرد.

Add calendar button on the post edit screen

با این کار یک پنجره بازشو ظاهر می شود که می توانید تقویمی را که به تازگی اضافه کرده اید از فهرست کشویی انتخاب کنید.

همچنین می توانید یک تقویم را با انتخاب پست از متاباکس تقویم پیوست در صفحه ویرایش پست ، به آن پیوست کنید.

Attach Google calendar to a post or a page

اگر می خواهید تقویم Google خود را در یک ابزارک نوار کناری نمایش دهید ، پلاگین Simple Calendar دارای یک ابزارک برای آن است.

باید به صفحه ابزارها “ظاهر” مراجعه کرده و ابزارک “تقویم ساده” را در لیست ابزارک های موجود پیدا کنید. در مرحله بعدی ، به راحتی ویجت را به یک نوار کناری بکشید و رها کنید.

در تنظیمات ابزارک ، باید تقویم خود را از فهرست کشویی انتخاب کنید. فراموش نکنید که برای ذخیره تنظیمات ابزارک خود ، روی دکمه ذخیره کلیک کنید.

Adding Google Calendar to a sidebar using widget

این همه ، اکنون می توانید از وب سایت خود دیدن کنید تا تقویم Google خود را در عمل مشاهده کنید. خواهید دید که این پلاگین به زیبایی رویدادهای شما را در تقویم برجسته می کند. اگر ماوس را به یک رویداد برسانید ، جزئیات رویداد نمایش داده می شود.

Google Calendar embedded into a WordPress page

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه Google Calendar را در وردپرس اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در نحوه نصب Google Analytics در وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-google-calendar-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید