نحوه افزودن تصویر در ابزارک نوار کناری وردپرس

آیا می خواهید تصویری به یک ابزارک نوار کناری در وردپرس اضافه کنید؟ به طور پیش فرض ، وردپرس بارگذاری و افزودن تصاویر را در هر نقطه از وب سایت شما آسان می کند. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید به راحتی یک ابزار را در ابزارک نوار کناری وردپرس خود اضافه کنید. ما چندین روش را به اشتراک خواهیم گذاشت ، بنابراین شما می توانید از روشی استفاده کنید که برای شما بهتر باشد.

Adding an image in WordPress sidebar widget

نسخه ویدیو h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

افزودن تصویر در وردپرس با استفاده از ابزارک تصویر h4>

ساده ترین راه برای اضافه کردن تصویر در نوار کناری وردپرس با استفاده از ابزارک پیش فرض ‘Image’ است.

به سادگی به صفحه Appearance »ابزارک ها بروید و ابزارک ‘Image’ را به نوار کناری خود اضافه کنید. اگر قبلاً از ابزارک استفاده نکرده اید ، راهنمای ما را در نحوه افزودن و استفاده از ابزارک در وردپرس .

Add image widget

ویجت گسترش می یابد و شما می توانید تنظیمات آن را مشاهده کنید.

اولین گزینه افزودن عنوان به ابزارک تصویر است. پس از آن ، برای ادامه بر روی دکمه “افزودن تصویر” کلیک کنید.

با این کار بارگذار رسانه وردپرس ظاهر می شود که در آن می توانید بر روی دکمه بارگذاری پرونده ها کلیک کنید تا تصویر خود را بارگذاری کنید یا تصویری را که قبلاً بارگذاری کرده اید انتخاب کنید.

Image settings

پس از بارگذاری تصویر ، تنظیمات تصویر را در ستون سمت راست مشاهده خواهید کرد. از اینجا می توانید عنوان عنوان / متن ALT برای تصویر ، توضیحات را اضافه کنید ، اندازه را انتخاب کنید یا حتی پیوند اضافه کنید.

پس از پایان کار ، می توانید بر روی دکمه “افزودن به ابزارک” کلیک کنید تا تغییرات خود را ذخیره کنید. اکنون پیش نمایشی از تصویر را در داخل قسمت تنظیمات ویجت مشاهده خواهید کرد.

Widget preview

فراموش نکنید که برای ذخیره ابزارک تصویر خود بر روی دکمه “ذخیره” کلیک کنید.

اکنون می توانید برای دیدن تصویر نمایش داده شده در نوار کناری وبلاگ وردپرس خود به وب سایت خود مراجعه کنید.

Sidebar image preview

افزودن تصویر در نوار کناری وردپرس با استفاده از ابزارک متن h4>

افزودن تصویر به نوار کناری با استفاده از ابزارک پیش فرض “Image” بسیار آسان است. با این حال ، گاهی اوقات ممکن است لازم باشد تصویری با HTML سفارشی یا متنی با قالب بندی اضافه کنید. در این صورت ، باید به جای آن از ابزارک ‘Text’ استفاده کنید.

به سادگی به صفحه Appearance »ابزارک ها بروید و ابزارک‘ Text ’را به نوار کناری خود اضافه کنید. در زیر تنظیمات ویجت ، دکمه “افزودن رسانه” را در بالای منطقه ویرایش متن مشاهده خواهید کرد.

Add an image in WordPress sidebar using Text widget

با کلیک بر روی دکمه ، آپلود کننده رسانه ظاهر می شود که به شما امکان می دهد تصویر را از کتابخانه رسانه بارگذاری یا انتخاب کنید.

پس از انتخاب تصویر ، روی دکمه “درج در پست” کلیک کنید. اکنون می توانید پیش نمایش تصویر را در تنظیمات ابزارک متن مشاهده کنید.

می توانید به افزودن متن و سایر عناصر به ابزارک متن ادامه دهید. نوار ابزار موجود در ویرایشگر متن برخی از دکمه های قالب بندی اساسی را به شما می دهد.

Adding an image with text and basic formatting

پس از پایان کار ، فراموش نکنید که برای ذخیره تنظیمات ابزارک خود بر روی دکمه “ذخیره” کلیک کنید.

اکنون می توانید از وب سایت خود دیدن کنید تا تصویر نوار کناری را مشاهده کنید.

Image displayed using text widget in sidebar

افزودن دستی تصویر در ابزارک نوار کناری وردپرس h4>

در برخی موارد ، ممکن است لازم باشد کد HTML اضافی به تصویر خود اضافه کنید. ابزارک پیش فرض متن برخی از HTML بسیار اساسی را مجاز می داند ، اما ممکن است با HTML یا قالب بندی پیشرفته کار نکند. در این صورت ، باید به صورت دستی تصویری را به نوار کناری وبلاگ خود اضافه کنید.

ابتدا باید تصویر را در سایت وردپرس خود بارگذاری کنید. به سادگی به رسانه »افزودن جدید بروید و فایل تصویری خود را بارگذاری کنید.

پس از بارگذاری تصویر ، باید روی پیوند ویرایش کنار تصویر کلیک کنید.

Upload and Edit an image file in WordPress

اکنون وردپرس شما را به صفحه “ویرایش رسانه” می برد که در آنجا URL فایل تصویر را در سمت راست صفحه مشاهده خواهید کرد. باید این URL را کپی کرده و در یک ویرایشگر متن مانند Notepad جایگذاری کنید.

Copying the image file URL in WordPress

بعد ، باید به صفحه Appearance »Widgets بروید و ابزارک‘ Custom HTML ’را به نوار کناری خود بکشید ، جایی که می خواهید تصویر را نمایش دهید.

Manually add image to WordPress sidebar widget

در قسمت جعبه متن ویجت ، باید تصویر خود را با استفاده از این کد اضافه کنید:

Image widget plugin

برچسب img در HTML برای نمایش تصاویر استفاده می شود. به دو ویژگی نیاز دارد ، اولین ویژگی src است که موقعیت فایل تصویر را مشخص می کند. اینجاست که URL را که قبلاً کپی کرده اید ، جای گذاری می کنید.

مورد دوم alt است که برای تهیه متن جایگزین برای تصویر استفاده می شود. برچسب img نهایی شما چیزی شبیه به این خواهد بود:

More settings for image widget plugin

برای ذخیره تنظیمات ابزارک خود باید روی دکمه ذخیره کلیک کنید و سپس وب سایت خود را پیش نمایش کنید.

افزودن تصویر در نوار کناری وردپرس با استفاده از یک افزونه h4>

روش دیگر برای افزودن تصاویر به نوار کناری وردپرس ، استفاده از یک افزونه است. این به شما چند گزینه دیگر و یک رابط کاربری ساده می دهد ، که ممکن است برای برخی از مبتدیان راحت تر از ویجت پیش فرض “Image” باشد.

ابتدا باید تصویر را نصب و فعال کنید. افزونه ویجت . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال شدن ، به سادگی به صفحه Appearance »Widgets بروید. شما در زیر ستون ابزارک های موجود ، یک ابزارک جدید با عنوان “Image Widget” مشاهده خواهید کرد. به سادگی این ابزارک تصویر را به نوار کناری وردپرس خود بکشید و رها کنید ، جایی که می خواهید تصویری را نمایش دهید.

سپس بر روی دکمه “انتخاب تصویر” کلیک کنید تا تصویر بارگذاری شود یا از کتابخانه رسانه یکی را انتخاب کنید. پس از آن شما باید بر روی دکمه “درج به ابزارک” کلیک کنید ، و پیش نمایش تصویر را در تنظیمات ویجت مشاهده خواهید کرد.

می توانید عنوان ، متن alt ، پیوند و عنوان را برای تصویر اضافه کنید. همچنین می توانید از لیست گزینه های موجود ، اندازه تصویر را انتخاب کنید.

پس از رضایت ، کافیست بر روی دکمه ذخیره کلیک کنید تا ابزارک تصویر ذخیره شود. این همه ، اکنون می توانید به وب سایت خود بروید و تصویر نمایش داده شده در نوار کناری خود را مشاهده کنید.

امیدواریم این مقاله به شما در افزودن تصویری در ابزارک نوار کناری وردپرس کمک کرده باشد. اگر به مشکلی برخوردید ، فراموش نکنید که به راهنمای ما در مورد چگونگی رفع مشکلات معمول تصویر در وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/how-to-add-an-image-in-wordpress-sidebar-widget/.

دیدگاهتان را بنویسید