نحوه افزودن برچسب های عکس EXIF ​​در وردپرس

وردپرس ابزاری عالی برای به اشتراک گذاشتن عکسهای شما با جهان است. این افزونه های عالی و بهترین تم های عکاسی وردپرس / a> برای نمایش تصاویر خود. برچسب های EXIF ​​(قالب فایل تصویری قابل تبادل) اطلاعات فراداده ای هستند که با عکس ها و صوت های گرفته شده توسط دستگاه های دیجیتال مدرن ذخیره می شوند. برچسب های EXIF ​​حاوی اطلاعاتی مانند سازنده دستگاه ، وضوح ، تاریخ و زمان ، مختصات جغرافیایی ، فاصله کانونی و غیره است. این اطلاعات واقعاً مفید است و بسیاری از عکاسان می خواهند داده های EXIF ​​را با عکس های خود نشان دهند. در این پست ما به شما نحوه افزودن برچسب های عکس EXIF ​​در وردپرس را نشان خواهیم داد.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که پلاگین Exifography . پس از فعال کردن افزونه ، به تنظیمات »Exifography بروید. در آنجا گزینه های افزونه را مشاهده خواهید کرد:

Choose exif data you want to be displayed

برچسب های exif را که می خواهید با عکس هایتان نمایش داده شوند انتخاب کنید. اگر به طور منظم عکس منتشر می کنید ، می توانید “نمایش خودکار exif” را بررسی کنید. این گزینه برچسب های exif را برای اولین عکس در همه پست های شما نمایش می دهد.

اکنون بیایید پستی با عکس و داده های exif ایجاد کنیم. روی دکمه افزودن رسانه کلیک کنید و عکسی را از رایانه یا دوربین خود بارگذاری کنید. پس از بارگذاری ، Media Uploader کد کوتاه Exifography را در زیر جزئیات پیوست به شما نشان می دهد:

exif shortcode in attachment details

حال اگر انتخاب کرده اید که به طور خودکار برچسب های EXIF ​​را در صفحه گزینه های Exifography نمایش دهید ، نیازی به وارد کردن کد کوتاه نیست. اما اگر آن را انتخاب نکرده اید ، یا اگر این دومین عکس شما در همان پست است ، باید کد کوتاه EXIF ​​را در زیر عکس قرار دهید. همچنین می توانید برچسب های EXIF ​​را از صفحه ویرایش پست انتخاب کنید. درک این نکته مهم است که برچسب های EXIF ​​از دوربین شما تهیه می شوند. اگر یک تصویر را بصورت آنلاین بارگیری کرده اید ، ممکن است برچسب های EXIF ​​مناسب را داشته باشد یا نداشته باشد.

Choose exif data inside post edit area

به طور پیش فرض ، این پلاگین برچسب های EXIF ​​را در یک لیست گلوله دار نمایش می دهد. با این حال ، می توانید این را از صفحه گزینه های Exifography تغییر دهید.

Use custom HTML for exif data display

به غیر از کد کوتاه ، Exifography همچنین می تواند داده های EXIF ​​را در مضامین وردپرس شما با برچسب های الگو نمایش دهد. برای افزودن داده های EXIF ​​در پرونده های تم خود ، این کد را در حلقه وردپرس اضافه کنید.


دستورالعمل های دقیق تر در مورد استفاده از برچسب های الگو در افزونه Exifography موجود است صفحه اصلی

امیدواریم که این مقاله به شما کمک کند داده های EXIF ​​را به عکس های خود اضافه کنید. اگر در مورد ایجاد یک وب سایت عکاسی با وردپرس و افزودن داده های EXIF ​​به عکس های خود داستانی دارید ، لطفاً با ارسال نظر در زیر آن را با خوانندگان WPBeginner به اشتراک بگذارید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-exif-photo-tags-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید