نحوه استفاده از کد کوتاه در مضامین وردپرس خود

اخیراً درخواستی از یک کاربر دریافت کردیم مبنی بر اینکه چگونه می توانند از کد کوتاه وردپرس در قالب وردپرس خود استفاده کنند. کد کوتاه یک برچسب ویژه است که می توانید در هنگام مشاهده پست در وب سایت ، به پستی وارد شوید که با محتوای مختلف جایگزین شود. اگر تاکنون گالری وردپرس را در وبلاگ خود قرار داده اید ، قبلاً کد کوتاه ساخته شده را مشاهده کرده اید. مقاله ما را در مورد افزودن کد کوتاه در موضوعات خود بررسی کنید.

خوشبختانه وردپرس عملکرد بسیار آسانی به نام do_shortcode () دارد که به شما امکان می دهد کد کوتاه را در تم های خود اضافه کنید. به سادگی کد را به این شکل اضافه کنید:

  

ساده و آسان :)

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-themes/how-to-use-shortcodes-in-your-wordpress-themes/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35