نحوه ارسال ایمیل تشکر به مفسران وبلاگ در وردپرس

آیا تا به حال پس از اظهار نظر در بلاگ ، ایمیل تشکر دریافت کرده اید؟ اخیراً ، یکی از خوانندگان ما از ما پرسید که چگونه می توانیم یک ایمیل تشکر برای مفسران وبلاگ در وردپرس ارسال کنیم. نظرات جذاب هستند ، اما قسمت مشکل این است که کاربران را برگردانده و آنها را درگیر خود کنید. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه یک ایمیل تشکر برای مفسران وبلاگ در وردپرس ارسال کنید.

Sending a thank you email to blog commenters in WordPress

چرا ارسال ایمیل تشکر ایده خوبی است؟ h4>

همه ما می خواهیم کاربران درباره پستهای وبلاگ ما نظر دهند. این نشان می دهد که کاربران مطالب ما را مفید ، قابل تأمل و جالب می دانند.

روش های زیادی برای نظرات بیشتری دریافت کنید در مورد پست های خود. به عنوان مثال ، شما می توانید به کاربران اجازه اشتراک در نظرات در یک پست یا فقط پاسخ به نظرات آنها .

اما اگر کاربری در نظرات مشترک نشود چه می کنید؟ چگونه می توانید آنها را درگیر خود کنید و آنها را وادار کنید که به سایت شما بازگردند؟

این جایی است که یک ایمیل تشکر می آید. اول ، با یادآوری اینکه در سایت شما نظر داده اند ، تصویر برند شما را در ذهن کاربر تقویت می کند.

این همچنین کاربران را ترغیب می کند که برگردند و ببینند از زمان آخرین اظهار نظر در سایت شما چه خبر است. می توانید از آنها دعوت کنید تا برای عنوان لیست ایمیل ، یا به آنها تخفیف ویژه ای برای محصولات خود ارائه دهید.

به عبارت ساده ، بازدیدهای برگشتی را افزایش می دهد ، تعامل کاربر را افزایش می دهد و تبدیلات شما را بهبود می بخشد.

با گفتن این مطلب ، بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می توان به راحتی یک ایمیل تشکر برای مفسران وبلاگ در وردپرس ارسال کرد

ارسال ایمیل متشکرم به مفسران وبلاگ h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی بعداً متشکرم . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال شدن ، افزونه مورد منویی جدید با عنوان تشکر می کند بعداً به منوی مدیر وردپرس شما اضافه می شود. برای راه اندازی افزونه باید از بعداً از من متشکرم »نصب کنید.

Setting up email open tracking

این افزونه به شما امکان می دهد تعداد کاربران ایمیل تشکر را باز کرده باشید. می توانید این گزینه را فعال کرده یا آن را غیرفعال نگه دارید.

اکنون بیایید یک ایمیل تشکر برای کاربران خود ایجاد کنیم.

کافی است به صفحه بعداً از من تشکر کنید> پیام ها بروید و روی دکمه افزودن جدید در بالا کلیک کنید.

Creating a thank you email

اکنون صفحه ای را مشاهده می کنید که می توانید ایمیل تشکر خود را در آن ایجاد کنید. با ارائه یک نام ، آدرس ایمیل و موضوع ایمیل شروع کنید.

Creating your first thank you email

می توانید متن ایمیل را در قسمت متن پیام شخصی سازی کنید. یک دسته کد کوتاه وجود دارد که می توانید در داخل متن متن ایمیل استفاده کنید. برای مشاهده لیست کوتاه های موجود برای استفاده در متن ایمیل خود ، روی “نمایش لیست کد کوتاه” کلیک کنید.

هنگام نوشتن ایمیل ، می توانید پیش نمایش زنده پیام خود را در صفحه پیش نمایش در سمت چپ مشاهده کنید.

در مرحله بعدی ، باید زمان ارسال ایمیل را انتخاب کنید. این افزونه به شما امکان می دهد زمان را در دقیقه ، ساعت ، روز و هفته تعریف کنید.

When to send emails

همچنین می توانید تعداد ایمیل هایی که می خواهید برای یک کاربر ارسال شود را انتخاب کنید. مقدار پیش فرض 0 است ، به این معنی که هیچ محدودیتی ندارد.

در بخش هدف ، می توانید ایمیل ها را به موارد خاص محدود کنید دسته ها و برچسب ها یا به پست های منفرد. همچنین می توانید برای هدف قرار دادن همه پست ها ، آنها را علامت گذاری نکنید.

Target specific posts, categories, or tags

آخرین گزینه فعال یا غیرفعال کردن ردیابی ایمیل است. این تنظیمات جهانی را لغو می کند.

پس از انجام تنظیمات ، بر روی دکمه ذخیره پیام کلیک کنید تا این پیام ذخیره شود.

افزونه متشکرم بعداً به شما امکان می دهد چندین پیام ایمیل با تنظیمات و مدت زمان متفاوت ایجاد کنید.

همچنین با یک پیام پیام همراه است که همه پست ها را هدف قرار می دهد. اگر پیام دیگری ایجاد کرده اید که تمام پست ها را هدف قرار می دهد ، باید پیام ایجاد شده توسط افزونه را حذف کنید. در غیر این صورت ، کاربران شما پیام را برای دو بار نظر مشابه دریافت می کنند.

بعداً از من تشکر می کنیم ، آمار اولیه ایمیل های ارسال شده توسط این افزونه را ارائه می دهد. با مراجعه به ظاهر »آمار می توانید آمار را مشاهده کنید. این به شما تعداد ایمیل های ارسالی و ایمیل های باز شده توسط کاربران را نشان می دهد.

عیب یابی مشکلات ایمیل h4>

بسیاری از میزبانی وردپرس مشترک سرویس ها از پشتیبانی ایمیل محدودی برخوردارند. برخی از آنها برای استفاده صحیح از عملکرد نامه PHP پیکربندی نشده اند.

محبوب ترین سرویس های ایمیل مانند Gmail از الگوریتم های پیشرفته ضد هرزنامه برای تشخیص محل ورود ایمیل استفاده می کنند. این می تواند قابلیت تحویل ایمیل شما را تحت تأثیر قرار دهد. گاهی ممکن است ایمیل های ارسالی توسط سایت وردپرسی شما حتی در پوشه هرزنامه ظاهر نشوند.

به همین دلیل است که ما توصیه می کنیم از خدمات ایمیل شخص ثالث مانند Mandrill ، SendGrid یا Google Apps برای مشاغل استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر ، به راهنمای ما در نحوه رفع عدم ارسال ایمیل از طریق وردپرس .

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید که چگونه یک ایمیل تشکر برای مفسران وبلاگ در وردپرس ارسال کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در هدایت توجه کاربر با هدایت نظر .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-send-a-thank-you-email-to-blog-commenters-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید