نحوه اجرای یک دسته در هر پست در وردپرس

در مقالات در برابر برچسب ها مقاله ، توصیه می کنیم فقط یک دسته را در هر پست انتخاب کنید. با این حال عادت کردن برای مبتدیان ممکن است دشوار باشد. در این مقاله ، ما به شما نحوه اجرای یک دسته در هر پست در وردپرس را نشان خواهیم داد. با این کار انسجام در نحوه مرتب سازی محتوای خود تضمین می شود.

Enhanced category metabox allowing users to select one category per post in WordPress p >

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که دسته بندی Metabox Enhanced . پس از نصب ، برای پیکربندی افزونه باید از تنظیمات »دسته ها Metabox Enhanced بازدید کنید.

Categories metabox enhanced settings

به طور پیش فرض ، متاباکس دسته ها حاوی کادرهای تأیید در کنار نام دسته ها است که به کاربران اجازه می دهد چندین دسته را انتخاب کنند. با پلاگین Metabox Enhanced دسته بندی ها ، می توانید آن را به دکمه رادیویی تغییر دهید یا گزینه ها را انتخاب کنید. انتخاب یک رادیو و گزینه انتخاب ، کاربران را در انتخاب هر بار فقط یک دسته محدود می کند.

اگر دسته های زیادی دارید ، پس انتخاب گزینه رادیویی طولانی مدت باعث متاباکس دسته ها می شود. در آن صورت ، با گزینه انتخاب کشویی بهتر خواهید بود.

متاباکس دسته ها معمولاً در نوار کناری صفحه ویرایشگر پست ظاهر می شود. می توانید موقعیت و اولویت متاباکس دسته ها را با استفاده از گزینه موقعیت تنظیم کنید.

در میان تنظیمات دیگر ، می توانید عنوان دسته های متاباکس را به هر آنچه می خواهید تغییر دهید. شما می توانید تورفتگی دسته بندی کودکان را غیرفعال کنید و کاربران را در ایجاد دسته های جدید محدود کنید.

Categories Metabox Enhanced additional settings

این همه ، اکنون می توانید تنظیمات خود را ذخیره کرده و از ویرایشگر پست دیدن کنید تا متاباکسک دسته های جدید خود را مشاهده کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا یک دسته را در هر پست در سایت وردپرس خود اعمال کنید. این افزونه همچنین برای سایت های چند نویسنده بسیار عالی است که از استفاده نویسندگان جدید از چندین دسته جلوگیری می کند.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-enforce-one-category-per-post-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید