موارد جدید در وردپرس 4.6

وردپرس 4.6 همین چند دقیقه پیش منتشر شد. این دومین نسخه مهم سال 2016 است و برخی از پیشرفت های جدید مهیج را به همراه دارد و چندین اشکال را برطرف می کند. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چه موارد جدیدی در وردپرس 4.6 وجود دارد و پس از به روزرسانی وب سایت های خود ، کدام ویژگی را باید امتحان کنید.

What's new in WordPress 4.6 (Features and Screenshots)
4.6 نسخه اصلی وردپرس است ، و مگر اینکه شما در سرویس میزبانی وردپرس مدیریت شده سرویس ، شما باید به روزرسانی را به صورت دستی آغاز کند.

مهم: ایجاد یک پشتیبان گیری کامل از وردپرس قبل از شروع به روزرسانی.

قلم های سیستم بومی در وردپرس 4.6

وردپرس شروع به استفاده از Open Sans از قلم های Google ، به عنوان قلم پیش فرض به طوری که رابط مدیر در سیستم عامل ها و دستگاه های مختلف یکسان به نظر می رسد. با این حال ، این به معنای یک سازش کوچک در سرعت و تکیه بر پروژه شخص ثالث بود.

از 4.6 ، وردپرس اکنون از قلم سیستم بومی شما برای منطقه مدیر استفاده خواهد کرد. این باعث می شود وردپرس سریعتر بارگذاری شود و مانند دستگاه و سیستم عامل بومی خود احساس کنید.

در اینجا تصویری از منطقه مدیر در مرورگر وب Safari در macOS با استفاده از قلم سیستم سانفرانسیسکو وجود دارد.

Native system fonts in WordPress 4.6

این تغییر فقط بر عناصر رابط کاربر در قسمت مدیر وردپرس تأثیر می گذارد. این بر مناطق محتوایی مانند ویرایشگر پست که از شما استفاده می کند ، تأثیری نخواهد داشت. theme’s صفحه سبک ویرایشگر برای قلم ها.

به روزرسانی های براق برای پلاگین ها و مضامین h4>

قبلاً ، وقتی یک افزونه یا طرح زمینه را از WordPress.org نصب می کردید ، صفحه پیشرفت را به شما نشان می دهد. این باعث بارگذاری صفحه و افزایش زمان صرف نصب پلاگین ها و مضامین می شود.

وردپرس 4.6 نصب و به روزرسانی افزونه ها و تم های WordPress خود را بدون خروج از صفحه سریعتر می کند.

Plugin installation in WordPress 4.6

این انیمیشن نصب موضوعی را از فهرست موضوعات WordPress.org نشان می دهد.

Installing theme from WordPress themes directory in WordPress 4.6

همچنین تم ها از این به روزرسانی های سریعتر استفاده می کنند. این انیمیشن نحوه به روزرسانی تم جدید را در وردپرس 4.6 نشان می دهد.

Faster theme updates

پیشرفت ویرایشگر در وردپرس 4.6

هر نسخه جدید وردپرس بهبودها و ویژگی های جدیدی را برای ویرایشگر پست . وردپرس 4.6 برخی از پیشرفت های جالب جدید را به صفحه ویرایش معرفی می کند.

برجسته کردن پیوندهای شکسته در Visual Editor

گاهی اوقات کاربران در انتها پیوند خراب یا URL نامناسبی را در یک پست اضافه می کنند. اگر پست را منتشر کنید ، آن پیوند غلط املایی نیز فعال می شود.

از 4.6 ، وردپرس اکنون هنگام استفاده از ویرایشگر ویژوال . اگر پیوندی شکسته شود ، متن لنگر پیوند خورده را با نقاط قرمز برجسته می کند و URL پیوند را با قرمز نشان می دهد.

Broken link highlighter in WordPress 4.6

ذخیره و بازیابی خودکار بهتر h4>

وردپرس 4.6 برای ویژگی ذخیره خودکار چیست / a> در ویرایشگر پست. قبلاً ، هنگامی که کاربران ویرایشهای غیرفعال ، بر بازگرداندن پیش نویس از حافظه پنهان مرورگر و ویژگی ذخیره خودکار تأثیر گذاشت.

این مشکل اکنون برطرف شده است و کاربران می توانند به راحتی پست های پشتیبان گیری مرورگر و ذخیره خودکار را بازیابی کنند.

صفحه وارداتی با ظاهر بهتر h4>

وردپرس کار وارد کردن محتوا از Blogger ، Tumblr و چندین سیستم عامل دیگر با استفاده از افزونه های Importer واقع در صفحه »صفحه واردات .

وردپرس 4.6 صفحه واردات را خواناتر و قابل دسترسی می کند.

Import screen in WordPress 4.6

همچنین از به روزرسانی های براق برای نصب افزونه های وارد کننده در پس زمینه استفاده می کند. این بدان معنی است که دیگر هیچ پنجره ای برای نصب افزونه importer و بارگیری صفحه اضافی برای نشان دادن پیشرفت شما وجود ندارد.

Installing an importer plugin in WordPress 4.6

بهبود بومی سازی و ترجمه h4>

ترجمه های WordPress.org میزبان ترجمه های انجمن خواهد بود اکنون نسبت به ترجمه های موجود در افزونه اولویت داده می شود.

jQuery / a> انتخاب کننده تاریخ UI اکنون با محلی مناسب نمایش داده می شود.

کاهش تعداد نظرات و ماهها در زبانهای مختلف اکنون به درستی اداره می شود.

در بخش بهبودهای هود h4>

وردپرس 4.6 همچنین پیشرفت های جدید زیادی را برای توسعه دهندگان به ارمغان آورده است. در اینجا برخی از موارد زیر بهبود وجود دارد.

نکات منابع

نکات منبع یکی از مشخصات جدید W3C است که به مرورگر اجازه می دهد تا منابع را متصل کرده و منابع را برای بهبود عملکرد از پیش انتخاب کند. ( # 34292 )

بهبود ثبت نام Meta

وردپرس 4.6 عملکرد Register_meta () را برای ثبت کلیدهای متا معرفی می کند. مانند تابع Register_post_type () کار می کند و به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا از روشی استاندارد برای کار با فراداده استفاده کنند. ( # 35658 )

حافظه پنهان ماندگار نظر

وردپرس 4.6 اجازه می دهد تا نظرات به عنوان یک نوع شی پایدار ذخیره شوند. این به این معنی است که حافظه پنهان کامنت به درستی اعتبار سنجی می شود و در صورت تغییر تغییر می یابد. ( # 37613 )

کلاس WP_Post_Type

وردپرس 4.6 کلاس جدید WP_Post_Type را معرفی می کند. $ wp_post_types را به آرایه ای از اشیا W WP_Post_Type تغییر می دهد. این روش هایی برای مدیریت پشتیبانی از نوع پست ، بازنویسی قوانین ، جعبه های متا ، قلاب ها و طبقه بندی ها را فراهم می کند. ( # 36217 )

کلاس WU_Term_Query

کلاس جدید WP_Term_Query در وردپرس 4.6 ساختار بهتری برای تولید نمایش داده های اصطلاحات فراهم می کند. ( # 35381 )

امیدواریم این مقاله دامنه خوبی از موارد جدید در وردپرس 4.6 را به شما ارائه دهد. ما به خصوص از به روزرسانی های براق و برجسته سازی پیوند خراب بسیار هیجان زده ایم. از چه چیزی هیجان زده اید؟

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/news/whats-new-in-wordpress-4-6/.

دیدگاهتان را بنویسید