مقایسه 7 بهترین افزونه مدیر بارگیری وردپرس (2020)

آیا می خواهید بارگیری پرونده ها را در وردپرس مدیریت و کنترل کنید؟ شاید شما مایل باشید چند بار بارگیری پرونده را دنبال کنید.

یا شاید لازم باشد از محتوا محافظت کنید تا فقط کاربران ثبت نام شده یا مشتریان بتوانند به آن دسترسی پیدا کنند.

در این مقاله ، ما برخی از بهترین افزونه های مدیر بارگیری وردپرس را برای ردیابی و مدیریت بارگیری پرونده های شما مقایسه خواهیم کرد.

The best download manager plugins for WordPress

در پلاگین مدیریت بارگیری وردپرس چه چیزی را جستجو کنید h4>

دلایل مختلفی وجود دارد که ممکن است بخواهید از یک افزونه مدیریت بارگیری وردپرس استفاده کنید. شاید لازم باشد برخی یا موارد زیر را انجام دهید:

  • پرونده ای را قفل کنید تا فقط کاربران ثبت نام شده با نقش خاص بتوانند به آن دسترسی پیدا کنند
  • پرونده ای را قفل کنید تا فقط مشتریان پرداخت کننده بتوانند به آن دسترسی پیدا کنند
  • تعداد محدودی از نسخه های یک پرونده دیجیتال را ارائه دهید
  • سازماندهی مجدد و برچسب گذاری پرونده ها در وردپرس
  • از بارگیری مکرر پرونده های ربات ها یا هرزنامه نگاران جلوگیری کنید
  • چند بار بارگیری یک پرونده خاص را ردیابی کنید
  • چند بار بارگیری یک نوع یا گروه از پرونده ها را ردیابی کنید
  • به عنوان بخشی از یک محصول بزرگتر ، مانند یک دوره آنلاین ، فایلهای قابل بارگیری را ارائه دهید

یافتن یک افزونه واحد که بتواند همه موارد فوق را انجام دهد دشوار است ، اما بسته به مورد استفاده ، ممکن است به همه این ویژگی ها نیازی نداشته باشید.

در مقایسه ما ، بهترین پلاگین های مدیر بارگیری وردپرس را برای پوشش دادن همه سناریوها و موارد استفاده انتخاب کرده ایم.

1. عضو مطبوعات

The MemberPress website

MemberPress بهترین افزونه عضویت در وردپرس در فروشگاه. به شما امکان می دهد بارگیری دیجیتالی را به راحتی بفروشید. همچنین می توانید از آن برای فروش اشتراک ، قفل کردن محتوا در سایت خود استفاده کنید تا فقط اعضا بتوانند به آن دسترسی داشته باشند و موارد دیگر.

عضو پرس افزودنی بارگیریها قابلیتهای پیشرفته مدیریت بارگیری را به شما می دهد. به شما امکان می دهد چندین پرونده را بارگذاری کنید ، آنها را برچسب گذاری یا دسته بندی کنید و با استفاده از کد کوتاه لیست کنید.

برای محافظت از پرونده ها و همچنین پست ها و صفحات می توانید از MemberPress استفاده کنید. می توانید پرونده ها را قفل کنید ، فقط کاربران با سطح دسترسی مناسب می توانند آنها را مشاهده کنند.

یک ویژگی عالی این است که می توانید از پرونده ها بر اساس دسته و برچسب نیز محافظت کنید. می توانید برای محافظت از همه پرونده هایی که به یک دسته یا برچسب خاص اختصاص داده اید ، قانونی تنظیم کنید. محدود کردن فایلها بر اساس سطح اشتراک کاربر به راحتی امکان پذیر است.

همچنین می توانید با استفاده از سیستم کد کوتاه MemberPress ، پرونده های خود را بر اساس دسته و برچسب آنها لیست کنید. اگر بارگیری های مختلف زیادی ارائه می دهید ، سازماندهی آنها برای کاربران واقعاً آسان است.

عضو پرس نیز انعطاف پذیری زیادی به شما می دهد. این به شما امکان می دهد فراتر از فروش بارگیری و ایجاد یک سایت عضویت کامل باشید. حتی با خدمات بازاریابی از طریق ایمیل ادغام می شود مانند تماس مداوم ، ConvertKit و AWeber.

برای دستورالعمل های دقیق ، به راهنمای ما در مورد چگونگی دسترسی آسان یک وب سایت عضویت در وردپرس ایجاد کنید .

2. LearnDash

LearnDash - Best WordPress LMS Plugin

LearnDash بسیار محبوب است LMS (سیستم مدیریت یادگیری) پلاگین برای وردپرس. استفاده از آن آسان است و دارای بسیاری از ویژگی های قدرتمند است.

LearnDash به شما امکان می دهد برای محصول خود یک بار هزینه بپردازید یا یک اشتراک دوره ای را تنظیم کنید. شما می توانید به راحتی ویدئو و فایلهای صوتی در دوره خود قرار دهید ، و این یک روش عالی برای فروش این نوع پرونده ها است.

گذشته از استفاده از LearnDash برای قفل کردن محتوای سایت خود ، می توانید از آن برای پذیرش پرداخت استفاده کنید ، ایجاد دوره های آنلاین ، تعیین تکالیف و آزمونها و موارد دیگر. همچنین تالارهای گفتگوی پویا در LearnDash وجود دارد که کاربران شما می توانند با یکدیگر تعامل داشته باشند.

LearnDash به تنهایی برای گرفتن پرداخت و ارائه محتوای محافظت شده به خوبی کار می کند. همچنین می توانید آن را با چندین ابزار دیگر در این لیست از جمله MemberPress ، WordPress Download Manager و WooCommerce ادغام کنید.

3. MonsterInsights

MonsterInsights

MonsterInsights ، بهترین افزونه Google Analytics برای وردپرس. اگر می خواهید پرونده های موجود در سایت خود را بیشتر بارگیری کنید ، بهترین گزینه است. این مورد بسیار مهم است اگر تعداد زیادی بارگیری رایگان انجام دهید و باید بدانید که محبوبیت بیشتری در بین کاربران شما وجود دارد.

می توانید انواع پرونده ها را برای ردیابی ، مانند تصاویر ، فایل های ZIP ، PDF و غیره انتخاب کنید.

همچنین می توانید فایلهای مختلف خود را برچسب گذاری کنید تا MonsterInsights بتواند نشان دهد کدام دسته ها بیشتر بارگیری می شوند. به عنوان مثال ، شما می توانید “گزارش های رایگان” را جدا از “کاربرگ های قابل چاپ” در MonsterInsights ردیابی کنید.

شما می توانید گزارش بارگیری فایل را در داشبورد وردپرس خود به همراه گزارش تجزیه و تحلیل کاربر دیگر MonsterInsight مشاهده کنید.

برای دستورالعمل های دقیق ، به آموزش ما در مورد نحوه استفاده از MonsterInsighs برای پیگیری بارگیری پرونده ها .

MonsterInsights به طور یکپارچه با تمام افزونه های ذکر شده در این لیست ادغام می شود ، و ما توصیه می کنیم آن را در کنار هر افزونه مدیر بارگیری فایل که استفاده می کنید نصب کنید. نسخه رایگان MonsterInsights a > همچنین با ردیابی پرونده همراه است ، اما می توانید برای باز کردن قفل سایر ویژگی های قدرتمند ، به نسخه Pro ارتقا دهید.

همچنین می توانید از MonsterInsights به تنهایی استفاده کنید. به سادگی فایل های خود را در کتابخانه رسانه وردپرس بارگذاری کنید ، پیوند پرونده ها را در هر جایی از پست ها ، صفحات ، منوها و غیره خود قرار دهید. پس از آن MonsterInsights شروع به ردیابی آمار بارگیری برای شما می کند.

4. ووکامرس

WooCommerce

WooCommerce محبوب پلاگین تجارت الکترونیک برای وردپرس. می توانید از آن برای فروش محصولات فیزیکی و دیجیتالی استفاده کنید.

اگر می خواهید بارگیری های دیجیتال را بفروشید ، می توانید به سادگی بارگیری خود را به عنوان یک محصول در ووکامرس تعیین کنید ، بنابراین مشتری فقط پس از پرداخت هزینه آن دسترسی پیدا می کند.

همچنین می توانید از افزونه های WooCommerce برای اضافه کردن ویژگی های بیشتر به فروشگاه آنلاین خود. به عنوان مثال ، می توانید از استفاده کنید ویژگی های کوپن های هوشمند برای اجرای راحت تر فروش و تبلیغات.

WooCommerce چندین روش مختلف بارگیری و انواع مختلف محافظت از پرونده های شما را ارائه می دهد. شما می توانید متناسب با شرایط خود انتخاب کنید. دقیقاً مانند محصولات عادی WooCommerce ، بارگیری های شما نیز ممکن است متفاوت باشد.

همچنین می توانید از WooCommerce برای ایجاد محصولی استفاده کنید که دارای هر دو جز download قابل بارگیری و فیزیکی باشد. به عنوان مثال ، شما می توانید یک دوره ویدیویی آنلاین ارائه دهید که همراه با یک کتاب کار فیزیکی باشد.

برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای کامل WooCommerce برای مبتدیان .

5. بارگیری آسان دیجیتال

Easy Digital Downloads

همانطور که از نامش پیداست ، بارگیری آسان دیجیتال فروش محصولات دیجیتال را در وب سایت خود آسان می کند. همچنین می توانید از آن برای تهیه و پیگیری بارگیری های رایگان استفاده کنید.

پرونده های شما به طور خودکار توسط می توانید تاریخ ، زمان و آدرس IP همه خریدها و بارگیری های رایگان را ردیابی کنید.

می توانید چند بار که مشتری می تواند پرونده های خود را بارگیری کند ، محدود کنید. همچنین می توانید پیوند بارگیری را تنظیم کنید تا بعد از مدت زمان مشخصی منقضی شود. این دو روش خوب برای جلوگیری از به اشتراک گذاشتن پرونده های مشتریان با دیگران است.

شما می توانید بارگیری آسان دیجیتال را با بسیاری از سرویس های دیگر از جمله خدمات بازاریابی از طریق ایمیل مانند ConvertKit و AWeber . حتی می توانید برای ایجاد آن را با AffiliateWP ادغام کنید. یک برنامه ارجاع

Easy Digital Downloads دارای یک سیستم سبد خرید داخلی است که به مشتریان امکان می دهد چندین محصول دیجیتالی را همزمان خریداری کنند. به راحتی می توانید یک صفحه حساب مشتری ایجاد کنید که در آن مشتریان ورود به سیستم می توانند لیستی از همه خریدهای خود را مشاهده کنند.

6. مدیر پرونده

File Manager - downloads manager plugin for WordPress

مدیر پرونده است . می توانید از آن برای ویرایش پرونده ها از طریق داشبورد وردپرس خود استفاده کنید ، نه استفاده از FTP برای انتقال آنها بین مکان ها.

ما همیشه استفاده از سرویس گیرنده FTP یا میزبان وردپرس مدیر فایل در صورت امکان. با این حال ، ممکن است مواردی پیش بیاید که بخواهید از طریق داشبورد وردپرس خود به سرعت پرونده ها را مدیریت کنید.

File Manager به شما امکان می دهد پرونده های خود را در وردپرس قرار دهید کتابخانه رسانه ، هم. برای انواع فایلهای تصویری ریز عکس ایجاد می کند. این برنامه همچنین از قابلیت جستجو برخوردار است و یافتن پرونده های شما را آسان می کند.

با نسخه Pro Pro از File Manager می توانید پوشه های خصوصی نیز ایجاد کنید. می توانید این نقش های کاربری بسیار خاص را تنظیم کنید یا حتی کاربران خاصی به آن دسترسی داشته باشند.

همچنین می توانید از نسخه Pro برای کنترل نوع آپلود و بارگیری پرونده ها استفاده کنید. حتی می توانید اعلان های ایمیل را تنظیم کنید تا هر زمان فایل بارگیری شد ، ایمیل دریافت کنید.

7. مدیر بارگیری وردپرس

WordPress Download Manager plugin

WordPress Download Manager یک گزینه ساده عالی می توانید از آن برای مدیریت بارگیری فایل های رایگان و پولی استفاده کنید.

می توانید برای هر پرونده رمزعبور تعیین کنید ، یا می توانید نقش های کاربری را تعیین کنید که می توانند به پرونده های شما دسترسی داشته باشند.

اگر به دنبال مدیر بارگیری وردپرس برای متوقف کردن ربات ها یا هرزنامه ها هستید ، می توانید یک ویژگی Captcha Lock یا IP Block را تنظیم کنید. همچنین با اعمال محدودیت بارگیری برای هر کاربر می توانید بارگیری ها را کنترل کنید. این می تواند به بهبود سرعت و عملکرد وردپرس کمک کند.

همچنین گزارش های بارگیری دریافت خواهید کرد ، بنابراین می توانید تاریخ ، زمان و مکان کاربری را که پرونده های شما را بارگیری می کند مشاهده کنید.

هنگامی که یک کاربر یک فایل رایگان را بارگیری می کند ، نیازی نیست که کل مراحل پرداخت را انجام دهد. وردپرس بارگیری مدیر با استفاده از فایلهای PDF و تصویری به کاربر این امکان را می دهد تا پرونده را در مرورگر خود باز کند یا آن را بارگیری کند.

با استفاده از افزونه رایگان “Premium Package – Complete Digital Store Solution” به راحتی می توانید به پرونده ها قیمت دهید.

همچنین تعدادی افزونه پرداخت شده برای WordPress Download Manager وجود دارد. اینها شامل BuddyPress ادغام ، افزودنی مرور کاربر ، افزودنی محدودیت بارگیری و موارد دیگر.

افکار نهایی: بهترین افزونه مدیریت بارگیری برای وردپرس h4>

انتخاب پلاگین مدیریت بارگیری مناسب می تواند مشکل باشد. بسته به نحوه مدیریت بارگیری ها ، بسته به افزونه های موجود در این لیست گزینه های بسیار خوبی هستند.

اگر می خواهید بارگیری ها را بفروشید و می خواهید دسترسی به اعضا را محدود کنید ، سپس MemberPress بهترین پلاگین مدیر بارگیری برای شماست. همراه با همه ویژگی های قدرتمند مانند محافظت از پرونده ها بر اساس دسته ها و برچسب ها ، ادغام های بازاریابی از طریق ایمیل ، درگاه های پرداخت و غیره.

اگر می خواهید بارگیری ها را ردیابی کنید ، MonsterInsights است بهترین افزونه برای شما این همه آمار لازم را برای شما فراهم می کند. به سادگی فایل ها را در مدیر پرونده وردپرس خود بارگذاری کنید ، آن را در یک پست جاسازی کنید و MonsterInsights آمار بارگیری را به شما نشان می دهد.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا در مورد بهترین افزونه های مدیر بارگیری برای وردپرس اطلاعات کسب کنید. ما همچنین توصیه می کنیم از لیست متخصصین خود در باید دارای افزونه هایی برای وب سایت های تجاری باشند .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/best-wordpress-download-manager-plugins-compared/.

دیدگاهتان را بنویسید