معرفی اولین دور شرکت های شتاب دهنده رشد WPBeginner

در ماه آگوست ، ما تصمیم گرفتیم کاری انجام دهیم که قبلاً هرگز در جامعه وردپرس انجام نشده بود. ما ابتدا ​​WPBeginner Accelerator Growth را ایجاد کردیم صندوق رشد هر زمان برای مشاغل وردپرس. امروز ، من از اعلام اولین دور شرکت های شتاب دهنده WPBeginner بسیار هیجان زده هستم.

جدا از اعلامیه ، من همچنین در پایان این مقاله جزئیات و مراحل پشت صحنه را به اشتراک خواهم گذاشت (بنابراین به خواندن ادامه دهید).

1 CaseProof معروف به MemberPress و پیوندهای زیبا h4>

CaseProof - MemberPress, Pretty Links, and Affiliate Royale

CaseProof شرکت مادر اصلی MemberPress است ، پیوندهای زیبا ، و وابسته رویال .

اگر مدتی است که WPBeginner را می خوانید ، پس احتمالاً می دانید که ما طرفداران قدیمی عضو پرس . ما اعتقاد داریم که این بهترین افزونه عضویت در وردپرس ، و این راه حل مورد نظر من برای ایجاد سایت عضویت در وردپرس .

Caseproof همچنین دارای دو محصول مرتبط با بازاریابی شرکت های وابسته دیگر است که من واقعاً از آنها هیجان زده ام زیرا ما می توانیم از سالها تجربه خود ارزش زیادی به آن اضافه کنیم.

اولین مورد پیوندهای زیبا است که محبوب ترین است افزونه پیگیری پیوند در وردپرس (بیش از 200000 وب سایت استفاده می شود). می توانید از آن برای مدیریت پیوند وابسته و تبدیل پیوندهای وابسته طولانی به لینک های کوتاه قابل ردیابی استفاده کنید.

دوم Affiliate Royale است که به شما کمک می کند یک برنامه وابسته کامل با استفاده از وردپرس. با این کار می توانید یک برنامه ارجاع به سایت های عضویت خود که با MemberPress ایجاد شده اضافه کنید ، و همچنین با سایر ارائه دهندگان تجارت الکترونیک معروف مانند WooCommerce ، WishList Member و غیره کار می کند.

2. فرم های مهیب h4>

Formidable Forms

Formidable Forms پیشرفته ترین سازنده فرم وردپرس در بازار است . این به شما کمک می کند از فرم اولیه تماس فراتر رفته و راه حل های پیچیده مبتنی بر فرم مانند دایرکتوری ها ، سیستم های مدیریت داده ، ماشین حساب ها ، آزمونها ، فرم های محصول WooCommerce و موارد دیگر بسازید.

حالا ممکن است فکر کنید ، صبر کنید WPBeginner قبلاً خودش را ندارد افزونه فرم تماس با وردپرس ؟ بله ، من هنوز معتقدم که WPForms محبوب ترین افزونه فرم تماس با وردپرس است در بازار است.

اما می بینید که فراخوانی Formidable به عنوان یک افزونه فرم تماس عدالت را رعایت نمی کند. واقعاً بسیار پیشرفته تر از آن است. این یک سازنده فرم وردپرس “متمرکز بر راه حل ها” است. بگذارید چند مثال برای توضیح موضوع برای شما بیاورم:

برای ساختن برنامه های تحت وب مبتنی بر داده مانند لیست های املاک و مستغلات ، لیست های استخدام ، تقویم های رویدادها ، دایرکتوری های تجاری ، تابلوهای شغلی و سایر موارد قابل جستجو می توانید از ویژگی های “دیدگاه های قابل توجه” برای نمایش داده های فرم ارسال شده در جلوی وب سایت خود استفاده کنید. پایگاه داده

برای ساخت سریع فرم های ماشین حساب مانند ماشین حساب رهن ، ماشین حساب پرداخت ماشین ، ماشین حساب BMI و غیره می توانید از قسمت های محاسبه شده قابل استفاده استفاده کنید

شما می توانید با استفاده از یکپارچه سازی WooCommerce Formid یک فرم تنظیم محصول با زمینه های آبشار ایجاد کنید و سپس داده ها را به صورت خودکار با گزینه قیمت گذاری متغیر برای هنر WooCommerce ارسال کنید.

اساساً Formidid Forms ، فریلنسرها هستند و توسعه دهندگان رویای ساخت سایت های پیچیده وردپرس با سربار کم را تحقق می بخشند.

3 SeedProd

SeedProd

SeedProd محبوب ترین پلاگین به زودی و حالت تعمیر و نگهداری است برای وردپرس در حال حاضر توسط بیش از 800000 سایت وردپرسی از آن استفاده می شود.

همراه با 50+ الگوی از پیش ساخته شده و 500000+ عکس سهام رایگان برای کمک به شما در ایجاد سریع یک صفحه زیبا یا صفحه تعمیر و نگهداری سریع برای وب سایت شما.

نسخه حرفه ای همچنین با ادغام های بازاریابی از طریق ایمیل و همچنین افزودنی هایی برای ایجاد یک نوار اعلان ، تایمر شمارش معکوس ، صفحه ورود سفارشی ، صفحه 404 سفارشی و صفحات فرود سفارشی همراه است.

SeedProd محصول دیگری است که ما از همان روزهای اول به WPBeginner توصیه می کنیم.

بر خلاف Caseproof و Fortidable ، ما در واقع عنوان خرید کامل SeedProd با توجه به هم افزایی زیاد بین مارک های ما و محصولات موجود. SeedProd به طور رسمی یک محصول با انگیزه عالی است ، اما همچنین بخشی از اولین کلاس شتاب دهنده WPBeginner نیز خواهد بود.

لطفاً با عشق به رسانه های اجتماعی و آزمایش محصولاتشان به من کمک کنید تا از 3 شرکت اول شتاب دهنده WPBeginner استقبال کنم.

بعد چه اتفاقی می افتد؟ h4>

من ماه گذشته هنگام پرواز با وست پالم بیچ ، فلوریدا ، با مersسسان هر 3 شرکت دیدار کرده ام.

ما مکالمات مفصلی داشتیم و کار در زمینه اجرای چک لیست خود را شروع کردیم. هر یک از آنها نقشه راهی شگفت انگیز از چیزهای جدیدی دارند که در دست ساخت هستند (که البته هنوز نمی توانم آنها را به اشتراک بگذارم).

من واقعاً مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن تجربیات خود و کمک به موفقیت این شرکت های وردپرسی با ساخت محصولات بیشتر کاربر محور هستم.

شتاب دهنده WPBeginner – فرآیند پشت صحنه h4>

من صادقانه نمی دانستم وقتی پست وبلاگ را برای اعلام صندوق شتاب دهنده خود ایجاد کردم ، چه انتظاری باید داشته باشم. قبلاً در صنعت ما چنین مواردی انجام نشده است.

برای راهنمایی به شتاب دهنده های دیگر نگاه کردم و روند درخواست ما را تا حد ممکن ساده کردم.

در کل ، بیش از 90 شرکت برای درخواست عضویت در شتاب دهنده WPBeginner اقدام کردیم. این بسیار عالی بود ، اما روند تصمیم گیری را نیز بسیار سخت می کرد.

من فرصتی پیدا کردم تا با کارآفرینان شگفت انگیزی که در اکوسیستم وردپرس کارهای بزرگی انجام می دهند صحبت کنم ، اما در نهایت ما مجبور شدیم شرکت های برتر گروه را انتخاب کنیم.

در ابتدا می خواستم 5 شركت را انتخاب كنم كه در مرحله اول ما باشند ، اما پس از مکالمه های متعدد با كارآفرینانی كه متقاضی آن بودند ، تصمیم گرفتم تعداد را به 3 كاهش دهم زیرا می خواستم اطمینان حاصل كنم كه می توانم به درستی تعهدات خود را انجام دهم .

با توجه به اینکه برخی از شرکت هایی که در آنها سرمایه گذاری کردیم چندین محصول دارند ، منطقی است که کلاس اول شتاب دهنده WPBeginner را به 3 شرکت محدود کنیم.

افکار نهایی h4>

بسته به اینکه نرم افزار اجرا در دور اول شرکت های ما به چه راحتی انجام شود ، احتمالاً ظرف 6 تا 12 ماه شتاب دهنده را دوباره باز خواهیم کرد.

تعداد برنامه های دور اول نوید زیادی می دهد و قطعاً ایده من راجع به صندوق سرمایه گذاری متمرکز بر وردپرس تأیید می کند.

به غیر از یک شتاب دهنده ، ممکن است فرصتی برای یک صندوق جوجه کشی فراهم شود تا سرمایه گذاری های اولیه برای ایده های اولیه / توسعه محصول را فراهم کند.

این همه امروز است. بسیار ممنونم برای حمایت مداوم از WPBeginner.

به حق شما ،
سید بلخی
بنیانگذار WPBeginner

منبع:
https://www.wpbeginner.com/news/introducing-the-first-round-of-wpbeginner-growth-accelerator-companies/.

دیدگاهتان را بنویسید