مدیر لینک با نام مستعار Blogrolls برای “مرتب کردن” در WordPress 3.5 حذف شده است

حدود یک سال پیش ، ما در WPBeginner یک پست نظر با عنوان “ آیا باید” پیوندها “Blogroll به نفع منوهای وردپرس حذف شود؟ “. ما در نظرات و کانال های رسانه های اجتماعی خود (توییتر و فیس بوک) بازخورد مناسبی گرفتیم. اخیراً هنگام مرور ویژگیهای آینده در WordPress 3.5 ، متوجه بلیط # 21307 که برای حذف مدیر پیوند از هسته است.

پس چرا آن را به نوعی عنوان کردیم؟ خوب زیرا فقط برای کاربران جدید به طور پیش فرض غیرفعال می شود. اگر داده های پیوند را در پایگاه داده داشته باشید ، مدیر پیوند همچنان باقی خواهد ماند. اما اگر پیوندی نداشته باشید ، غیرفعال خواهد شد. به عبارت دیگر ، کد مربوط به مدیر پیوند همچنان در هسته باقی می ماند. این کار برای اطمینان از این است که این به روزرسانی سایت شما را خراب نمی کند یا داده های شما را پاک نمی کند.

با این حال ، در آینده برنامه این است که از پایه کد مدیریت لینک از هسته خلاص شوید و آن را به یک پلاگین تبدیل کنید. اندرو ناچین ، یکی از مشارکت کنندگان اصلی ، قبلاً افزونه ای به نام مدیر پیوند ایجاد کرده است در حال حاضر ، هدف از این پلاگین این است که به کاربران جدید این امکان را بدهد که در صورت تمایل مدیر لینک را در نسخه 3.5 فعال کنند.

اگر هنوز از مدیر پیوند استفاده می کنید یا می خواهید از مدیر پیوند استفاده کنید ، پس ما می پرسیم چرا؟ با منوهای داخلی وردپرس می توانید به تمام آنچه مدیر لینک ارائه می دهد و موارد دیگر برسید. برای دیدن چگونگی ، فقط به آخرین مقاله درباره این مسئله .

ما قطعاً از داشتن یک مورد منو بسیار هیجان زده هستیم. نظر شما چیست؟

منبع:
https://www.wpbeginner.com/news/blogrolls-to-be-removed-in-wordpress-3-5-here-is-how-to-keep-them/.

دیدگاهتان را بنویسید