مدت زمان محدود: تم های وردپرس حرفه ای StudioPress ’37+ برای یک قیمت ارزان دیوانه

در ماه نوامبر ، StudioPress اعلام کرد که آنها آخرین فروش همیشه . در آن مقاله ، ما به همه توصیه کردیم که بسته Pro-PLUS را تهیه کنند زیرا پیش بینی می کردیم این شرکت به زودی قیمت ها را افزایش دهد. امروز ، این پیش بینی درست شد. StudioPress یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین ارائه دهنده تم های وردپرس در صنعت است. ما هم سایت کوپن و هم سایت گالری خود را ایجاد کردیم براساس چارچوب پیدایش . به زودی ، سایت جدید WPBeginner با طراحی Genesis Framework نیز رونمایی خواهد شد. همه سایت های مشتری جدید ما اکنون در چارچوب StudioPress در حال اجرا هستند. بنابراین بدیهی است که اگر آنها را توصیه می کنیم و از آنها استفاده می کنیم ، باید کیفیت بسیار بالایی داشته باشند.

و این فقط ما نیستیم! کارشناسان صنعت مانند دارن رووز ، کریس بروگان ، برایان کلارک و مت مولن وگ (بنیانگذار وردپرس) خود از Genesis Framework توسط StudioPress پشتیبانی می کنند.

بنابراین معامله 37 موضوع با بیش از یک قیمت ارزان قیمت چیست؟ خوب StudioPress بسته ای دارد که به عنوان Pro-Plus شناخته می شود و دسترسی به همه را فراهم می کند به:

  • 37+ StudioPress مضامین موجود و صدها موردی که در آینده بدون پرداخت هزینه اضافی منتشر خواهد شد.
  • به روزرسانی های نامحدود و پشتیبانی در همه مضامین فعلی و آینده.
  • پرونده های PSD برای همه تنظیمات تصویر
  • مناسب ترین چارچوب قالب WordPress ، بهینه سازی شده برای عملکرد و ایمن برای سئو: پیدایش

این بسته در حال حاضر 249.95 دلار (که یک سرقت است) هزینه دارد و از طرف خودی به ما گفته می شود که این قیمت در 11 مه 2011 افزایش خواهد یافت. (بنابراین کمتر از یک هفته وقت دارید تا این قیمت تخفیف را بدست آورید).

این قیمت جدید چقدر خواهد بود؟ فعلاً نمی دانیم. این می تواند 399 دلار باشد یا حتی می توانند به سمت بسته اشتراک مانند سایر ارائه دهندگان تم که ماهانه برای این نوع خدمات هزینه می کنند ، حرکت کنند.

پدربزرگ شدن در سیستم برای همه افراد یک حرکت واقعاً عاقلانه است ، بنابراین این فرصت شگفت انگیز را از دست ندهید.

خواه یک برنامه نویس یا یک وبلاگ نویس باشید ، اکیداً توصیه می کنیم که بسته Pro-Plus . مضامین کودکانه آنها واقعاً وردپرس را به محدودیتهای آن فشار می دهند. برخی از موارد موجود واقعا شسته و رفته را بررسی کنید. AgentPress (بهترین تم املاک و مستغلات) ، داده های تم کودک کلیسایی ، تم کودک Outreach ، تم کودک مجله ، مضامین کودک آژانس و موارد دیگر.

منتظر نباشید و این معامله شگفت انگیز را فعلاً به دست آورید زیرا در کمتر از یک هفته انجام می شود.

اکنون بسته نرم افزاری StudioPress ‘Pro-Plus را دریافت کنید p >

منبع:
https://www.wpbeginner.com/news/limited-time-studiopress-37-professional-wordpress-themes-for-one-crazy-low-price/.

دیدگاهتان را بنویسید