لیست چک: 11 کاری که باید قبل از راه اندازی سایت وردپرس انجام دهید

آیا آماده راه اندازی سایت وردپرس خود هستید؟ هر روز هزاران سایت جدید در وب ظاهر می شوند. به همین دلیل می خواهید مطمئن شوید که وب سایت شما از همان ابتدا برجسته و درخشان است. در این مقاله ، ما یک چک لیست مفید از کارهایی که باید قبل از راه اندازی وب سایت وردپرس انجام دهید ، آماده کرده ایم.

Launching a WordPress site

شروع کار h4>

قبل از شروع ، بسیار مهم است که میزبان وب مناسبی برای پروژه خود انتخاب کنید.

در حالی که بسیاری از سایت ها با میزبانی وردپرس ، در در برخی موارد ممکن است به میزبانی وردپرس مدیریت شده نیاز داشته باشید.

ما به شما توصیه می کنیم هر دو راهنمای بالا را بخوانید تا مطمئن شوید بهترین راه حل را انتخاب کرده اید زیرا این یکی از مواردی است که نمی توانیم به اندازه کافی بر آن استرس داشته باشیم.

به خاطر این مقاله ، فرض خواهیم کرد که شما قبلاً وردپرس نصب شده و همه چیز آماده است.

با گفتن این موارد ، بیایید نگاهی به کارهایی که قبل از راه اندازی سایت وردپرس خود باید انجام دهید ، بیاندازیم.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

1 راه حل پشتیبان گیری از وردپرس h4> را نصب کنید

Install a WordPress backup solution

همیشه باید راه حل پشتیبان گیری از وردپرس را در وب سایت خود تنظیم کنید. تهیه نسخه پشتیبان مانند یک بیمه نامه در وب سایت شما است. اگر مشکلی پیش بیاید ، همیشه می توانید آن را بازیابی کنید.

مقدار زیادی خوب و رایگان افزونه های پشتیبان گیری وردپرس که می توانید در عرض چند دقیقه روی وب سایت خود تنظیم کنید.

شما می خواهید مطمئن شوید که نسخه پشتیبان تهیه شده به طور خودکار برنامه ریزی شده و در یک سرویس ذخیره سازی ابری مانند Dropbox ، Amazon S3 یا Google Drive ذخیره می شود. ما توصیه می کنیم از BackupBuddy ، نصب آن سریع و آسان است. همچنین می تواند پشتیبان گیری شما را در چندین مکان ذخیره کند. همچنین آسانترین حالت برای بازیابی است.

2. منطقه مدیر وردپرس امن h4>

Securing WordPress admin area

وردپرس به عنوان محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا در جهان ، اغلب هدف محبوب هکرها است. بسیاری از سایت های وردپرس بدون اینکه سالها با هیچ یک از این تهدیدات روبرو شوند ، فعالیت می کنند ، اما همیشه آمادگی بهتر از تأسف است.

به لیست 13 نکته مهم و مهم برای محافظت از منطقه مدیر وردپرس .

برای همه سایتهای خود ، ما یک فایروال Sucuri راه اندازی می کنیم که سایت شما را بسیار ایمن کرده و از حملات جلوگیری می کند. اگر سایت شما یک کسب و کار باشد قطعاً راهی برای رفتن است.

Sucuri مانند داشتن یک سیستم امنیتی خصوصی و نگهبانان در محل کسب و کار فیزیکی شما است.

3 سایت خود را از نظر 404 خطا بررسی کنید h4>

Fixing 404 Errors

در یک وب سایت کاملاً جدید ، خطاهای 404 می تواند تجربه کاربری بدی را ایجاد کند. شما باید اطمینان حاصل کنید که تمام صفحات وب سایت شما به درستی بارگیری می شوند و هیچ پیوندی وجود ندارد.

اگر قبلاً سایت خود را به Google Webmaster Tools ، سپس می توانید صفحاتی را که دارای 404 خطا نیستند در گزارش خزیدن خود پیدا کنید.

برای یک وب سایت جدید ، احتمالاً شما سایت خود را به ابزار جستجوی Google یا Webmaster اضافه نکرده اید. در این حالت ، شما باید به صورت دستی سایت خود را مرور کنید و مطمئن شوید همه چیز مطابق انتظار کار می کند. اگر محتوای زیادی دارید ، می توانید مهمترین صفحات خود را از قبیل صفحه های مربوط به ، تماس ، ثبت نام یا ورود به سیستم و غیره مرور کنید.

می توانید هشدارهای ایمیل برای خطاهای 404 در سایت وردپرس شما. به این ترتیب می توانید به راحتی آنها را کنترل و برطرف کنید.

4. ایمیل را برای سایت وردپرس خود تنظیم کنید h4>

Make sure your WordPress emails are sent and delivered

عدم ارسال یا دریافت ایمیل از سایت وردپرس شما یکی از رفع عدم ارسال ایمیل برای وردپرس .

5. همه فرمها را در سایت خود بررسی کنید h4>

پس از راه اندازی ایمیل ، مورد بعدی که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید همه فرم های سایت شما کار می کنند. فرم های تماس ، فرم نظر ، فرم اشتراک ایمیل و غیره را امتحان کنید. اطمینان حاصل کنید که هر فرم در سایت شما به درستی کار می کند.

لیست ایمیل خود را بررسی کنید و ایمیل های آزمایشی ارسال کنید تا ایمیل های خود را به لیست پستی مناسب تحویل دهید. اگر در حال ساختن لیست ایمیل نیستید ، باید مقاله ما را بخوانید که چرا باید ساخت لیست ایمیل خود را بلافاصله شروع کنید.

اگر یک سایت وردپرس چند نویسنده یا چند کاربره اجرا می کنید ، فرم های ورود و ثبت نام خود را بررسی کنید. با نقش های مختلف کاربر وارد شوید تا بررسی کنید آیا به عنوان موارد غیرضروری را از قسمت مدیریت وردپرس حذف کنید برای حساب های کاربری.

6. وب سایت های تجارت الکترونیک h4>

Checking eCommerce features

وب سایت های تجارت الکترونیکی باید جنبه های تجربه کاربری وب سایت های خود را به طور دقیق تری بررسی کنند. شما باید خود را به جای کاربر قرار دهید و سعی کنید محصولات را مرور کنید ، آنها را به سبد خرید اضافه کنید و حتی یک معامله آزمایشی انجام دهید تا مطمئن شوید همه چیز روان و بدون نقص کار می کند.

اگر کالاهای دیجیتالی می فروشید ، مطمئن شوید که آنها به موقع تحویل داده شده اند. برای کالاهای فیزیکی باید سیستم های خود را برای انجام صحیح سفارشات بررسی کنید.

برخی دیگر از مواردی که باید بررسی کنید ، رسید ، فاکتور ، محاسبه هزینه حمل و نقل ، مالیات و غیره است.

7. تصاویر ، فیلم ها ، اسلایدرها h4> را بررسی کنید

تصاویر و فیلم ها باعث تعامل بیشتر وب مدرن می شوند. اطمینان حاصل کنید که تمام تصاویر وب سایت شما به درستی بارگیری می شود. به راهنماهای ما در مورد نحوه سرعت بخشیدن به وردپرس را با بهینه سازی تصاویر برای وب .

برای اطمینان از عملکرد فیلم ها در نظر گرفته شده ، باید با استفاده از دستگاه ها و مرورگرهای مختلف فیلم ها را در وب سایت خود پخش کنید.

اگر از پلاگین کشویی وردپرس ، سپس مطمئن شوید که اسلایدر روی همه مرورگرها و دستگاه ها درست همانطور که شما قصد داشتید کار کند.

8. تست ادغام های اجتماعی h4>

Social Media Logos

شبکه های اجتماعی نقش بسیار مهمی در راه اندازی موفقیت آمیز هر محصولی دارند. شما باید مطمئن شوید که این کار را از دست نمی دهید.

اطمینان حاصل کنید که کاربران می توانند راه های ارتباطی با وب سایت شما را در سیستم عامل های اجتماعی مانند Twitter ، Facebook ، YouTube ، Instagram و غیره پیدا کنند.

شما باید تأیید کنید که افزونه های اشتراک اجتماعی در وب سایت شما به درستی کار می کنند.

همچنین خوب است کارتهای توییتر ، Open Open Graph Meta-Data ، و ابزار نظارت اجتماعی در وب سایت وردپرس شما.

9. تست های عملکرد h4>

مسائل مربوط به عملکرد معمولاً مهمترین نگرانی در مرحله توسعه یک وب سایت است. اما اکنون که می خواهید وب سایت خود را راه اندازی کنید ، وقت آن است که یک بار دیگر وب سایت خود را آزمایش کنید.

با استفاده از ابزارهایی مانند Pingdom و Google Pagespeed

. سرعت نه تنها برای تجربه کاربر مهم است بلکه یک فاکتور مهم SEO نیز محسوب می شود.

یکی از بهترین راه ها برای سرعت بخشیدن به سایت وردپرس شما نصب یک پلاگین caching مانند W3 Total Cache یا WP Super Cache ، و استفاده از CDN مانند MaxCDN

.

اکثر میزبانی وردپرس مدیریت شده شرکت هایی مانند WPEngine

با حافظه پنهان داخلی ساخته شده و شامل CDN و پشتیبان گیری به عنوان بخشی از برنامه خود.

10. Google Analytics را نصب کنید h4>

Install Google Analytics

بدون اطلاع از نحوه تعامل خوانندگان با وب سایت شما ، نمی توانید پیشرفت کنید.

Google Analytics آسانترین راه برای ردیابی نحوه ارتباط خوانندگان با وب سایت شماست. این به شما می گوید بازدید کنندگان شما از کجا می آیند ، چه چیزی در سایت شما می بینند ، چه موقع ترک می کنند و عملکرد سایت شما چقدر خوب است.

مهم است که Google Analytics را قبل از راه اندازی نصب کنید ، بنابراین می توانید نحوه عملکرد راه اندازی خود را ردیابی کنید. همچنین به شما کمک می کند سابقه ای از روز راه اندازی و میزان رشد سایت خود از آن زمان داشته باشید.

به راهنمای ما در نحوه نصب Google Analytics در وردپرس . اگر رابط کاربری Google Analytics را کمی طاقت فرسا می دانید ، نگران نباشید ما شما را تحت پوشش قرار می دهیم. به راهنمای مبتدیان ما در نحوه استفاده از Google Analytics برای سایت وردپرسی خود .

11 تنظیمات جستجوگرها h4> را بررسی کنید

SEO

موتورهای جستجو در میان بهترین منبع ترافیک رایگان ثابت برای اکثر وب سایت ها قرار دارند. بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو می تواند به شما کمک کند تا پس از راه اندازی ، به طور مرتب میزان بازدید خود را افزایش دهید.

ما از افزونه Yoast SEO در همه وب سایت های خود استفاده می کنیم. این یک نرم افزار جامع بهینه سازی سایت برای وردپرس است. نگاهی به آموزش ما در نحوه نصب و راه اندازی افزونه SEO WordPress توسط Yoast برای به حداکثر رساندن پتانسیل SEO سایت خود.

این همه ، امیدواریم این مقاله به شما کمک کند قبل از راه اندازی سایت وردپرس خود چک لیست کارهایی را که باید انجام دهید تهیه کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما 40 ابزار مفید برای مدیریت و رشد وبلاگ وردپرس خود .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/checklist-11-things-to-do-before-launching-a-wordpress-site/.

دیدگاهتان را بنویسید