تبلیغات خود را در وردپرس با ناشر OIO مدیریت کنید (مرور)

وقتی صحبت از کنترل فضای تبلیغ در وبلاگ های وردپرس می شود ، گزینه های کمی وجود دارد. در این مقاله ما یک افزونه تجاری بسیار مشهور Ad Manager به نام ناشر OIO . هدف این افزونه به حداکثر رساندن درآمد شما ، صرفه جویی در وقت و کنترل فضای تبلیغات شما است.

OIO Publisher

با ناشر OIO چه کاری می توانید انجام دهید؟ h2>

ناشر OIO به شما امکان می دهد در سراسر وب سایت خود در مناطقی که دوست دارید مکان های تبلیغاتی قرار دهید و سپس به آنجا بروید و آن تبلیغات را بفروشید. به شما امکان می دهد تبلیغات در ابعاد مورد نظر خود را انتخاب کنید و هزینه آنها چقدر باشد. همچنین با چندین گزینه پرداخت مانند PayPal و 2Checkout ادغام می شود.

OIO Publisher Settings

این افزونه پر از ویژگی است. شما می توانید مناطق را تنظیم کنید و در هر منطقه می توانید تعداد تبلیغات نمایش داده شود. شما یک گزینه برای چرخش تبلیغات دارید. شما می توانید این فرصت را به خریداران بدهید که چندین ماه تبلیغات را با قیمت تخفیف خریداری کنند یا می توانید اشتراک ماهانه خود را انجام دهید. همه اینها وجود دارد و کارهای بیشتری می توان از طریق پنل مدیریت مستقیم به جلو انجام داد.

یک بنر پیش فرض وجود دارد که در اینجا تبلیغات را می خوانید. وقتی خریدار روی یکی از پیوندهای Advertise Here شما کلیک می کند ، آنها به صفحه فروش شما منتقل می شوند. این صفحه توسط این پلاگین ایجاد می شود. در اینجا کاربران می توانند اطلاعات خود را پر کنند ، تصویر تبلیغات خود را بارگذاری کنند و روش پرداخت را انتخاب کنند. پس از ارسال آگهی ، قبل از انتشار در سایت منتظر تأیید شما می ماند. پس از تأیید تبلیغات ، ناشر OIO آگهی مربوط به دوره ای را که برای شما پول پرداخت شده است اجرا می کند و آماری را درباره نحوه عملکرد آگهی به خریدار برای شما ارسال می کند. اگر اسپانسر شما برای پرداخت ماه به ماه مشترک شده است ، ناشر OIO با پی پال یا روش پرداخت آنها بررسی می کند که آیا پرداخت انجام شده است یا خیر. در صورت لغو اشتراک ، این امر به شما اطلاع داده و تبلیغ را به طور خودکار از سایت حذف می کند.

عکس صفحه فرم پرداخت

OIO Publisher Payment Form

عکس صفحه برای گزارش آگهی دهنده

OIO Publisher Advertiser Report

همچنین گزینه هایی برای ارائه پرداخت به ازای هر پست ، بارگیری دیجیتالی و برنامه های وابسته وجود دارد. همه با نرخ هایی که در صفحه مدیریت تعیین می کنید.

نظر ما h2>

ناشر OIO محصولی عالی است که شما را کنترل می کند اجرا و استفاده از آن بسیار آسان است ، اما این محصول تضمین نمی کند که تعداد زیادی از تبلیغ کنندگان را داشته باشید. برای اینکه تبلیغ کنندگان بخواهند تبلیغات را از سایت شما بخرند ، هنوز هم باید سخت کار کنید.

نکات منفی انتشار دهنده OIO در مقایسه با خدماتی مانند BuySellAds این است که این خدمات خدمات بسیار زیادی دارند پایگاه تبلیغاتی ، و آنها می توانند تبلیغ کنندگان را به سایت های شما سوق دهند. حتی اگر ناشر OIO بخشی از بازار در وب سایت خود داشته باشد ، اما به هیچ وجه به اندازه BuySellAds قدرتمند نیست. برای جذب تبلیغات به سایت خود هنوز هم باید کارهای زیادی انجام دهید.

نکته مثبت استفاده از ناشر OIO این است که شما می توانید 100٪ از سود فروش سایت های تبلیغاتی را حفظ کنید ، در حالی که در سرویس هایی مانند BuySellAds ، یک مرد متوسط ​​هزینه می کنید.

هزینه این افزونه: 47 دلار ( 10 دلار کوپن تخفیف برای کاربران WPBeginner )

این یک بار هزینه است و شما می توانید از این افزونه در هر تعداد دامنه ای که می خواهید استفاده کنید (به شرطی که مالک آنها باشید). در صورت نیاز با این هزینه یکبار مصرف ، از تیم ناشر OIO نیز پشتیبانی برجسته ای دریافت خواهید کرد.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/manage-your-ads-in-wordpress-with-oio-publisher-review/.

دیدگاهتان را بنویسید