بهترین بهترین آموزش های وردپرس 2016 در WPBeginner

سال دیگر در شرف پایان است و چه سال بسیار خوبی بود. ما نمی توانیم به اندازه کافی برای پشتیبانی مداوم شما از WPBeginner تشکر کنیم. ما به سال 2016 نگاه می کنیم و از موفقیت و شادی تیم ما احساس سپاس می کنیم.

Best of Best WordPress Tutorials of 2016 on WPBeginner

خلاصه WPBeginner 2016 از سید بلخی h4>

وای چه سالی برای WPBeginner بوده است. ما نه تنها در همه جنبه ها از ترافیک به اندازه تیم تا درآمد (از افزونه های برتر ما رشد کردیم) / a>) ، اما همچنین یک طراحی سایت جدید پس از 4 سال طولانی.

اندازه کانال YouTube ما دو برابر شد. اکنون بیش از 500 آموزش تصویری رایگان داریم که بیش از 6 میلیون نفر آنها را تماشا کرده اند و تقریباً 47000 مشترک داریم. اگر بتوانید در شوید بسیار ممنون می شوم کانال YouTube ما . هدف من رسیدن به مرز 100000 مشترک در سال 2017 است.

من و آماندا از اولین نوزادمان ، سلیمان (متولد اکتبر) استقبال کردیم. برای جشن ، ما دامنه wp.org اهدا کردیم به بنیاد وردپرس. چندین نفر از شما درخواست یک عکس کردند ، بنابراین در اینجا این است:

Solomon Balkhi

این سال نیز برای خانواده محصولات WPBeginner سال خوبی بود.

در ماه مارس ، ما یک افزونه فرم تماس با وردپرس را راه اندازی کردیم. این WPForms نامیده می شود ، و ما هر دو نسخه رایگان and a premium نسخه Pro .

من یک کامل WPForms backstory در مورد چگونگی و چرایی شروع WPForms در وبلاگ شخصی من. خواندن جالب است.

تاکنون در بیش از 50،000 وب سایت وردپرس مورد استفاده قرار گرفته است و کاربران ما آن را کاملاً دوست دارند. نسخه رایگان را امتحان کنید ، بنابراین می توانید ببینید تفاوت WPForms !

افزونه گالری وردپرس ما ، گالری Envira ، اندازه آن دو برابر شده است. اکنون بیش از 30 افزونه داریم که Envira را به انعطاف پذیرترین و آسان ترین کاربرد پلاگین گالری وردپرس در بازار تبدیل می کند.

ما یک اصلاح اساسی در افزونه کشویی وردپرس خود انجام دادیم ، Soliloquy . گذشته از طراحی وب سایت کاملاً جدید ، ما همچنین روند کار پلاگین را به طور قابل توجهی بهینه کرده و چندین افزونه جدید اضافه کردیم.

محصول امضای ما ، OptinMonster ، در سال 2016 همچنان به محدودیت ها ادامه داد. تیم ما تقریباً دو برابر شد در اندازه ، و ما تعداد زیادی از ویژگی های بهینه سازی تبدیل مانند جایگزینی متن پویا ، هدفگذاری مجدد در سایت ، پیگیری های سایت و بسیاری موارد دیگر را اضافه کرده ایم. به طور جدی ، اگر از OptinMonster استفاده نمی کنید ، هر روز مشترکان خود را از دست می دهید.

مایکل استلزنر از Social Media Examiner 250،000 مشترک ایمیل جدید با استفاده از OptinMonster اضافه کرد (به > مطالعه موردی ).

ما در سال 2017 چیزهای جالب و مهیجی از جمله تجدید نظر در @ syedbalkhi ) جایی که درباره سایر پروژه هایمان ، نکات بازاریابی و بسیاری از موارد جالب دیگر توییت می کنم.

اکنون بیایید نگاهی به بهترین WPBeginner در سال 2016 بیندازیم.

بهترین WPBeginner در سال 2016

در سال 2016 ، ما آموزش های وردپرس چندین مقاله مفید نوشتیم. در اینجا لیستی از برخی از لیست های مورد علاقه ما با دست انتخاب شده است.

ژانویه 2016

چه کسی وردپرس را در اختیار دارد؟ وردپرس چگونه درآمد کسب می کند؟ – بسیاری از مبتدیان معمولاً درک اینکه نرم افزار منبع باز چگونه کار می کند دشوار است. در این مقاله ، ما به س questionsالات متداول درمورد اینکه چه کسی وردپرس را در اختیار دارد و چگونه درآمد کسب می کند ، پاسخ دادیم.

نحوه نصب پیکسل بازاریابی مجدد / هدفگذاری مجدد فیس بوک در وردپرس – پیکسل هدفگذاری مجدد فیس بوک به شما امکان می دهد بازدیدکنندگان وب سایت خود را در فیس بوک ردیابی کرده و به آنها تبلیغات نشان دهید. این به شما کمک می کند تا تبدیل ها را افزایش دهید و همچنین در صفحه فیس بوک خود تعامل بیشتری با کاربر پیدا کنید.

کدام یک بهترین است افزونه پنجره وردپرس؟ – ما عملکرد و کیفیت بهترین افزونه های پنجره بازشو را برای وردپرس مقایسه کردیم. ما هر یک از آنها را از نظر سرعت ، ویژگی ها ، سهولت استفاده و قیمت گذاری آزمایش کردیم تا بدانیم بهترین راه حل کدام است.

4 راه برای جلوگیری از سرقت تصویر در وردپرس – سرقت تصویر یک مشکل رایج برای عکاسان و وبلاگ نویسان است. ما 4 راه برای جلوگیری از سرقت تصویر در یک وب سایت دارای وردپرس به اشتراک گذاشتیم. اگرچه راهی برای جلوگیری از سرقت تصاویر شما توسط مردم وجود ندارد ، اما این روشها به کاهش سرقت تصویر کمک می کند.

فوریه 2016

وردپرس در مقابل HTML ثابت – چه چیزی برای وب سایت کسب و کار شما بهتر است؟ – اغلب صاحبان مشاغل در مورد مزیت استفاده از وردپرس نسبت به وب سایت HTML ثابت از ما سال می کنند. در این مقاله ، جوانب مثبت و منفی WordPress و HTML ثابت را با هم مقایسه کردیم.

36 دلیل برای داشتن یک” وب سایت رایگان “یک ایده بد است – فکر خرید یک وب سایت رایگان وسوسه انگیز است. اما همیشه یک صید وجود دارد ما 36 دلیل را به اشتراک گذاشتیم که چرا داشتن یک وب سایت رایگان ایده بدی است و شما باید به هر قیمتی از آن اجتناب کنید.

چگونه می توان یک سایت نقد و بررسی در WordPress مانند یک حرفه ای ایجاد کرد – آیا می خواهید یک سایت بررسی آنلاین ایجاد کنید؟ ما یک راهنمای گام به گام در مورد نحوه ایجاد یک سایت بررسی دقیق در وردپرس مانند یک حرفه ای ایجاد کردیم ، بنابراین می توانید از آن درآمد کسب کنید.

نحوه افزودن جعبه زیست نویسنده در پست های وردپرس – روشی آسان برای افزودن جعبه بیوگرافی نویسنده با پیوندهای نمایه اجتماعی آنها در انتهای هر پست. ما 3 روش مختلف به اشتراک گذاشتیم ، بنابراین شما می توانید روشی را که به بهترین وجهی متناسب با نیاز شماست انتخاب کنید.

مارس 2016

نحوه راه اندازی آدرس ایمیل حرفه ای با Google Apps و Gmail – اولین چیزی که هر صاحب مشاغل به آن نیاز دارد ، آدرس ایمیل حرفه ای است. ما راهنمای گام به گام شما را در مورد چگونگی ایجاد یک آدرس ایمیل حرفه ای به روش درست راهنمایی کردیم.

نحوه انتقال صحیح از Squarespace به WordPress – بسیاری از کاربران وب سایت های خود را با استفاده از سیستم عامل های مختلف مانند Squarespace شروع می کنند. زودتر آنها به محدودیت ها پی می برند و وردپرس را به عنوان راه حل انعطاف پذیرتری برای نیازهای خود می یابند. در این مقاله ، ما به شما نشان دادیم که چگونه وب سایت خود را به طور صحیح از Squarespace به وردپرس منتقل کنید.

چگونه Sucuri به ما کمک کرد تا 450،000 حمله وردپرس را مسدود کنیم – ما از Sucuri برای بهبود امنیت همه وب سایت های ما. در این مقاله ، ما مطالعه موردی و نحوه Sucuri به ما در بهبود امنیت وردپرس کمک کرد.

نحوه ارسال ایمیل تشکر به مفسران وبلاگ در وردپرس – یکی از بهترین راه ها برای جلب نظر کاربران و بازگرداندن آنها پس از ارسال نظر در سایت شما. یک ایمیل تشکرآمیز بسیار طولانی است.

نحوه افزودن فیس بوک مانند واکنش های احساسی در وردپرس – احتمالاً با واکنش های احساسی که فیس بوک در اوایل سال جاری اضافه کرده آشنا هستید. خوب ، شما می توانید ویژگی مشابهی را در پست های وبلاگ خود برای افزایش تعامل اضافه کنید.

آوریل 2016

19 نکته قابل اجرا برای افزایش ترافیک به سایت جدید وردپرس خود – آیا تاکنون فکر کرده اید که چگونه می توانم بازدید بیشتری از وب سایت خود داشته باشم؟ این مقاله 19 روش مختلف برای افزایش بازدید شما را پوشش می دهد.

نحوه افزودن جستجوی Google در سایت WordPress – ما از جستجوی Google در وب سایت خود استفاده می کنیم. این مقاله به شما نحوه جایگزینی جستجوی پیش فرض وردپرس با جستجوی Google برای نتایج مرتبط تر نشان می دهد.

نحوه رفع عدم ارسال ایمیل برای وردپرس – بیشتر سرورهای میزبان وردپرس برای ارسال ایمیل به درستی پیکربندی نشده اند. این کاملا ناامیدکننده است زیرا ممکن است شما یک سوال مهم برای فرم تماس یا ایمیل دیگری را از دست داده باشید. با دنبال کردن این آموزش می توانید این مشکل را برطرف کنید.

مه 2016 h4>

نحوه راه اندازی مقالات فوری فیس بوک برای وردپرس – در این آموزش گام به گام ، موارد مثبت و منفی مقالات فوری فیس بوک و همچنین نحوه تنظیم آن را توضیح دادیم در سایت WordPRess خود قرار دهید.

Yoast SEO vs All in One SEO Pack – بهترین افزونه SEO WordPress چیست؟ – در این مقاله ، ما دو محبوب ترین افزونه SEO WordPress را با هم مقایسه کرد تا بفهمد بهترین کدام است.

5 بهترین افزونه های عضویت در وردپرس – آیا می خواهید یک وب سایت عضویت با وردپرس ایجاد کنید؟ ما بهترین پلاگین های عضویت در وردپرس را با هم مقایسه کردیم تا دریابیم کدام یک بیشترین ویژگی ، انعطاف پذیری و سهولت استفاده را دارد.

چگونه می توان پست های جدید را برای بازگشت بازدیدکنندگان در وردپرس برجسته کرد – آیا تا به حال فکر کرده اید که سایت های محبوب چگونه پست های جدید را برای بازگشت بازدید کنندگان برجسته می کنند؟ این یک روش آسان برای برجسته کردن پست های خوانده نشده وردپرس برای بازدیدکنندگان بازگشت است.

ژوئن 2016

چگونه یک سایت وردپرس چند زبانه با WPML ایجاد کنیم – آیا می خواهید یک وب سایت چند زبانه ایجاد کنید؟ در این مقاله ، ما به شما نشان دادیم که چگونه می توان با WPML .

نحوه ایجاد فرم چند صفحه ای در وردپرس – فرم های چند صفحه ای به شما امکان می دهند فرم های طولانی را برای پر کردن بسیار راحت تر کنید. در این مقاله ، ما به شما نشان دادیم که چگونه می توانید به راحتی فرم های چند صفحه ای را در وردپرس ایجاد کنید.

– بروزرسانی ها برای امنیت و ثبات سایت وردپرس شما مهم هستند. با این حال ، اگر چندین سایت وردپرس را مدیریت کنید ، به روزرسانی ها می توانند کمی آزار دهنده باشند. در این مقاله ، ما به شما نشان دادیم که چگونه بهتر به روزرسانی خودکار وردپرس را مدیریت کنید.

15 مورد آزار دهنده در مورد وردپرس و نحوه رفع آنها – مانند اکثر موارد در زندگی ، وردپرس نیز دارای سهم مناسبی از موارد آزار دهنده است. ما 15 مورد آزار دهنده درباره وردپرس و نحوه رفع آنها را به اشتراک گذاشتیم.

ژوئیه 2016

16 بهترین افزونه وردپرس برای بازاریابان – کاربران اغلب از ما در مورد افزونه هایی که باید برای بازاریابی موثرتر وب سایت و محصولات خود استفاده کنند ، سال می شود. در این مقاله ، بهترین دستیارهای افزونه وردپرس را برای بازاریابان انتخاب کرده ایم که می تواند به شما در جذب مشتریان جدید و افزایش فروش کمک کند.

10 ویژگی جالب وردپرس که احتمالاً وجود آنها را نمی دانید – وردپرس همیشه در حال تحول و تغییر است. ما 10 ویژگی پنهان را برجسته کردیم که احتمالاً نمی دانید وجود دارند.

نحوه ایجاد نوارها و نمودارها در WordPress با Visualizer – ساده ترین راه برای ایجاد نمودار ، میله ها ، نمودارهای دایره ای و موارد دیگر در وردپرس بدون نوشتن یک خط کد.

آگوست 2016

راهنمای مبتدیان برای عیب یابی خطاهای وردپرس (گام به گام) – بسیاری از مبتدیان اغلب نمی توانند بفهمند چه چیزی باعث ایجاد خطا در سایت وردپرس خود شده است. در این راهنما ، ما یک لیست گام به گام اقدامات برای عیب یابی خطاهای وردپرس و رفع آنها را جمع آوری کردیم.

چگونه می توان اعلان فشار وب را به سایت وردپرس خود اضافه کرد – آیا متوجه اعلان های فشار وب شده در وب سایت های معروف مانند فیس بوک شده اید؟ در این مقاله ، ما به شما نشان دادیم که چگونه می توانید به راحتی اعلان های فشار وب را به سایت وردپرس خود اضافه کنید.

چگونه می توان نوار پیشرفت خواندن را در WordPress اضافه کرد – آیا توجه کرده اید که چگونه برخی از سایت های معروف در بالای مقاله خود نشانگر نوار پیشرفت مطالعه را نشان می دهند؟ در اینجا چگونگی اضافه کردن سایت به سایت خود نیز آورده شده است.

سپتامبر 2016 h4>

12 نکته برای بهینه سازی خوراک RSS وردپرس – با این 12 ترفند از خوراک RSS وردپرس خود بیشترین بهره را ببرید.

چگونه یک فرم ثبت نام کاربر سفارشی در وردپرس ایجاد کنیم – آیا می خواهید به کاربران اجازه دهید بدون مراجعه به منطقه مدیر وردپرس در سایت وردپرس شما ثبت نام کنند؟ در این مقاله ، ما به شما نشان دادیم که چگونه می توانید به راحتی فرم های ثبت نام کاربر سفارشی را در وردپرس ایجاد کنید.

25 رایج ترین خطاهای وردپرس و نحوه رفع آنها – وقتی خطای وردپرس را مشاهده کردید ، وحشت نکنید. به سادگی به این راهنما مراجعه کنید ، در اینجا چگونگی رفع 25 رایج ترین خطای وردپرس را بررسی می کنیم.

چرا ساختن لیست ایمیل امروز شما بسیار مهم است – اغلب وبلاگ نویسان و صاحبان مشاغل این موضوع را نادیده می گیرند ، اما نباید این کار را انجام دهند. ما دلایل اصلی ایجاد یک لیست ایمیل برای موفقیت شما را مهم می دانیم.

اکتبر 2016

نحوه به روزرسانی صحیح پست های منتشر شده زنده در وردپرس – ویرایش یک پست زنده منتشر شده به این معنی است که شما باید کار را یکجا تمام کنید. نمی توانید تغییرات را در میانه راه ذخیره کنید. در این مقاله ، ما به شما نشان دادیم که چگونه پستهای منتشر شده زنده در وردپرس را به درستی به روز کنید.

چگونه پادکست خود را شروع کنیم (مرحله به مرحله) – آیا می خواهید پادکست خود را با استفاده از وردپرس شروع کنید؟ در این راهنمای گام به گام ما به شما نشان دادیم که چگونه پادکست خود را مانند یک حرفه ای شروع کنید.

> چگونه یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کنیم (مرحله به مرحله) – آیا می خواهید فروشگاه آنلاین خود را با استفاده از وردپرس راه اندازی کنید؟ در این راهنمای گام به گام ، ما به شما نشان دادیم که چگونه یک فروشگاه آنلاین را در سال 2016 راه اندازی کنید و فروش خود را شروع کنید.

راهنمای نهایی امنیت وردپرس – امنیت وردپرس موضوعی که برای هر صاحب وب سایت بسیار مهم است. در این راهنما ، تمام نکات مهم امنیتی WordPress را برای کمک به شما در محافظت از وب سایت خود در برابر هکرها و بدافزارها ، آورده ایم.

راهنمای SEO نهایی WordPress برای مبتدیان – بهبود سئو وردپرس برای جلب بازدید بیشتر به وب سایت شما بسیار مهم است. در این راهنما ، ما نکات برتر SEO وردپرس را برای کمک به شما در بهبود SEO WordPress و کسب ترافیک ارگانیک به اشتراک گذاشتیم.

نوامبر 2016

چگونه به کاربران اجازه می دهیم پست ها را به سایت وردپرس شما ارسال کنند – آیا می خواهید مقالات و پست های مهمان را از کاربران سایت خود بپذیرید؟ در این مقاله ، ما به شما نشان دادیم که چگونه می توانید به راحتی به کاربران اجازه ارسال پست به سایت وردپرس خود را بدهید.

راهنمای نهایی برای افزایش سرعت و عملکرد وردپرس – سرعت نه تنها تجربه کاربر را در وب سایت شما بهبود می بخشد ، بلکه به شما کمک می کند تا در نتایج جستجو رتبه بالاتری داشته باشید. در این راهنما ، ما نحوه بهبود عملکرد و سرعت وردپرس را به شما نشان دادیم.

16 ابزار برای ایجاد تصاویر بهتر برای پست های وبلاگ خود – آیا می خواهید تصاویر زیبایی را به پست های وبلاگ خود اضافه کنید اما مهارت طراحی گرافیک ندارید؟ در این مقاله ، ما بهترین ابزارها را برای ایجاد تصاویر بهتر برای پست های وبلاگ شما بدون مهارت طراحی ، انتخاب کردیم.

نحوه انتخاب بهترین بستر وبلاگ نویسی (مقایسه) – ما 10 محبوب ترین سیستم عامل وبلاگ نویسی را با هم مقایسه کردیم تا به شما کمک کند تصمیم بگیرید کدام یک از بهترین ها است. می توانید حدس بزنید کدام یک برنده شده است.

دسامبر 2016

15 بهترین آموزش برای تسلط بر منوهای پیمایش وردپرس – ما لیستی از بهترین آموزش ها را برای کمک به شما در تسلط بر منوهای پیمایش وردپرس مانند یک حرفه ای جمع آوری کرده ایم.

نحوه انتقال وردپرس به میزبان یا سرور جدید بدون توقف زمان – آیا می خواهید ارائه دهندگان میزبانی را جابجا کنید؟ وی یک راهنمای گام به گام در مورد نحوه مهاجرت صحیح سایت خود بدون زمان خرابی است.

نحوه راه اندازی Google AMP در وردپرس – راهنمای گام به گام نحوه تنظیم صحیح Google AMP در سایت وردپرسی خود.

اینها بهترین آموزش های وردپرس در WPBeginner در سال 2016 بود. امیدواریم مورد پسند شما واقع شود.

ما می خواهیم از همه کاربرانمان بخاطر حمایت از ما با ارائه بازخورد ، به اشتراک گذاشتن مقالات ، نظر دادن و پیشنهاد ایده های موضوعی ، تشکر کنیم. واقعاً خیلی ممنونیم امیدواریم در سال 2017 بتوانیم آموزشهای مفیدتری را نیز اضافه کنیم.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/showcase/best-of-best-wordpress-tutorials-of-2016-on-wpbeginner/.

دیدگاهتان را بنویسید