بهترین بهترین آموزش های وردپرس سال 2011 در WPBeginner

سال گذشته برای جامعه وردپرس سال بزرگی بود. کنفرانس ها و WordCamps بسیار جذاب برگزار شده است ، نیازی به گفتن نیست که نسخه وردپرس 3.3 منتشر شود. در طول سال گذشته ما آموزش های زیادی نوشتیم و می خواهیم به بهترین موارد خود اشاره کنیم.

مقالات سطح مبتدیان h4>

این مقالات برای کاربران مبتدی وردپرس است و بیشتر از راهنمای مبتدی WordPress رده

– اگر نمی دانید خاص سایت چیست افزونه وردپرس است ، بنابراین شما باید این مقاله را بخوانید تا بفهمید چرا باید این افزونه را داشته باشید ، به خصوص اگر قصد تغییر موضوعات را دارید.

نحوه ایجاد و تنظیم صفحه مارک Google+ برای سایت وردپرس خود – ببینید چگونه می توانید صفحه مارک تجاری خود را در + Google ایجاد کنید و چگونه می تواند به وردپرس شما کمک کند سایت.

لیست چک: 15 کاری که باید قبل از تغییر مضامین وردپرس انجام دهید – تغییر موضوعات وردپرس به همان آسانی که انجام می دهید ، اگر مبتدی هستید ، حتماً این لیست چک را بخوانید مورد.

راهنمای مبتدیان برای چسباندن اسنیپت ها از وب در وردپرس – اگر در نحوه چسباندن کد در پرونده function.php تم خود مطمئن نیستید ، این آموزش به شما نشان می دهد که دقیقاً چگونه این کار را انجام دهید .

نحوه استفاده از FTP برای بارگذاری پرونده در وردپرس برای مبتدیان – File Transfer Protocol (FTP) یک روش سریع و ساده برای انتقال پرونده ها از رایانه به سرور میزبان وب است . در این مقاله شما را با استفاده از FTP راهنمایی می کنیم تا افزونه ای را در سایت وردپرس خود بارگذاری کنیم.

WordCamp چیست و چرا باید شرکت کنید؟ [اینفوگرافیک] – WordCamps بخش مهمی از انجمن WordPress است ، بنابراین اگر نمی دانید چه کسانی هستند و یک وبلاگ وردپرس دارید ، این مقاله همه چیز را برای شما توضیح می دهد.

چرا برای وبلاگ وردپرس خود به CDN نیاز دارید؟ [اینفوگرافیک] – یک شبکه تحویل محتوا یا CDN می تواند به طور شگفت انگیزی در سرعت بخشیدن به وبلاگ وردپرس شما مفید باشد. این مقاله توضیح می دهد که CDN چیست و چرا به آن نیاز دارید.

چرا و چگونه باید از iFrames برای فیلم ها در وردپرس استفاده کنید؟ – همانطور که وب از استفاده از جاسازی ویدئوهای Flash به HTML5 تغییر می کند ، توصیه می کنیم درباره آن فکر کنید همین کار را برای وبلاگ وردپرس خود انجام دهید و از iFrames برای فیلم های خود استفاده کنید. این اطمینان می دهد که هرچه تعداد بیشتری از افراد به محتوای شما در دستگاه های تلفن همراه دسترسی پیدا می کنند ، فیلم های شما همچنان قابل مشاهده خواهند بود.

خبرنامه ایمیل برای وبلاگ وردپرس خود را با چه چیزی ، چرا ، و چگونه می توانید – از اصول اولیه تا ترفندهای پیشرفته ، این مقاله همه مواردی را که لازم دارید را پوشش می دهد درباره خبرنامه های ایمیل برای وبلاگ وردپرس خود اطلاع داشته باشید.

نحوه افزودن گالری در وردپرس با افکت لایت باکس – در این مقاله نحوه استفاده از ویژگی گالری داخلی وردپرس و همچنین نحوه نصب پلاگین را به شما نشان می دهیم که به کاربران امکان می دهد تصاویر را به جای رفتن به صفحه ای جداگانه در یک جعبه سبک باز کنند.

نحوه افزودن دکمه اهدای PayPal در وردپرس – از آنجا که بسیاری از وبلاگ نویسان جدید از کمک های مالی PayPal برای تأمین هزینه های وبلاگ خود استفاده می کنند ، در این مقاله به شما نحوه گنجاندن و استفاده از PayPal را نشان می دهیم دکمه اهدا در سایت وردپرس خود را.

آموزشها و ترفندهای وردپرس در WPBeginner

نحوه پیگیری فعالیت کاربر در سایت یا شبکه در وردپرس – اگر در حال مدیریت وبلاگ چند نویسنده وردپرس هستید ، پیگیری کلیه فعالیتهای شما دشوار است سایت. در این مقاله به شما نشان می دهیم که چگونه می توانید از یک افزونه برای کمک به شما در این امر استفاده کنید.

مطالعه موردی: پشت صحنه List25 – پلاگین ها و هک ها – همانطور که می دانید ، ما اخیراً وبلاگ جدیدی به نام List25 راه اندازی کرده ایم. اگرچه در ابتدا به نظر می رسد یک سایت لیست ساده است ، اما در این مقاله ما تمام افزونه ها و هک های جالب موجود در قسمت آخر را به شما نشان می دهیم.

نحوه پیوند خودکار کلمات کلیدی با پیوندهای وابسته در وردپرس – بسیاری از کاربران ما از ما می پرسند که چگونه می توانند از طریق پیوندهای وابسته درآمد کسب کنند. در این مقاله ما بهترین روش برای کسب درآمد از پیوندهای وابسته در وبلاگ وردپرس خود را به شما نشان می دهیم.

نحوه حذف گزینه بازنشانی رمز عبور / تغییر از وردپرس – گاهی اوقات نمی خواهید گزینه را برای نویسندگان وبلاگ باز بگذارید تا رمزهای عبور خود را تغییر دهند. در این مقاله ما به شما نشان می دهیم که چگونه این ویژگی را از پنل مدیریت وردپرس حذف کنید.

نحوه افزودن موارد سفارشی به منوهای خاص وردپرس – به همان اندازه جالب بودن منوهای وردپرس ، در اینجا به شما نشان می دهیم که چگونه با افزودن موارد سفارشی به آنها ، حتی بهتر آنها کنید.

ورق پیش فرض وردپرس ایجاد شده ترفندهای CSS برای مبتدیان – برای کاربران مبتدی و باتجربه وردپرس ، این صفحه تقلب CSS سفارشی سازی وبلاگ شما را آسان می کند.

جلوگیری از پست الکترونیکی هرزنامه با وردپرس AntiSpamBot Function – بیاموزید چگونه با استفاده از یکی از توابع داخلی وردپرس از اسپم ایمیل برای وبلاگ وردپرس خود جلوگیری کنید.

نحوه برای افزودن توصیفات چرخشی در وردپرس – با پیروی از این آموزش ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید یک منطقه توصیفی چرخشی را در وبلاگ وردپرس خود ایجاد کنید. هر چند لازم نیست فقط به توصیفات محدود شود ، زیرا می توانید نقل قول ها ، حقایق جالب و غیره را وارد کنید.

نحوه افزودن جستجوی Google در یک سایت وردپرسی – هرچقدر که وردپرس شگفت انگیز باشد ، عملکرد جستجوی آن مطلبی را برای شما ایجاد می کند. در این آموزش به شما نشان می دهیم که چگونه ویژگی جستجوی پیشرفته Google را در سایت وردپرس خود بگنجانید.

نحوه حذف وردپرس ابزارکهای داشبورد – اگر تا به حال سفارشی کردن داشبورد وردپرس خود را ضروری دانسته اید ، می دانید که چقدر مهم است که بتوانید ابزارک های مورد نیاز خود را حذف کنید. در این آموزش نحوه انجام این کار را به شما نشان می دهیم.

نحوه ایجاد یک نمایش شبکه ای از تصاویر بند انگشتی در تم های وردپرس – اگر شما یک سایت رسانه محور دارید که از گالری ها یا فقط هر نوع سایت ویترینی از ویترین استفاده می کند ، در در این آموزش ما بهترین روش برای ایجاد طرح بندی شبکه ای برای تصاویر کوچک خود را به شما نشان می دهیم.

نحوه ایجاد اندازه های تصویر اضافی در وردپرس – در این آموزش به شما نحوه استفاده از عملکردهای اصلی وردپرس برای تغییر اندازه تصاویر خود به جای اسکریپت های شخص ثالث را نشان می دهیم.

نحوه تهیه تصاویر در مقیاس خاکستری در وردپرس – در صورتی که تاکنون فکر کرده اید که چگونه تصاویر را در هنگام خاکستری به طور خودکار در حالت خاکستری بارگذاری کنید ، در این مقاله آموزشی نحوه انجام این کار با استفاده از PHP به شما نشان داده می شود.

نحوه تغییر URL Logo ورود به سیستم در وردپرس – در حالی که آدرس پیش فرض آرم وردپرس به WordPress.org اشاره دارد ، اگر آرم ورود به سیستم یا طراحی صفحه سفارشی دارید ، می توانید از این روش برای ساختن آن استفاده کنید به جایی مرتبط تر اشاره کنید.

چگونه اطلاعات فیس بوک را برای سایت وردپرس خود دریافت کنیم – اگر سایت وردپرسی شما با فیس بوک ادغام شده باشد ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید از آنچه فیس بوک ارائه می دهد کاملاً استفاده کنید.

نحوه افزودن گزینه LiveChat رایگان در وبلاگ وردپرس خود – افزودن ویژگی گپ زنده به وبلاگ وردپرس می تواند بسیار مفید باشد و در این آموزش دقیقاً نحوه این کار را انجام دهید.

نحوه افزودن دکمه رسمی دنبال کردن توییتر در وردپرس – در این مقاله توضیح می دهیم که دکمه دنبال کردن توییتر چیست و چگونه می توانید از آن در سایت وردپرس خود استفاده کنید.

نحوه افزودن دکمه 1+ Google به وردپرس خود – در اینجا توضیح می دهیم که دکمه 1+ Google چیست ، چگونه می تواند به وبلاگ وردپرس شما کمک کند و چگونه می توانید از آن استفاده کنید .

نحوه حذف مورد منو در صفحه مدیریت وردپرس – در اینجا یک آموزش وجود دارد که به شما نشان می دهد چگونه موارد را از پنل مدیریت وردپرس حذف کنید تا مشتریان خود را راحت تر کنید و آنها را گیج نکنید.

نحوه افزودن دکمه ارسال فیس بوک در وردپرس – اگر مطمئن نیستید که چگونه از دکمه ارسال فیس بوک استفاده کنید ، این آموزش برای شما مناسب است. این توضیح می دهد که چگونه می توانید به طور موثر از این ویژگی قدرتمند در وبلاگ وردپرس خود استفاده کنید.

نمایش پست های پرطرفدار بر اساس روز ، هفته ، ماه و همه زمان ها در وردپرس – این مقاله به شما نشان می دهد که چگونه یک Tabber ایجاد کنید که پست های محبوب را نمایش دهد بدون ویرایش حتی یک خط کد ، روز ، هفته ، ماه و همه وقت را در نوار کناری وردپرس خود قرار دهید.

نحوه نمایش تصاویر کوچک وردپرس با زیرنویس – اگرچه احتمالاً بیشتر شما می دانید که چگونه از عملکرد تصاویر ویژگی در وردپرس استفاده کنید ، در اینجا ما به شما نشان می دهیم که چگونه می توانید زیرنویس ها را به تصاویر کوچک خود اضافه کنید.

نحوه تغییر پیشوند پایگاه داده وردپرس برای بهبود امنیت – به منظور افزایش امنیت سایت وردپرس و جلوگیری از حملات تزریق SQL ، به شما نشان می دهیم که چگونه پیشوند را در خود تغییر دهید پایگاه داده تا کار را برای هکرها دشوارتر کند.

نحوه افزایش حداکثر اندازه بارگذاری پرونده در وردپرس – بسته به میزبان و بسته ای که انتخاب می کنید ، حداکثر حد بارگذاری پرونده در پنل مدیریت وردپرس مشخص شده است. در این مقاله ما به شما نشان می دهیم که چگونه می توانید این حد را افزایش دهید.

زمینه های سفارشی وردپرس 101: نکات ، ترفندها و هک ها – همه موارد از فیلد سفارشی گرفته تا نحوه استفاده از آنها در سایت وردپرس در این آموزش جامع آورده شده است.

افزایش عملکرد وبلاگ وردپرس خود با استفاده از Google App Engine – در اینجا ما به شما نشان می دهیم چگونه از موتور برنامه Google به عنوان CDN برای سرعت بخشیدن به وبلاگ وردپرس خود استفاده کنید.

نحوه افزودن زمینه های سفارشی به صورت خودکار در انتشار پست در وردپرس – در این مقاله ما در مورد چگونگی افزودن زمینه های سفارشی بر پست منتشر می کنیم که اگر توسعه دهنده باشید بسیار مفید است. به دنبال فشار دادن وردپرس به سطح بعدی هستید.

نحوه نمایش تبلیغات فقط برای بازدید کنندگان موتور جستجو در وردپرس – مطالعات نشان می دهد کاربرانی که از موتورهای جستجو به سایت شما می آیند به احتمال زیاد روی تبلیغات شما کلیک می کنند. در این مقاله آموزشی نحوه نمایش تبلیغات فقط به این بازدیدکنندگان نشان داده می شود.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/showcase/best-of-best-wordpress-tutorials-of-2011-on-wpbeginner/.

دیدگاهتان را بنویسید