بهترین از بهترین طراحی صفحه های خطای وردپرس 404

هر کاربر در وب در کل تجربه گشت و گذار کاربر خود در حداقل یک صفحه 404 قرار گرفته است. حقیقت این است که تعداد کاربران در 404 صفحه به طور قابل توجهی بیشتر از یک صفحه است. غالباً هنگام ورود کاربر به صفحه 404 ، در نهایت سایت شما را ترک می کنند و در نتیجه نرخ گزاف گویی شما افزایش می یابد. نرخ پرش بالا می تواند با کاهش درآمد شما از تبلیغ کنندگان و موارد دیگر ، بر روی وب سایت شما تأثیر منفی بگذارد. شما می توانید به سادگی با بهینه سازی صفحه خطای 404 خود ، نرخ پرش را کاهش داده و بازدید از صفحه را افزایش دهید. در این مقاله ، ما بهترین طرح های صفحه خطای وردپرس 404 را برجسته خواهیم کرد و به شما اطلاعات لازم در مورد ایجاد یک صفحه صفحه 404 زیبا و بسیار قابل استفاده برای وردپرس خود را ارائه خواهیم داد.

ویترین برای الهام h2>

قبل از اینکه به شما نشان دهیم چگونه می توانید طراحی صفحه 404 خود را برای وردپرس طراحی کنید ، ما برخی از بهترین 404 صفحه صفحه خطا را که برای الهام گرفتن شما در وردپرس استفاده می شود ، برجسته می کنیم. معیارهایی که ما برای انتخاب این طرح ها استفاده کردیم خلاقیت و قابلیت استفاده بود. بعضی از طرح ها هر دو را دارند و برخی فقط یک جنبه دارند.

1 WPBeginner

WPBeginner's 404 Page

2. استودیوی Catalyst

Catalyst Studio's 404 Page

3 جیمی هاسكیسون

Jamie Huskisson's 404 Page

4. 45royale Inc.

45royale 404 Page

5. Carsonified

Carsonified 404 Page

6. ترفندهای CSS

CSS Tricks 404 Page

7. Techkultura

Techkultura 404 Page

8. بیت الهام

Inspiration Bit 404 Page

9. کد گربه ها

Catswhocode 404 Page

10. Ba.pe

Bape 404 Page

11 برش و چشیدن

Cut and Taste 404 Page

12 ریمیکس CSS

CSS Remix 404 Page

13. Ateaseweb

Ateaseweb 404 Page

14. رسانه كلر

Kollermedia 404 Page

15. پخش گسترش

Expansion Broadcast 404 Page

16. عملکرد

Function 404 Page

17. Retard Zone

Retard Zone 404 Page

18 كیدموندو

Kidmondo 404 Page

19. Devlounge

Devlounge 404 Page

20. کریس جنینگز

Chris Jennings 404 Page

بهترین روشها و درسهایی که باید از اینها بیاموزید h2>

در ویترین بالا احتمالاً 404 صفحه بسیار خلاقانه مشاهده کرده اید ، در حالیکه برخی دیگر فقط عجیب و غریب اما به یاد ماندنی بودند و برخی ساده اما زیبا و قابل استفاده بوده اند. هنگام ایجاد یک صفحه 404 لازم است به یاد داشته باشید که باید هر سه عنصر را ترکیب کنید: خلاقیت ، قابلیت استفاده و توانایی ایجاد یک تأثیر ماندگار.

هنگام ایجاد صفحه 404 خود ، ما در واقع بسیاری از موارد فوق را بررسی کردیم تا الهام بگیریم و بهترین عناصر را از این موارد در یک ترکیب کنیم. بیشتر اوقات ، وقتی افراد در صفحه 404 قرار می گیرند ، ناامید می شوند. بنابراین شما باید به آنها در یافتن آنچه می خواهند به آنها کمک کنند ، اما به خلاقانه ترین شکل ممکن کمک کنید.

ساختار خوبی که می توانید از آن پیروی کنید این است:

  • تصویر خلاق
  • لیست محبوب ترین پست ها
  • لیست آخرین ارسال ها
  • لیست بایگانی ها
  • نوار جستجو
  • با دادن گزینه های تماس راهنمایی بیشتری ارائه دهید

اکنون نیازی به داشتن همه آنها نیست ، اما مطمئناً باید بیش از دو مورد از این گزینه ها را در صفحه 404 خود داشته باشید.

با تجزیه و تحلیل صفحه 404 ما ، برخی از افراد می گویند که ما نوار جستجو نداریم. ما نوار جستجوی خود را در نوار کناری داریم ، بنابراین هیچ دلیلی برای نمایش دو بار آن وجود ندارد. ما بایگانی را بر اساس ماه ، بر اساس دسته بندی و برچسب های محبوب را نمایش می دهیم. بدیهی است که تصویر خلاقانه این است که همه آن دوستانه به نظر برسد تا کسل کننده.

اکنون فهمیدیم که همه یک هنرمند بزرگ نیستند و نمی توانند برخی از تصاویر و کارتون های بالا را ارائه دهند ، اما شما می توانید مثال Devlounge یا مثال عملکرد بالا را ببینید تا ببینید که سادگی چگونه کار می کند. Devlounge دارای صفحه 404 بسیار منظم ، بدون تصویر ، هیچ چیز است ، اما بسیار منظم و مفید است. عملکرد دارای یک نماد ساده و منابع دیگر است ، اما هیچ چیز فوق العاده گرافیکی نیست.

هنگام ایجاد صفحه 404 خود ، این نکته را بخاطر داشته باشید.

نحوه ایجاد صفحه 404 در وردپرس h2>

در فهرست قالب WordPress شما فایلی به نام 404.php وجود دارد ، اگر آن پرونده را ندارید ، ممکن است بخواهید یک پرونده ایجاد کنید. می توانید متناسب با نیازهای خود هر HTML را در آن پرونده اضافه کنید. اما توصیه می شود که از پارامترهای پیش فرض استفاده کنید ، بنابراین به نظر می رسد صفحه بخشی از طراحی است.

اکنون HTML را در اطراف آن قرار دهید. اگر می خواهید حتی می توانید محتوای page.php خود را در 404.php کپی کنید و فقط محتوا را حذف کرده و برچسب های سفارشی خود را اضافه کنید.

در اینجا برخی از برچسب هایی است که می توانید استفاده کنید:

نمایش بایگانی براساس ماهها:

این کد بایگانی را بر اساس ماه ها نمایش می دهد اما همه ماه ها را لیست می کند. بنابراین اگر یک وبلاگ سه ساله داشته باشید ممکن است به یک آشفتگی تبدیل شود. برای یادگیری چگونگی محدود کردن تعداد ماههای نمایش داده شده آموزش .

نمایش لیست دسته ها

این کد همه دسته های وبلاگ شما را لیست می کند. با این وجود می توانید با استفاده از برچسب های لیست یا موارد دیگر آنها را سبک کنید.

نمایش برچسب های پرکاربرد

این پرکاربردترین برچسب ها مانند نحوه نمایش ما در صفحه 404 خود را نشان می دهد.

نمایش پست های اخیر

‘، ”)؛ ؟>

کدهای بیشتری وجود دارد که می توانید استفاده کنید ، فقط باید اسناد را جستجو کنید و آنها را پیدا کنید. اگر س specificال خاصی دارید هر وقت خواستید از ما سال کنید.

منابع بیشتر: h2>

این لیست ها 404 مثال بسیار بیشتری دارد. ما فقط موارد WordPress را ارائه می دهیم.

404 صفحه خطا بارگیری مجدد p >

بیشتر 404 صفحه

60 طرح صفحه 404 خلاق

منبع:
https://www.wpbeginner.com/showcase/best-of-best-wordpress-404-error-page-designs/.

دیدگاهتان را بنویسید