انتخاب قالب مناسب وردپرس – 9 نکته ای که باید در نظر بگیرید

بیشتر مبتدیان هنگام انتخاب موضوع برای سایت وردپرس خود احساس خستگی می کنند. هزاران گزینه رایگان و پولی وجود دارد. به نظر می رسد هر موضوع بهتر از موضوع دیگر است. چگونه بهترین تم را برای وردپرس انتخاب می کنید؟ در این مقاله ، ما 9 موردی را که باید در نظر بگیرید به اشتراک می گذاریم ، بنابراین می توانید بهترین قالب وردپرس را برای سایت خود انتخاب کنید.

Selecting the perfect theme for Your WordPress site

چرا باید هنگام انتخاب قالب وردپرس دقت کنید؟ h4>

از وردپرس برای ایجاد انواع وب سایت ها . به همین دلیل است که هر موضوع بازار متفاوتی را ارائه می دهد.

قالب وردپرس شما باید مکمل محتوای وب سایت شما باشد. به عنوان مثال ، اگر راه اندازی یک وبلاگ در زمینه سیاست یا مسائل اجتماعی ، پس می خواهید موضوعی را بخوانید که عنوان خوانایی را بهبود می بخشد .

Readability

بسیاری از تم های وردپرس با گزینه های شخصی سازی متنوعی روبرو هستند. اگر به درستی کدگذاری نشود ، این گزینه ها می توانند تغییر موضوع یا استفاده از سایر افزونه های WordPress را برای شما دشوار کنند / a> شما در آن زمینه قفل خواهید شد یا باید به یک برنامه نویس برای کمک به شما در تغییر هزینه بپردازید.

از طرف دیگر ، برخی از تم های وردپرس که واقعا عالی به نظر می رسند ، می توانند وب سایت شما را بسیار کند کنند. هیچ کس وب سایت های کند را دوست ندارد ، به ویژه Google ، که ترجیح می دهد وب سایت های سریعتر را بالاتر رتبه بندی کند.

طرح زمینه شما چهره سایت وردپرسی شماست و نقش مهمی در نحوه درک کاربران و همچنین موتورهای جستجو دارد.

احتمالاً این جمله را شنیده اید ، “همه چیزهایی که می درخشند ، طلا نیستند” .

با این گفته ، بیایید نگاهی به مراحل انجام شده بیندازیم تا مطمئن شویم که بهترین موضوع را برای سایت وردپرس خود انتخاب کرده ای.

1 برای سادگی h4> تلاش کنید

Simplicity is the best rule in design

بسیاری از تم های وردپرس دارای رنگ های زیادی ، طرح بندی پیچیده ، انیمیشن های پر زرق و برق و غیره هستند. گاهی اوقات ممکن است به آن چیزها احتیاج داشته باشید ، اما در بیشتر موارد واقعاً نیازی به همه این موارد ندارید.

سادگی آخرین ظرافت است.
~ لئوناردو داوینچی

به دنبال موضوعی باشید که دارای طرح طراحی باشد و به شما کمک کند از هدف خود پشتیبانی کنید. باید خوب به نظر برسد اما بدون به خطر انداختن قابلیت استفاده و سادگی.

اطمینان حاصل کنید که سبک ارائه موضوع بیش از حد پیچیده نیست. هدف از طراحی وب کمک به کاربران در یافتن اطلاعات مورد نیاز و کمک به صاحبان سایت در دستیابی همزمان به اهدافشان است.

اگر موضوعی عالی به نظر می رسد اما به شما در گرفتن مشاغل یا مشترکان جدید کمک نمی کند ، پس زمینه مناسبی نیست. همچنین وقتی کاربران واقعاً نمی توانند در وب سایت شما راه پیدا کنند موضوع خوبی نیست.

نگاهی به این 37 تم ساده وردپرس برای برخی از الهامات.

2. پاسخگو دیگر اختیاری نیست h4>

Choose a Responsive WordPress Theme

تم های پاسخگو طرح خود را در صفحه های مختلف تنظیم می کنند اندازه ها و دستگاه ها

تعداد قابل توجهی از ترافیک وب از تلفن همراه و سایر دستگاه های دستی ایجاد می شود. بسته به عناوین وب سایت شما ، این تعداد حتی می تواند بیش از 50٪ از بازدید شما باشد.

Google در نتایج جستجوی تلفن همراه خود وب سایت های دوستانه تلفن همراه را نشان می دهد. صرف نظر از موضوعات و مشخصات جمعیتی سایت شما ، همه وب سایت ها باید پاسخگو باشند و کاملاً برای موبایل آماده باشند.

بیشتر تم های وردپرس به طور پیش فرض پاسخگو هستند. اما هنوز فروشندگانی هستند که طرح هایی با عرض ثابت می فروشند که به هیچ وجه مناسب موبایل نیستند. اطمینان حاصل کنید که موضوعی که برای وب سایت خود انتخاب می کنید دوستانه برای موبایل باشد.

آزمایش تم برای آمادگی برای موبایل

ساده ترین راه برای تست پاسخگو بودن یا نبودن موضوع ، تغییر اندازه صفحه مرورگر شما است. با تغییر اندازه صفحه مرورگر خود ، متوجه خواهید شد که طرح زمینه خود را با عرض صفحه تنظیم می کند.

برای آزمایش دقیق تر ، می توانید URL صفحه نمایش طرح زمینه را کپی کرده و در تست دوستانه موبایل صفحه.

Testing a responsive theme against Google Mobile Friendly Test

لطفاً توجه داشته باشید که این آزمون هشدارهایی را نشان می دهد ، صرف نظر از اینکه موضوع خوب چقدر است. به دنبال پرچم های قرمز مانند متن خیلی کوچک ، محتوای گسترده تر از صفحه و غیره باشید.

3 سازگاری مرورگر h4>

Browser compatability testing

کاربران شما از مرورگرهای مختلف استفاده می کنند. طرح زمینه شما ممکن است در مرورگری که استفاده می کنید عالی به نظر برسد ، اما ممکن است در مرورگرهای دیگر چیزی شکسته باشد.

این جایی است که سازگاری مرورگر وجود دارد. بیشتر توسعه دهندگان قالب وردپرس با استفاده از ابزارهای پیچیده آزمایش سازگاری مرورگر ، مضامین خود را دقیقاً آزمایش می کنند.

آنها ممکن است به وضوح این مورد را در وب سایت خود ذکر کنند. اما اگر این کار انجام نشود ، بنابراین همیشه می توانید برخی تست های اساسی را برای بررسی موضوع در مرورگرهای مختلف مانند Google Chrome ، Firefox ، Internet Explorer ، Safari و غیره اجرا کنید.

آزمایش روی مرورگرهای مختلف در تلفن همراه را نیز فراموش نکنید.

4. پلاگین های پشتیبانی شده h4>

Supported plugins

قدرت واقعی وردپرس با افزونه های وردپرس ارائه می شود. این افزونه ها امکان انجام هر کاری با سایت وردپرس خود را برای شما فراهم می کنند.

در حالی که افزونه های وردپرس زیادی وجود دارد ، برخی از آنها افزونه های وردپرس که باید داشته باشید برای هر وب سایت. مانند فرم های جاذبه ، Yoast SEO ، W3 Total Cache و غیره

اطمینان حاصل کنید که قالب وردپرس شما از تمام افزونه های محبوب پشتیبانی می کند. اگر مطمئن نیستید ، از توسعه دهنده طرح زمینه در مورد آن س askال کنید.

5. ترجمه + آماده چند زبانه h4>

Multilingual and translation ready WordPress themes

تعداد زیادی از سایت های وردپرس به زبان انگلیسی نیستند. ممکن است شما در حال ایجاد یک وب سایت در زبانی غیر از انگلیسی . شاید شما برنامه هایی برای ایجاد سایت چند زبانه وردپرس در آینده.

مطمئن شوید که قالب وردپرس شما آماده ترجمه باشد و از افزونه های چند زبانه وردپرس پشتیبانی کند.

6. سازندگان صفحه h4>

Drag and drop page builders for WordPress themes

سازندگان صفحه افزونه های وردپرس هستند که به شما امکان می دهند با استفاده از رابط کاربری کشیدن و رها کردن ، صفحه آرایی ایجاد کنید.

بسیاری از تم های برتر وردپرس با سازندگان صفحه از قبل نصب شده ارائه می شوند. برخی از این صفحه سازها فقط توسط آن توسعه دهنده قالب استفاده می شوند.

استفاده از چنین صفحه ساز برای ایجاد صفحات فرود می تواند کدهای ناخواسته زیادی تولید کند. اگر هرگز موضوع را تغییر دهید ، آن صفحات نیاز به تمیز کردن زیادی دارند.

باید موضوعاتی را انتخاب کنید که با یکی از پرکاربردترین افزونه های صفحه ساز . همچنین می توانید این صفحه سازها را جداگانه خریداری کنید تا با مضامین دیگر نیز استفاده کنید.

7. گزینه های پشتیبانی برای مواردی که به کمک نیاز دارید h4>

Support for your WordPress theme

یک نقطه ضعف استفاده از قالب رایگان وردپرس این است که هیچ پشتیبانی تضمینی وجود ندارد. در حالی که برخی از توسعه دهندگان از تم های رایگان خود پشتیبانی عالی ارائه می دهند ، بسیاری از تم های رایگان گزینه پشتیبانی ندارند.

اگر تم وردپرس خود را بهم ریخته اید ، باید مجبور شوید آن را به تنهایی کشف کنید. همچنین می توانید برای حل کوچکترین مشکلات به یک توسعه دهنده شخص ثالث پرداخت کنید.

مطمئن شوید که یک قالب وردپرس را انتخاب کرده اید که دارای اسناد و پشتیبانی مناسب باشد. بیشتر تم های برتر وردپرس مستندات دقیق را با 1 سال پشتیبانی مبتنی بر ایمیل ارائه می دهند.

8. سازگاری با سئو سایت h4>

Check your theme for SEO friendliness

قالب وردپرس شما نقش مهمی در سئو سایت سایت شما دارد. یک موضوع خوب و زیبا همچنان می تواند HTML با کد ضعیف ایجاد کند ، این می تواند بر عملکرد سایت شما در موتورهای جستجو تأثیر بگذارد.

تجزیه و تحلیل کد منبع یک موضوع به صورت خودکار برای مبتدیان دشوار است. به همین دلیل بسیاری از توسعه دهندگان قالب وردپرس برتر به شما اطلاع می دهند که صفحات آنها برای سئو بهینه شده است.

همچنین می توانید با بررسی آن توسط سرویس تأیید اعتبار W3C . با این حال ، توجه داشته باشید که ابزار W3C هشدارهای زیادی را ایجاد می کند که جای نگرانی نیست.

9. رتبه بندی و بررسی h4>

Check ratings and reviews for a WordPress theme

یکی دیگر از شاخص های معتبر کیفیت قالب WordPress ، رتبه بندی و بررسی است که توسط کاربران آن ارائه شده است. اگر موضوع در بازار شخص ثالث فروخته شود ، در این صورت نظرات مشتریان را مشاهده خواهید کرد.

برای تم های رایگان وردپرس ، بخش رتبه بندی را درست در زیر دکمه بارگیری مشاهده خواهید کرد. تعداد بررسی ها و ستاره های ارائه شده توسط کاربران را نشان می دهد. اگر روی 5 ستاره کلیک کنید ، همه بررسی هایی که به موضوع 5 ستاره داده اند را نشان می دهد.

Read theme reviews and ratings by other users

تقریباً تمام مضامین وردپرس می توانند چند بررسی بد داشته باشند. اما اگر تعداد نظرات بد غیر معمول زیاد است ، باید آنها را با دقت بخوانید.

توصیه های ما h4>

بسیاری از تم های رایگان وردپرس وجود دارد که با موضوعات جدید روزانه منتشر می شوند. به همین دلیل است که ما به طور منظم لیستی از تم های رایگان مورد علاقه خود را در ویترین منتشر می کنیم بخش

برخی از موارد محبوب در ویترین موضوع ما عبارتند از:

با این وجود ، همانطور که در بالا اشاره کردیم ، پشتیبانی یکی از مهمترین عواملی است که باید هنگام انتخاب موضوع مورد توجه قرار گیرد. تم رایگان وردپرس با پشتیبانی و به روزرسانی تضمین شده ارائه نمی شود.

اکثر تم های برتر وردپرس 1 سال پشتیبانی و به روزرسانی را ارائه می دهند. در اینجا برخی از فروشگاه های موضوعی است که ما به شدت توصیه می کنیم.

نحوه نصب یک تم در وردپرس h4>

نصب قالب WordPress بسیار ساده است. ابتدا باید فایل zip موضوع را در رایانه خود بارگیری کنید.

پس از آن وارد وردپرس شوید منطقه مدیر و به صفحه ظاهر »مضامین بروید.

Themes page in WordPress admin area

در بالای صفحه موضوعات ، باید روی پیوند Add New کلیک کنید.

با این کار به صفحه تم جدید اضافه می شوید. می توانید از این صفحه برای جستجوی مضامین رایگان برای نصب استفاده کنید. اما از آنجا که ما موضوع را قبلاً بارگیری کرده ایم ، باید فقط روی پیوند بارگذاری موضوع در بالا کلیک کنید.

Upload a theme

اکنون کادر بارگذاری موضوع را مشاهده خواهید کرد. برای انتخاب فایل zip تم که قبلاً در رایانه بارگیری کرده اید ، بر روی دکمه Choose File کلیک کنید و سپس بر روی دکمه Install now کلیک کنید.

Upload and install theme zip file

وردپرس اکنون موضوع را از رایانه شما در وب سایت شما بارگذاری می کند و آن را برای شما نصب می کند. پس از پایان کار ، یک پیام موفقیت همراه با پیوندهایی برای پیش نمایش یا فعال سازی موضوع مشاهده خواهید کرد.

Theme installation successful

اگر نمی خواهید بلافاصله از تم استفاده کنید ، می توانید با کلیک بر روی دکمه پیش نمایش زنده موضوع را بدون فعال کردن تست کنید.

لطفاً توجه داشته باشید که برای استفاده از یک موضوع باید در وب سایت خود فعال کنید.

برای دستورالعمل های دقیق تر ، به راهنمای مبتدیان ما در نحوه نصب قالب وردپرس .

نحوه تغییر ایمن مضامین وردپرس h4>

برای سایت های جدید وردپرس ، شما فقط می توانید تم مناسب را انتخاب کنید و آن را در سایت خود نصب کنید. با این حال ، اگر سایت وردپرسی مستقر دارید ، باید موضوع خود را به درستی تغییر دهید تا از تأثیر در عملکرد سایت و سئو سایت جلوگیری شود.

ابتدا باید بفهمید که هنگام تغییر مضامین تم ، چه اتفاقی برای یک سایت وردپرس می افتد. این راهنمای ما در مورد هنگام تغییر طرح زمینه وردپرس خود چه اتفاقی می افتد .

برخی از تنظیمات در سایت وردپرس شما از بین می روند و به طور خودکار برای موضوع جدید شما اعمال نمی شوند. شما باید این موارد را بفهمید ، و اینکه چگونه می توانید آنها را بر روی موضوع جدید خود قرار دهید.

ما یک چک لیست مفید از کارهایی که باید قبل از تغییر مضامین وردپرس انجام دهید .

بعد از آن شما باید دستورالعمل های آموزش ما را در مورد چگونگی تغییر مضامین درست وردپرس در سایت خود .

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد تا موضوع مناسبی را برای سایت وردپرس خود انتخاب کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما را ببینید باید دارای افزونه های وردپرس برای وب سایت های تجاری باشند .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-themes/selecting-the-perfect-theme-for-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35