افزونه وردپرس بهار تمیز کردن ، این فقط برای بهار نیست!

اخیراً مقاله ای رایان ایمل در WPCandy درباره تأکید بیش از حد بر اهمیت تعداد فعال پلاگین ها بحث ها را برانگیخت. این استدلال اساساً این است که کاهش تعداد افزونه های در حال اجرا در سایت وردپرس شما روشی معتبر برای اطمینان از عملکرد بهتر نیست. بله ، داشتن تعداد زیادی پلاگین ممکن است از نظر منطقی گاهی اوقات کمی غیر عملی باشد ، اما مسئله اساسی این است که هرچند افزونه های زیادی نصب کرده باشید ، کیفیت آنها مهم است. این پلاگین ها باید بهترین پلاگین هایی باشند که می توانید برای انجام کار پیدا کنید.

وضعیت h2>

هر کس دوست دارد سایتش در حد مطلوب اجرا شود و همه در عملکرد فداکاری کمی می کنند تا عملکرد مورد نیاز خود را بدست آورند. در حالی که همه چیز را راه اندازی می کنید ، ممکن است چند افزونه مختلف نصب کنید یا با گذشت زمان جدیدتر ، پلاگین های بهتری منتشر شوند. این لیست افزونه ها می تواند کمی طولانی شود و حتی ممکن است فراموش کرده باشید که بعضی از آنها در واقع چه کاری انجام می دهند!

نوبت بهار تمیز است و البته می توان این کار را انجام داد خواه واقعاً بهار باشد یا نه.

ارزیابی کنید آنچه دریافت کرده اید h2>

اولین قدم این است که لیست افزونه های خود را مرور کرده و هر موردی را که دیگر نیازی ندارید ، در صورت نیاز مطمئن نیستید یا اینکه چه کاری انجام داده اند را فراموش کرده اید. سپس بررسی کنید و اگر مشخص شد واقعاً به آنها نیازی ندارید them آنها را خاموش کنید!

آنچه باقی مانده را مرور کنید h2>

مرحله دوم بررسی افزونه های فعال شده فعال است. آیا آنها بهترین افزونه ها برای کار هستند؟ اکنون زمان مناسبی است تا ببینید آیا پلاگین بهتری برای جایگزینی آنها وجود دارد یا خوش شانس هستید ، افزونه بهتری که می تواند جایگزین بیش از یکی از موارد موجود خود شود.

به دنبال چه چیزی باشید h2>

هنگامی که به دنبال یک افزونه جایگزین بهتر هستید ، یا اگر به پلاگین جدیدی نیاز دارید و مطمئن نیستید که چگونه بهترین گزینه را تعیین کنید ، در اینجا چند مورد برای جستجو در پلاگین ها از فهرست WordPress.org آورده شده است:

  1. بارگیری ها

    افراد افزونه ای را بارگیری می کنند و اگر خوب باشد ، ممکن است از آن در چندین سایت استفاده کنند و ممکن است آن را به دیگران که همان کار را انجام می دهند ، توصیه کنند. بنابراین یک احتمال خوب وجود دارد که یک افزونه با تعداد زیادی بارگیری خوب باشد. مخصوصاً وقتی با …

    ترکیب شود

  2. رده بندی ها

    اگر یک افزونه بارگیری های زیادی داشته باشد ، رتبه بندی زیادی داشته باشد و همچنان دارای درجه بندی بالایی باشد ، این چیزهای زیادی در مورد کیفیت آن می گوید. مردم رتبه بندی های مشکل دار را زیاد ارزیابی نمی کنند.

  3. آخرین به روزرسانی

    هرچه اخیراً افزونه به روزرسانی شود ، احتمال سازگاری آن با نسخه وردپرس بیشتر خواهد بود و امیدوارم که با نسخه بعدی نیز سازگار باشد.

  4. سازگاری

    با کمی شانس ، برخی از افراد بازخورد Broken / Works را در مورد پلاگین با نسخه خاص شما از وردپرس (امیدوارم جدیدترین!) داده اند و بدیهی است هرچه تعداد بیشتری از آنها شانس بیشتری داشته باشید.

همچنین ، در “بهترین پلاگین برای X” چند جستجو کنید و ببینید چه چیزی ظاهر می شود! یکی از زیبایی های وردپرس جامعه گسترده آن است و احتمال زیادی وجود دارد که شخص دیگری قبل از شما این تحقیق را انجام داده باشد و امیدوارم یافته های خود را در یک وبلاگ وردپرس در جایی منتشر کرده باشد تا بتوانید پیدا کنید.

پیگیری آنچه تغییر کرده است h2>

کار مفید دیگر اندازه گیری عملکرد نصب وردپرس است و هنگامی که افزونه اضافه می کنید ، تغییر را مقایسه کنید. این ممکن است یک تغییر قابل قبول باشد ، اما اگر یک افزونه جدید به طور ناگهانی عملکرد را از بین ببرد ، ممکن است زمان حذف آن و جستجو برای جایگزین آن فرا رسیده باشد. با این حال ، برخی از پلاگین ها به دلیل عملکردی که دارند ، به سادگی به منابع بیشتری احتیاج دارند ، اما تا زمانی که تنظیمات حافظه پنهان خوبی داشته باشید ، تأثیر آن بر روی کاربران شما کم می شود.

پیگیر موارد مهم باشید h2>

به طور خلاصه ، نصب پلاگین در وبلاگ وردپرس خود مانند اضافه کردن حالت به ماشین است. اگر خودرویی بسیار تنظیم شده دارید ، باید مراقب موارد اضافه شده خود باشید. شما می خواهید که ماشین را تعارف کنند ، کار مورد نیاز خود را انجام دهند (و خوب) ، و نمی خواهید هر چیز قدیمی را که پیدا کردید به طور تصادفی پیوست کنید.

قبل از جستجوی افزونه ها برای نصب ، لیستی از قابلیت های مورد نیاز خود تهیه کنید و سپس بهترین پلاگین ها را برای انجام این کارها پیدا کنید. مرور دایرکتوری پلاگین بدون هدف خاص مانند گشت و گذار در راهروهای فروشگاه های مواد غذایی بدون لیست خرید است … شما با بیش از آنچه برای خرید بیرون آورده اید به خانه می آیید و قسمت زیادی از آن بی ضرر است و نیازی به آن ندارید.

P.S. اگر هنگام مرور فهرست پوشه ها چیز جالبی پیدا کردید ، به ما اطلاع دهید ، تا بتوانیم خبر را گسترش دهیم.

Japh Thomson Japh یک مبلغ وردپرس برای Envato و توسعه دهنده وب مستقل. وی بیش از 12 سال است که در حال توسعه و آموزش وب سایت است و در PHP ، MySQL و Javascript تخصص دارد. او همچنین از کار با WordPress و API لذت می برد ..

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/wordpress-plugin-spring-cleaning-its-not-just-for-spring/.

دیدگاهتان را بنویسید