اعلام صندوق شتاب دهنده رشد WPBeginner

در WPBeginner ، ما مأموریت داریم که به رشد مشاغل کوچک و رقابت با بزرگ ترها کمک کنیم. امروز ، من می خواهم گام مهیج را بردارم و این مقادیر را با صندوق جدید شتاب دهنده رشد خود به جامعه تجاری وردپرس برسانم.

WPBeginner Fund

توجه: برنامه ها در 7 سپتامبر 2018 بسته می شوند

صندوق شتاب دهنده رشد WPBeginner چیست؟ h4>

صندوق شتاب دهنده رشد WPBeginner اولین صندوق رشد است که به طور کامل بر روی مشاغل وردپرس متمرکز شده است.

به عنوان بخشی از این شتاب دهنده ، ما در گروه کوچکی از مشاغل وردپرس بین 100 تا 500 هزار دلار سرمایه گذاری خواهیم کرد. همراه با سرمایه گذاری ، ما به طور فشرده با بنیانگذاران همکاری خواهیم کرد تا محصول / فرآیندهای موجود آنها را با استفاده از کتابنامه انگیزه عالی اصلاح و بهینه سازی کنیم.

شرکت ها همچنین می توانند از منابع گسترده رسانه ای ما و شبکه تجاری که طی دهه گذشته ایجاد کرده ایم بهره مند شوند.

داستان پشت صندوق شتاب دهنده رشد WPBeginner

در دهه گذشته ، ما زمان زیادی را صرف صحبت با کاربران و کشف چگونگی ایجاد خواسته های مردم کرده ایم. معمولاً ما می توانیم نسبتاً سریع جهتی را که باید یک ایده گسترش یابد تا بیشترین تأثیر را داشته باشد ، ببینیم.

برای رسیدن به این سطح مدت زمان زیادی طول کشید و من بدون کمک مربیانم و دیگر کارآفرینان شگفت انگیز که لطف داشتند خرد خود را با من به اشتراک بگذارند هرگز در اینجا نبودم.

این نوع مشاوره در بسیاری از موارد دیگر نیز وجود دارد ، اما به طور آشکار در جامعه تجاری وردپرس در دسترس نیست.

جامعه کسب و کارهای کوچک وردپرس پر از افراد شگفت انگیز است. طی چند سال گذشته ، من این لذت را داشته ام که با بسیاری از کارآفرینان با استعداد در مورد مشاغل و سفرهای الهام بخش آنها صحبت کنم.

چند نفر از آنها ابراز علاقه کردند که به خانواده Awesome Motive بپیوندند ، از من بخواهند به عضویت هیئت مدیره آنها در بیایم یا سرمایه گذاری کنم تا رشد اقتصادی خود را سریع دنبال کنم. تعداد کمی نیز ناامیدی خود را از عدم علاقه سرمایه گذاران به این فضا ابراز داشتند.

مشکل این است که بازار وردپرس به خوبی توسط سرمایه گذاران درک نشده است. و صادقانه بگویم ، اکثر مشاغل وردپرس آنقدر بزرگ نیستند که بتوانند معیارهای خود را برآورده کنند.

اما این بدان معنا نیست که مشاغل وردپرس پتانسیل بالایی ندارند. کاملاً برعکس است – آنها پتانسیل زیادی دارند. فرصت های زیادی برای رشد در اکوسیستم وردپرس با کتابنامه مناسب وجود دارد و من می خواهم به اثبات آن کمک کنم.

بعد از خیلی فکر و بحث ، تصمیم گرفتم اولین صندوق تسریع کننده رشد متمرکز بر وردپرس را برای کمک به تقویت جامعه کسب و کارهای کوچک وردپرس ایجاد کنم.

فلسفه ما h4>

ما می دانیم که استقلال یکی از اصلی ترین دلایلی است که مردم می خواهند در وهله اول یک کسب و کار ایجاد کنند ، و همچنین یکی از دلایل موفقیت کسب و کار است. هدف ما این است که هرچه کمتر در روز دخالت کنیم.

ما معتقدیم که بنیانگذاران شرکتهای متمرکز در وردپرس در زمینه هک کردن بسیار خوب عمل می کنند. ما می خواهیم آنها را با چارچوب و منابع خود توانمند کنیم تا این کار را انجام دهند.

اکثر سرمایه گذاران ترکیبی از پول و کمک را ارائه می دهند. در مورد ما ، پول تا حد زیادی جز smaller کوچکتر است. ما می خواهیم تجربیات ، دانش و منابع خود را به اشتراک بگذاریم (در مجموع “افراد سوزن انداز”) تا موسسین را در رشد کار خود کمک کنیم.

ما توصیه های زیادی ارائه خواهیم داد ، اما هرگز کسی را مجبور به استفاده از آن نمی کنیم.

نوع مشاوره ای که به معنای واقعی کلمه خواهیم داد قابل خرید نیست زیرا تعداد بسیار کمی از شرکت ها مانند ما بینش خاص وردپرس دارند. و کسانی که انجام می دهند در کار مشاوره نیستند.

قالب h4>

برای دور اول ، ما با انتخاب پنج شرکت وردپرس برای سرمایه گذاری و کار با کارهای کوچک شروع خواهیم کرد. و نه ، ما از شما نمی خواهیم به منطقه خلیج یا یک شهر بزرگ دیگر بروید.

اگر مشکلی در وردپرس دارید ، می توانید اینجا درخواست دهید .

ما برنامه شما را بررسی خواهیم کرد و امیدوار کننده ترین گروه ها را دعوت می کنیم تا یک سری مکالمه با ما داشته باشند. اندکی پس از آن تصمیم مالی خود را اتخاذ خواهیم کرد.

پس از تأمین اعتبار ، ما برای شناسایی اهرم های رشد در کسب و کار شما و همکاری در شما برای اجرای فرایندهای صحیح جهت انتقال کار خود به سطح بعدی ، از نزدیک با شما همکاری خواهیم کرد.

در زیر برخی از مزایایی که به آنها دسترسی خواهید داشت آورده شده است:

  • کتابهای آموزشی ما برای توسعه ، رشد و عملکرد محصول.
  • ساعات اداری با شرکای انگیزشی عالی (از جمله من)
  • ساعات اداری با سایر کارشناسان صنعت
  • جلسات متفکر دوسالانه
  • قرار گرفتن در معرض خواص رسانه ای ما و دسترسی به تیم روابط عمومی ما
  • بنیانگذاران خصوصی Slack

​​نحوه درخواست h4>

اگر در حال حاضر مشاوری متمرکز بر وردپرس دارید ، می توانید برنامه زیر را پر کنید.

نکته مهم: این صندوق برای مشاغل فعلی متمرکز بر وردپرس (به عنوان مثال پلاگین ها ، طرح زمینه ها و سرویس های وردپرس) است که حداقل برای مدت شش ماه وجود داشته است.

آخرین مهلت: برنامه ها در 7 سپتامبر 2018 بسته می شوند

افکار نهایی h4>

من به اکوسیستم وردپرس متعهد هستم و دو هدف اصلی با این صندوق دارم:

  1. به شرکتهای متمرکز در وردپرس کمک کنید تا موفق شوند
  2. به معرفی بیشتر محصولات وردپرس متمرکز بر کاربر کمک کنید

اگر محصول خاصی از وردپرس را دوست دارید که فکر می کنید باید روی آن سرمایه گذاری کنیم ، لطفاً با آنها تماس بگیرید و از صندوق تسریع کننده رشد مطلع شوند.

به حق شما ،
سید بلخی
بنیانگذار WPBeginner

منبع:
https://www.wpbeginner.com/news/announcing-the-wpbeginner-growth-accelerator-fund/.

دیدگاهتان را بنویسید