ارتقا Page صفحه توییتر خود در وردپرس با یک پنجره Lightbox

بنابراین هفته گذشته بعد از اینکه به شما نشان دادیم چگونه می توانید جعبه های سبکی شگفت انگیز با OptinMonster – یک افزونه پنجره بازشو در وردپرس . ما همچنین به شما نشان دادیم نحوه افزودن یک سبد تبلیغاتی فیس بوک در وردپرس . برخی از شما پرسیدند که آیا انجام چنین کاری با twitter امکان پذیر است؟ خبر خوب این است که هست. اگرچه OptinMonster راهی است که باید در هنگام شخصی سازی پنجره های بازشو انجام شود ، همچنین می توانید از افزونه Twitter Like Box استفاده کنید که به شما امکان می دهد یک جعبه سبک با دکمه دنبال کردن توییتر در داخل آن اضافه کنید.

ابتدا باید پلاگین Twitter Like Box Lightbox . هنگامی که آن را فعال کردید ، می بینید که یک برگه به ​​صفحه مدیر شما با برچسب “Arevico Plugins” اضافه شده است. روی آن کلیک کنید و از فهرست کشویی Twitter Likebox را انتخاب کنید. با این کار صفحه ای به شما نمایش داده می شود که می توانید افزونه خود را شخصی سازی کنید.

twitter options

نام کاربری توییتر خود را وارد کنید و انتخاب کنید که چند دنبال کننده می خواهید نمایش داده شوند. همچنین مطمئن شوید که جعبه سبک می خواهد در کدام صفحات ظاهر شود و قبل از ظهور چه مدت باید تأخیر داشته باشد. هنگامی که این کار را انجام دادید ، روی “ذخیره تغییرات” کلیک کنید و خوب است که ادامه دهید!

lightbox

بارگیری افزونه Twitter Like Box Lightbox a >

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/promoting-your-twitter-page-in-wordpress-with-a-ligthbox-popup/.

دیدگاهتان را بنویسید