آیا برای مخزن افزونه های وردپرس به صفحه 404 بهتر نیاز داریم؟

بروزرسانی: نظر ما شنیده شد. مخزن پلاگین ها اکنون دارای 404 صفحه است :)

آیا تا به حال مقاله ای در مورد پلاگین وردپرس پیدا کرده اید که فکر می کنید راه حل آن باشد؟ شما فقط روی پیوند کلیک کنید تا بفهمید که در صفحه اصلی فهرست افزونه WordPress قرار گرفته اید. خوب این احتمالاً به این دلیل است که آن پلاگین خاص از مخزن حذف شده است. ما اخیراً ایمیلی درباره مقاله ای در سایت خود دریافت کردیم که به یک صفحه افزونه مرده اشاره داشت. این کاربر در وردپرس بسیار تازه کار بود و بسیار ناامید شد. او نمی توانست بفهمد که چرا به صفحه اول مخزن نشان داده شده است نه صفحه اصلی افزونه.

خوب این ما را به نقطه این مقاله می رساند. آیا برای مخزن افزونه های وردپرس به صفحه 404 بهتر نیاز داریم؟ مطمئناً ما چنین فکر می کنیم. ما معتقدیم که این باعث بهبود تجربه کاربر می شود و مطمئناً به کاربران جدید کمک خواهد کرد. به عنوان شخصی که مدت زمان زیادی از وردپرس استفاده کرده است ، ما هرگز حتی متوجه این مسئله نشده ایم. هر وقت این اتفاق می افتد ، ما به طور خودکار می دانیم که پلاگین خاص حذف شده است. اما شخصی که در جامعه تازه وارد است چگونه تصور می کند که این را بداند؟

پیشنهاد می کنیم مخزن افزونه WordPress.org به نوعی صفحه 404 داشته باشد که توضیح دهد “این افزونه حذف شده است زیرا ملاک های ما نبود. ما از شما استقبال می کنیم تا پلاگین های جایگزین را جستجو کنید. ” این حتی لازم نیست که یک صفحه جداگانه باشد. تا زمانی که این یادداشت در یک نقطه برجسته اضافه شود ، همچنان می توان به صفحه مخزن پلاگین اصلی اشاره کرد.

نظرات شما چیست؟

منبع:
https://www.wpbeginner.com/opinion/do-we-need-a-better-404-page-for-wordpress-plugins-repository/.

دیدگاهتان را بنویسید