آیا برای رفع اشکال باید به مدیر توسعه دهنده پلاگین دسترسی داشته باشید؟

آیا تا به حال یک افزونه وردپرس را نصب کرد فقط متوجه شد که کار نمی کند؟

وقتی این یک افزونه رایگان باشد ، مهم نیست زیرا به راحتی می توانید آن را تغییر دهید. اما اگر هزینه این افزونه را پرداخت کنید چه می کنید؟

می توانید درخواست پشتیبانی کنید. با این حال ، در برخی موارد ، توسعه دهنده پلاگین ممکن است از شما بخواهد از مدیر به سایت خود دسترسی پیدا کنید تا مشکل را برطرف کند.

دسترسی مدیر به توسعه دهندگان شخص ثالث ناراحت کننده است. من که یک کاربر پلاگین هستم ، این را کاملا درک می کنم

از طرف دیگر ، من می توانم دلیل درخواست دسترسی مدیر را درک کنم زیرا شرکت من افزونه های وردپرس را می فروشد.

اخیراً یکی از کاربران ما س askedال کرده است: آیا برای رفع اشکال باید به مدیر توسعه دهندگان پلاگین وردپرس دسترسی داشته باشید؟

برای پاسخ به این سوال ، ابتدا باید بدانید که چرا یک توسعه دهنده پلاگین به دسترسی مدیر وردپرس شما نیاز دارد.

چرا آنها به دسترسی مدیر نیاز دارند؟ h4>

هنگام گزارش یک اشکال ، اولین کاری که بهترین توسعه دهندگان انجام می دهند این است که این مسئله را در سایت آزمایش خود تولید کنند. اگر آنها بتوانند مسئله را تکرار کنند ، پس از حل مشکل و به روزرسانی افزونه اقدام می کنند.

حال اگر آنها نتوانند اشکالی را که شما گزارش می دهید تکرار کنند ، پس رفع آن برای آنها غیرممکن است.

احتمالاً از خود می پرسید ، چرا این توسعه دهندگان هوشمند نمی توانند مشکلی را که برای شما پیش آمده تکرار کنند؟

دلیل این امر این است که هر سایت متفاوت است. میزبانی وب و ترکیب متفاوت پلاگین ها / مضامین مختلف وجود دارد. . یک یا چند مورد از این متغیرها می توانند باعث بروز این مسئله شوند.

وقتی یک توسعه دهنده پلاگین در حال آزمایش افزونه خود است ، هیچ افزونه دیگری فعال نشده است و از طرح زمینه پیش فرض وردپرس استفاده می کند.

به همین دلیل است که بعضی اوقات اشکالی که شما با آن روبرو هستید مخصوص سایت شماست. شاید این یک اشکال با موضوعی باشد که شما از آن استفاده می کنید یا با ترکیبی از افزونه های دیگری که نصب کرده اید.

برای اینکه برنامه نویسان پلاگین اشکال را برطرف کنند ، باید بدانند که این مشکل چیست. به همین دلیل است که آنها درخواست دسترسی مدیر وردپرس شما را دارند ، بنابراین می توانند همه متغیرهای مشابه را داشته باشند.

آیا باید به سرپرستان دسترسی مدیر بدهید؟ h4>

بله ، اگر می خواهید اشکال برطرف شود باید به توسعه دهندگان افزونه دسترسی داشته باشید.

نه ، نیازی نیست که به آنها اجازه دسترسی به سایت زنده خود را بدهید.

آنچه که توسعه دهنده پلاگین نیاز دارد ، همان محیط سایت زنده شما است (یعنی همان میزبان ، پلاگین های مشابه نصب شده ، موضوعات مشابه و تنظیمات مشابه).

نیازی نیست که به yourmainsite.com دسترسی داشته باشند

آنچه که کاربر از ایجاد پلاگین می ترسد سایت زنده آنها را بهم ریخته و صدها یا هزاران بازدید کننده را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

راه حل این است که به آنها دسترسی به یک سایت آزمایشگاهی یا آزمایشی بدهید.

به طور خلاصه ، شما باید نصب وردپرس در یک زیر دامنه مانند test.yoursite.com ، و مطمئن شوید که دارای همان زمینه و پلاگین ها باشد. در مرحله بعدی ، باید اطمینان حاصل کنید که در این سایت آزمایشی همان اشکال سایت زنده خود را دارید (که باید).

در بیشتر موارد ، می توانید از تیم پشتیبانی شرکت میزبان وب خود بخواهید که یک محیط صحنه سازی برای شما ایجاد کند. فقط از آنها بخواهید سایت را در یک زیر دامنه تکرار کنند و آنها می توانند خیلی سریعتر از شما این کار را انجام دهند.

همچنین می توانید از افزونه ای مانند BackupBuddy برای انتقال تنظیمات خود.

وقتی سایت staging / test را پیدا کردید ، می توانید به مدیر توسعه دهنده پلاگین دسترسی پیدا کنید.

داشتن یک محیط صحنه سازی در محل ، بنابراین این را به عنوان یک سرمایه گذاری در نظر بگیرید.

اطمینان حاصل کنید که در پس زمینه جستجو می کنید h4>

حتی اگر به یک سایت صحنه سازی دسترسی دارید ، من همیشه توصیه می کنم کمی جستجو در پس زمینه را در توسعه دهنده پلاگین یا یک شرکت انجام دهید.

به نحوه درک آنها در صنعت نگاه کنید. بررسی های مثبت / منفی در مورد آنها وجود دارد.

امیدوارم این مقاله به شما کمک کند تا به این س answerال پاسخ دهید: آیا برای رفع اشکال باید به مدیر توسعه دهندگان پلاگین دسترسی داشته باشید.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً مشترک شدن در YouTube ما را در نظر بگیرید. کانال و ما را در توییتر دنبال کنید .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/opinion/should-you-give-admin-access-to-plugin-developers-for-fixing-bugs/.

دیدگاهتان را بنویسید