آیا باید “پیوندها” Blogroll به نفع منوهای وردپرس حذف شود؟

دیروز ، در صفحه فیس بوک ، ما از یک س ال ” اگر می توانید از یک ویژگی یا چیز در وردپرس خلاص شوید ، چه چیزی خواهد بود؟ “. برخی از افراد جامعه ما نظر خود را اعلام کردند. ما نیز همین سوال را در توییتر پرسیدیم. یکی از کاربران ما با ارسال پیام مستقیم از ما می پرسد که از شر چه چیزهایی خلاص می شویم. پس از مشاهده لیست ویژگیهایی که دیگران پیشنهاد دادند ، تعجب آور بود که هیچ کس پیوندهای “Blogroll” را ارائه نداد.

به همان روزهایی که ما شروع به استفاده از وردپرس کردیم ، ویژگی پیوندها با نام مستعار وبلاگ جذاب بود. این امکان را به ما می دهد که بدون پرداختن به هیچ وجه با کد ، پیوندهای موجود در نوار کناری را اضافه و حذف کنیم. این رویایی بود که برای ما مبتدیان تحقق می یابد. با این حال ، اکنون ویژگی پیوندها کمی منسوخ به نظر می رسد و به صراحت “منوها” آسان نیست. در این مقاله ، ما جایگزین ویژگی Bloglog “Links” به نفع منوهای وردپرس شده ایم.

در پروژه های اخیر ما خود را با استفاده از یک منوی سفارشی یافتیم که قبلاً از پیوندها استفاده می کردیم. انعطاف پذیری بیشتری برای مشتری های ما دارد که می توانند ترتیب پیوندها را با رابط کششی ساده ای که منوها ارائه می دهند کنترل کنند. این یکی از محبوب ترین ویژگی هایی است که مشتریان ما درخواست می کنند. حالا اشتباه نکنید پیوندها برخی از ویژگی ها را دارند ، کاش می توانستیم هنگام استفاده از منوها آنها را حفظ کنیم. بنابراین ما می خواهیم مقایسه ای از ویژگی ها انجام دهیم و به شما اجازه می دهیم تصمیم بگیرید که آیا “پیوندهای” blogroll به نفع منوهای WordPress جایگزین شود.

ویژگی هایی که “پیوندها” Blogroll دارند:

  • امکان افزودن پیوندهای سفارشی
  • افزودن شرح پیوند
  • طبقه بندی پیوندها
  • ویژگی هدف (باز کردن پیوند به یک پنجره جدید یا همان صفحه)
  • با استفاده از برچسب های rel: رابطه پیوند را مشخص کنید
  • آدرس تصویر
  • آدرس RSS
  • یادداشت ها
  • رتبه بندی ها

اکنون بیایید ببینیم که چگونه بسیاری از این موارد را که قبلاً می توانید با منوهای وردپرس انجام دهید. می توانید پیوندهای سفارشی را با استفاده از قسمت “Custom Links” در منوها اضافه کنید. شما می توانید با ایجاد منوهای جداگانه برای هر گروه ، پیوندها را دسته بندی کنید. اگر به برگه گزینه های صفحه در گوشه سمت راست بالای صفحه مدیر شما ، خواهید دید که کادرهای انتخاب برای پیوند هدف ، ارتباط پیوند و توضیحات وجود دارد. بنابراین می توان آنها را نیز اضافه کرد. بنابراین چه منوهایی قادر به انجام این پیوندها نیستند؟

منوها به شما اجازه نمی دهند یادداشت هایی داشته باشید “که برای استفاده مدیر از آنها یادآوری می کند که چرا پیوند را اضافه کرده اند”. باز هم به نظر می رسد نوعی بی معنی است که کسی پیوندی را در نوار کناری خود داشته باشد بدون اینکه بداند چرا آن را به آنجا اضافه کرده است. معمولاً کاربران می یابند که به سایتهایی که آنها را دوست دارند پیوسته و مرتباً آنها را می خوانند. نمی توانید رتبه بندی داشته باشید. این برای مرتب سازی پیوندها بر اساس رتبه بندی شده توسط مدیر استفاده می شود. خوب ، شما می توانید این کار را از طریق رابط drag-drop انجام دهید. حال جالبترین چیز این است که اگر بتوانیم به مردم لینک های خود را رتبه بندی کنیم ، و سپس این ویژگی بسیار زیبا خواهد بود. آدرس RSS برای پیوند. هرگز از این ویژگی استفاده نکرده اید ، اما ممکن است برای برخی از شما مفید باشد. ویژگی ای که کاملاً از دست می دهیم آدرس تصویر است. بله ، می توانید استفاده از تصاویر در منوهای وردپرس اما برای این کار لازم است که برای هر مورد کلاس CSS ایجاد کنید. این کاری است که بیشتر مشتریان نمی توانند انجام دهند. اکنون اگر بتوانیم روشی برای افزودن آیکون به منوهای وردپرس (چه در هسته و چه از طریق یک پلاگین) اضافه کنیم ، می توانیم کاملاً از شر لینکها خلاص شویم.

اکنون افرادی را مشاهده کرده ایم که از پیوندها به عنوان نوع پست استفاده می کنند. بنابراین آنها پیوندها را اضافه می کنند و آنها را در صفحه جداگانه ای که آنها “منابع یا دوستان” می نامند نمایش می دهند. اما با قالب های ارسال وردپرس در نسخه 3.1 ، به هر حال می توانید پیوندها را اضافه کنید. بنابراین استفاده از قالب های ارسال برای پیوندها بیشتر از استفاده از آن به عنوان نوع پست جداگانه منطقی نیست؟

آیا دوست دارید افکار خود را بشنوید؟

منبع:
https://www.wpbeginner.com/opinion/should-blogroll-links-be-removed-in-favor-of-wordpress-menus/.

دیدگاهتان را بنویسید