آیا این مدل قرار دادن محصول آینده در پلاگین های رایگان وردپرس است؟

تا همین اواخر ، جایگذاری محصول در افزونه های رایگان وردپرس همیشه یک کار چالش برانگیز بوده است. ما روش های زیادی را دیده ایم که توسط توسعه دهندگان مورد استفاده قرار گرفته است. برخی از آنها شامل تبلیغات بنر در صفحه گزینه های افزونه ، برخی دیگر نسخه های “ساده” پلاگین ها را منتشر می کردند ، برخی از آنها برای تبلیغ از پنجره های سبد جعبه استفاده می کردند ، اما هیچ یک از این روش ها به عنوان روشی که در حال ظهور بود جذاب نبودند. این کار ابتدا توسط Automattic در پلاگین Jetpack آنها انجام شد و اکنون WooThemes با جدیدترین ساخته خود به نام WooDojo در حال پیگیری است. از آنجا که هیچ اسمی برای این مدل جایگذاری محصول وجود ندارد ، ما این آزادی را می گذاریم که آن را “The Teaser Model” بنامیم. احتمالاً از خود می پرسید که این مدل تیزر چیست؟ اساساً مدل تیزر به شما امکان می دهد مجموعه ای از ویژگی ها را در یک داشبورد بزرگ فهرست کنید ، جایی که می توانید به سادگی موارد دلخواه خود را فعال کنید. با این حال ، برخی از ویژگی های این لیست تجاری خواهد بود. بنابراین می بینید که گزینه ها چه کاری انجام می دهند ، اما برای دریافت آن باید هزینه کنید.

جالب ترین جنبه “The Teaser Model” این است که راهی واقعاً خلاقانه برای ورود پلاگین های تجاری به مخزن افزونه های وردپرس است. توجه: افزونه های تجاری در مخزن افزونه مجاز نیستند (و برخلاف مضامین تجاری ، هیچ افزونه تجاری در WordPress.org لیست نشده است).

بنابراین بیایید نگاهی بیندازیم که این “مدل تیزر” دقیقاً شامل چیست و چگونه می توان ab استفاده کرد.

ما از Jetpack به عنوان نمونه موردی استفاده خواهیم کرد. بنابراین وقتی Jetpack (یک افزونه رایگان) را برای اولین بار فعال می کنید ، درست از پس کار بر نمی آید. شما باید یک حساب WordPress.com داشته باشید تا بتواند کار کند. بنابراین هنگامی که به صفحه Jetpack دسترسی پیدا می کنید ، لیستی از تمام ویژگی های موجود را مشاهده خواهید کرد. در بین یک گزینه از گزینه های رایگان ، VaultPress (تبلیغات افزونه پرداخت) وجود دارد.

Jetpack Teaser Model

توجه به این نکته مهم است که ما هیچ چیزی در برابر VaultPress نداریم. در واقع ، ما از آن در سایتهای ما استفاده کنید . بنابراین اساساً ، هنگامی که به WordPress.com متصل شدید ، سایر ویژگی ها به غیر از VaultPress در دسترس قرار می گیرند (زیرا مجبورید آن را بخرید).

چندی پیش متوجه این موضوع شدیم و فکر کردیم این کار خلاقانه است. اما اخیراً با راه اندازی WooDojo ، فکر می کنیم این ایده تبدیل شدن به روند بعدی باشد. در اینجا نگاهی داریم به اینکه وو چگونه محصولات خود را در حال انجام است:

WooDojo Teaser Model

اکنون در حالی که آنها فقط در حال تبلیغ سایر افزونه های رایگان خود هستند ، این ایده پتانسیل بالایی دارد. ما تعجب نخواهیم کرد اگر WooCommerce (که تعداد زیادی پسوند پرداختی دارد) در واقع سبک ویجت را برای باطن خود سازگار کند (فروش افزونه های PAID).

بنابراین شما تعجب می کنید که چگونه می توان آب را به صورت خلاقانه استفاده کرد؟ اساساً هر افزونه PAID می تواند از این مدل برای کار در مخزن ، ثبت نام کاربر جدید (ایمیل و غیره) و فروش محصولات پرداختی خود استفاده کند.

هر کسی می تواند به سادگی از کاربران بخواهد “با” سایت خود “ارتباط برقرار کنند”. اتصال به این معنی است که کاربر باید یک حساب کاربری ایجاد کند (حساب رایگان ، اما می توانید گزینه های پرداخت شده را در صفحه عضویت افزایش دهید). حتی اگر این یک حساب رایگان باشد ، هنوز می توانید ایمیل های آنها را جمع آوری کنید. کاربر چاره ای جز اتصال ندارد در غیر این صورت افزونه کار نمی کند. هنگامی که آنها به سرویس شما متصل شدند ، می توانید ویژگی های خرید / نصب با یک کلیک را پیاده سازی کنید. از آنجا که آدرس ایمیل آنها را دارید (زیرا آنها کاربر شما هستند) ، می توانید از آن برای فروش محصولات جدید خود استفاده کنید.

به نظر شما این آینده قرار دادن محصول در افزونه های رایگان وردپرس است؟ دوست دارم نظرات جامعه را در این مورد بشنوم. همچنین جالب خواهد بود اگر توسعه دهندگان بیشتری مدل توسعه خود را از این طریق تغییر می دهند یا خیر. آیا به جای ایجاد پلاگین های کوچک متعدد ، آیا آنها باید تمام محصولات خود را در یک مکان قرار دهند؟ این امر همچنین به تعداد بارگیری ها نیز هجوم می آورد زیرا اغلب افراد ممکن است این افزونه را فقط برای یک ویژگی از بسیاری از ویژگی های ارائه شده بارگیری کنند. اما تعداد کل بارگیری به طور قابل توجهی بیشتر خواهد بود.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/opinion/is-this-the-future-product-placement-model-in-free-wordpress-plugins/.

دیدگاهتان را بنویسید