گزینه های PayPal: 22 پردازنده پرداختی که باید در سال 2020 در نظر بگیرید

برای برخی مشاغل ، PayPal آنچه را که لازم دارند از پردازنده پرداخت ارائه نمی کند. برنامه پرداخت هزینه های زیادی برای بازپرداخت دارد و سطح حمایت از فروشنده ای را که بسیاری از مشاغل به دنبال آن هستند فراهم نمی کند.

حتی بدتر از آن ، بیشترین تجربه پرداخت بدون اصطکاک را ایجاد نمی کند ، که می تواند برای مشتریانی که قصد خرید در سایت شما را دارند ، باعث حواس پرتی شود.

خوشبختانه گزینه های PayPal زیادی در بازار وجود دارد که مشاغل می توانند از آنها برای ارسال و دریافت پرداخت به طور موثر و ایمن استفاده کنند.

اما کدامیک برای کسب و کار شما مناسب است؟

در این مقاله ، ما بهترین گزینه های PayPal را شرح خواهیم داد که باید آنها را بررسی کرده و برای پذیرش پرداخت از خریداران مشتاق که به دنبال ثبت سفارش در سایت خود هستند ، استفاده کنید.

کدام پردازنده پرداخت برای تجارت من مناسب است؟ h2>

در جامعه امروز ، مصرف کنندگان به دنبال درگاه پرداخت بدون اصطکاک با نتایج فوری هستند.

پردازنده های پرداخت برای سهولت و دسترسی بیشتر خریدها ، رویکرد جدیدی را در معاملات آنلاین سنتی آغاز کرده اند.

ویژگی های اساسی پردازنده های پرداخت h3>

قبل از ورود به مشخصات هر درگاه جداگانه ، مهم است که ویژگی های اساسی ارائه شده توسط بیشتر پردازنده های پرداخت چیست.

بیشتر پردازنده های پرداخت:

را ارائه می دهند

  • پورتال ها یا پیوندهای پرداخت آنلاین
  • انتقال بانکی با سپرده مستقیم
  • سازگاری پرداخت با تلفن همراه
  • تبدیل ارز
  • داشبورد حساب بازرگان

همانطور که گزینه های بستر پرداخت را ارزیابی می کنید ، مهمترین برای وب سایت خود را در نظر بگیرید. تعداد بسیار زیادی در بازار وجود دارد و بسیاری از آنها ویژگی هایی را ارائه می دهند که همپوشانی دارند.

با درک اینکه کدام یک از آنها جداست ، شما می توانید ارائه دهنده پرداخت مناسب کسب و کار خود را ارزیابی و انتخاب کنید.

بزرگترین رقیب PayPal چیست؟ h3>

طبق گفته این شرکت ، پول نقد فیزیکی بزرگترین رقیب PayPal است. PayPal در تلاش است تا مصرف کنندگان معاملات آنلاین و بدون پول را انجام دهند.

سایر شرکت های دارای سهم بازار بزرگ مانند Square ، Shopify Payments و Apple Pay نیز می توانند رقبای مستقیم در نظر گرفته شوند.

برخلاف پول نقد ، PayPal و سایر درگاه های پرداخت انجام معاملات در سایت های تجارت الکترونیک و آنلاین را آسان می کنند. بازارهایی مانند eBay.

آیا می توانید بدون استفاده از Paypal در eBay فروش کنید؟

بسیاری از مصرف کنندگان فکر می کنند PayPal لازم است ویترین فروشگاه خود را در eBay باز کند ، اما اینطور نیست. کارت های اعتباری و نقدی نیز در eBay پذیرفته می شوند.

Paypal در اواخر دهه 1990 روش پرداخت رایج در eBay بود ، اما از آن زمان به بعد ، این سایت گزینه های بیشتری را برای استفاده مصرف کنندگان فراهم کرده است.

مطابق با eBay ،

“هنگامی که کالایی را در eBay لیست می کنید ، نحوه پرداخت هزینه خریداران را انتخاب می کنید. در بیشتر دسته ها ، شما باید PayPal یا کارت های اعتباری و نقدی را بپذیرید. ”

حالا ، به داستان اصلی برگردیم: چه چیزی می تواند جایگزین مناسبی برای استفاده از PayPal باشد؟
پی پال محبوب است … اما این لزوما به این معنی نیست که گزینه مناسبی برای تجارت شماست. options گزینه هایی با امنیت دقیق تر و هزینه های کمتر را در این جمع بندی پیدا کنید ⬇️ برای توییت کلیک کنید

22 بهترین گزینه PayPal در سال 2020

تحمل سنگین و تحقیقات قبلاً برای شما انجام شده است. ما لیستی از بهترین گزینه های PayPal موجود با ویژگی های اصلی و از همه مهمتر هزینه های آنها را جمع آوری کرده ایم. همه آنها را مرور کنید یا روی پیوندهای زیر کلیک کنید تا به پیوند خاصی که می خواهید مرور کنید بروید:

1. FastSpring

PayPal Alternative FastSpring

FastSpring

FastSpring یک راه حل پرداخت تجارت الکترونیکی است که توانایی خود را در افزایش تبدیلات تبلیغ می کند. با تمرکز بر پردازش پرداخت محلی.

FastSpring در حال حاضر بیش از 20 ارز منحصر به فرد را از طریق روش های پرداخت محبوب به 15 زبان مختلف پذیرفته است. زبان پرداخت به طور خودکار براساس مکان خریدار به روز می شود.

علاوه بر این ، FastSpring ارائه دهنده خدمات سطح 1 PCI – بالاترین رتبه امنیتی موجود است.

یکی از مهمترین ویژگیهای FastSpring توانایی پردازش موثرتر پرداخت ها است. برخلاف برخی پردازنده های پرداخت ، FastSpring به صورت خودکار معاملات را به سایر بانک های شرکت کننده تغییر مسیر می دهد و در صورت عدم موفقیت اولین معامله ، معامله را دوباره امتحان می کند.

FastSpring هر دو مدل کارمزد ثابت با 8.9٪ کارمزد ثابت در هر معامله یا یک مدل متغیر را ارائه می دهد که براساس 5.9٪ کل معامله + 0.95 دلار کارمزد اضافه می کند.

2. Amazon Pay

Amazon Pay

پرداخت آمازون

Amazon Pay پرداخت ها را ساده می کند و به دارندگان حساب آمازون امکان می دهد تا یکپارچه در مورد حسابرسی خود را بررسی کنند سایت. پرداخت هایی که از طریق Amazon Pay پردازش می شوند ، با اطمینان از “ضمانت A تا Z” ، تحویل مطلوب و شرایط خرید شما را تضمین می کنند.

از آنجا که Amazon Pay به مصرف كنندگان نیاز دارد كه حساب آمازون داشته باشند ، مشتریان قبل از خرید تأیید می شوند. این فرآیند ، همراه با سرویس های کشف تقلب ، به کاهش تعداد مسائلی که در هنگام پرداخت پرداخت می کنید کمک می کند.

آمازون پی به دلیل رابط سفارش فقط با یک کلیک شناخته شده و استفاده از آن را به یک مزیت رقابتی تبدیل کرده است.

Amazon Pay برای هر معامله داخلی ایالات متحده 2.9٪ + 0.30 $ اتهام می زند.

3. راه راه h3>

PayPal Alternative - Stripe

نوار

Stripe خود را “زیرساخت پرداخت برای اینترنت” می داند. شرکت ها در همه اندازه ها از Stripe برای مدیریت معاملات و پرداخت آسان استفاده می کنند.

Stripe انعطاف پذیری زیادی برای صاحبان مشاغل ایجاد می کند . آنها می توانند Stripe را در ویترین فروشگاه خود ادغام کنند و معاملات جهانی را با افزودن تنها یک ادغام به سایت خود بپذیرند. برخی از رقبا برای هر کشوری که می خواهید در آن تجارت کنید به چندین ادغام نیاز دارند. تمام پردازش ها در سطح محلی انجام می شود و شماره کارتها و کلیدها برای امنیت به طور جداگانه رمزگذاری و ذخیره می شوند.

Stripe یک بستر جامع برای هر جنبه از روند پرداخت است. صاحبان مشاغل می توانند تجربه پرداخت مشتری را سفارشی کنند ، فرصت های بهینه سازی را ارزیابی کنند ، هشدارهای کلاهبرداری را بررسی کنند ، فروشندگان را آشتی دهند و اجرا کنند گزارشات.

Stripe برای اتصال مستقیم روش پرداخت شما به دفتر حسابداری ، ادغام های متعددی از جمله مواردی با QuickBooks و NetSuite را ارائه می دهد.

Stripe برای هر معامله 2.9٪ + 0.30 $ هزینه می گیرد. اطمینان حاصل کنید که مقایسه عمیق استریپ و پی پال ما را بخوانید.

4. Google Pay

Google Pay

Google Pay

Google Pay یک روش پرداخت بدون تماس است که توسط میلیون ها فروشگاه در سراسر جهان. پردازنده به جای شماره کارت اعتباری آنها از شماره رمزگذاری شده برای مشتریان استفاده می کند. این امر امنیت را افزایش می دهد و مشتی از راه های جدید برای انجام معاملات را باز می کند.

مصرف کنندگان می توانند از طریق آدرس ایمیل یا شماره تلفن پول ارسال و دریافت کنند. مشاغل می توانند از Google Pay به عنوان روش دیگری برای مراجعه مشتریان در فروشگاه آنلاین خود استفاده کنند.

بعلاوه ، مشاغل می توانند از ادغام Google Pay با برنامه Pass استفاده کنند. این ویژگی را قادر می سازد تا برنامه های وفاداری ، پیشنهادات ، کارت های هدیه را مستقیماً در برنامه Pass ها تبلیغ کنند. آنها همچنین می توانند با اعلان های مبتنی بر مکان ، مصرف کنندگان را هدف قرار دهند.

Google Pay هیچ هزینه بازرگان را دریافت نمی کند اما هزینه کارت اعتباری استاندارد را دریافت می کند.

5. WePay

WePay

WePay

را کلیک کنید

WePay پرداخت ها را برای مشاغل پردازش می کند و با بسیاری از برنامه های نرم افزاری موجود در آنها ادغام می شود قبلاً استفاده کرده Chase Bank WePay را در سال 2017 خریداری کرد.

WePay به سپرده های همان روز و امکان ادغام اطلاعات پرداخت با سایر گزارش هایی که در حال حاضر دارید ، به مشاغل ارائه می دهد.

تنها با چند خط کد به راحتی می توان WePay را به سایت شما اضافه کرد. علاوه بر این ، مشاغل می توانند از پایانه های فیزیکی و کارت خوان های تلفن همراه آن برای پرداخت های حضوری استفاده کنند.

WePay پاداش های شغلی از جمله محافظت در برابر خسارت و ویژگی های مدیریت پیمانکار را برای لیست حقوق و دستمزد کارمندان شما ارائه می دهد.

WePay برای هر معامله 2.9٪ + 0.30 $ هزینه می گیرد.

6. Apple Pay

Apple Pay

اپل پرداخت

Apple Pay مشاغل را قادر می سازد از مشتریانی که پول نقد را از مشتری دریافت می کنند دستگاه اپل داشته باشید علاوه بر خرید موارد با Apple Pay ، کاربران می توانند پول ارسال و دریافت کنند ، و این روش تقریباً همه گیر برای انجام معاملات شما است.

Apple Pay برای کاربران بصری است. آنها می توانند فقط با یک کلیک پرداخت آنلاین کنند یا با ساعت آیفون یا اپل خود در فروشگاه شما پرداخت کنند. این با Touch ID در Mac سازگار است و سهولت و کارایی خرید آنها را افزایش می دهد.

مشاغل می توانند معاملات را به طور انحصاری از طریق Apple Pay انجام دهند یا می توانند از آن در رابطه با سایر انواع پرداخت استفاده کنند. علاوه بر این ، بازرگانان می توانند برنامه جوایز خود را مستقیماً از طریق Apple Pay استفاده و پر کنند.

Apple Pay با اکثر صادرکنندگان کارت و ارائه دهندگان پرداخت سازگار است. هزینه ای به مشاغل پرداخت نمی شود.

7. 2Checkout

PayPal Alternative 2Checkout

2Checkout

2Checkout یک “بستر کسب درآمد” است که ارسال و پذیرش آن را آسان تر می کند پرداخت از مشتریان ، تأمین کنندگان و فروشندگان در سراسر جهان.

2Checkout صورتحساب اشتراک ، الگوهای سبد خرید ، زمینه های پرداخت سفارشی را ارائه می دهد ، و ادغام با سیستم عامل تجارت الکترونیک مانند Shopify و BigCommerce.

پردازنده همچنین پشتیبانی مالی و مالیاتی از جمله توانایی مدیریت مالیات فروش در ایالات متحده را ارائه می دهد. حتی می تواند مالیات شما را برای شما محاسبه و پرداخت کند.

2Checkout با قابلیت پردازش بین المللی ، راهنمایی هایی را برای اطمینان از پایبندی به مقررات و قوانین مالی در کشورهای مختلف ارائه می دهد.

هزینه 2Checkout برای هر تراکنش 3.5٪ + 0.35 دلار است.

8. مجاز کردن Net

PayPal Alternative Authorize Net

مجاز کردن نت

Authorize.Net پرداخت ها را بصورت آنلاین ، در تلفن همراه و فروشگاه ها پردازش می کند تا اطمینان حاصل کنید که هر مشتری می تواند بدون اصطکاک خرید کند. ویزا Authorize.Net را در سال 2010 خریداری کرد.

Authorize.Net بر روی سهولت انجام معامله برای مصرف کننده تمرکز دارد. این یک دکمه ساده و قابل تنظیم “اکنون بخرید” برای پرداخت های یکبار مصرف ارائه می دهد.

Authorize.Net گزینه های مختلف پرداختی را از جمله کارت های نقدی ، کارت های اعتباری و پرداخت دیجیتال را می پذیرد. .

این فیلترهای تقلب را فراهم می کند و به مشاغل اجازه می دهد قوانین خاصی را تنظیم کنند (به عنوان مثال محدود کردن تعداد معاملات ، عدم تطابق آدرس حمل و نقل و غیره) که حکمی را برای بررسی پرچم گذاری می کند.

علاوه بر این ، الگوهای صورتحساب قابل تنظیم را با یادآوری های خودکار ارائه می دهد که می تواند پس از آن ایجاد شود مقدار مشخصی از زمان یا رویداد خاص.

Authorize.Net برای هر تراکنش 25 دلار در ماه + 2.9٪ + 0.30 دلار هزینه می کند.
9.

9. TransferWise

PayPal Alternative TransferWise

TransferWise

TransferWise یک سرویس پرداخت است که افتخار ارائه نرخ واقعی ارز برای ارزها را دارد. در سراسر خطوط کشور.

مزیت اصلی رقابت TransferWise توانایی محاسبه نرخ واقعی و فعلی ارز است. در اکثر موارد ، این قیمت تا 19 برابر ارزانتر از پیشنهادی پی پال بوده است.

TransferWise همچنین تعدادی ویژگی از جمله توانایی بازرگانان برای پرداخت / ارسال فاکتور به صورت خودکار و دریافت پول بدون پرداخت هزینه را ارائه می دهد.

پردازنده با نرم افزار حسابداری Xero برای حسابداری آسان و همچنین تعداد انگشت شماری از نرم افزارها ادغام می شود.

TransferWise برای کسب و کار 31 دلار هزینه راه اندازی + 1.40 دلار هزینه معامله + هزینه مبادله ارز دریافت می کند

10. خط پرداخت h3>

PayPal Alternative Payline

خط پرداخت

Payline راه حل های پرداخت انعطاف پذیر برای پرداخت های حضوری ، آنلاین و تلفن همراه را ارائه می دهد.

برخی از محبوب ترین ویژگی های Payline شامل صورتحساب سفارشی آن ، ویژگی های صورتحساب دوره ای ، پرداخت های ACH و سفارشی است. صفحات پرداخت.

این سیستم با تعداد کمی از سیستم های فروش (POS) ، سبدهای خرید ، QuickBooks و کارت خوان ها ادغام می شود. Payline هیچ هزینه لغو را دریافت نمی کند و هزینه تراکنش آن کمتر از PayPal است.

Payline ماهانه 10 دلار بابت ترمینال مجازی خود + 2،25٪ هزینه معامله از شما کسر می کند

11. مربع h3>

PayPal Alternative Square

مربع

Square پردازنده پرداختی است که به مشاغل امکان پذیرش پرداخت به چندین شکل را می دهد از طریق دروازه های امن آنها.

Square مشاغل را قادر می سازد صورتحساب را به صورت خودکار به مشتریان اختصاص دهند و به راحتی می توانند اطلاعات ذخیره شده مشتریان موجود را برای خریدهای سریع جذب کنند.

Square گزینه های سخت افزاری در دسترس برای معاملات غیر حضوری یکپارچه دارد. مصرف کنندگان با انجام معاملات آنلاین ، کشیدن انگشت یا ضربه زدن به یک خواننده Square ، یا استفاده از دستگاه پرداخت کلید در اتاق را چک می کنند.

Square برای هر تراکنش کارت 2.65٪ و هر معامله آنلاین 2.9٪ + 0.30 $ کسر می شود. مطمئن شوید که مقایسه نوار و مربع را بررسی کنید.

12. پرداختهای سریع توسط Intuit

Quickbooks

کتابهای سریع

QuickBooks Payments معاملات بین شما و فروشندگان یا مشتریان را تسهیل می کند تا اطمینان حاصل شود شما آنچه را که سزاوار آن هستید پرداخت می کنید. اگر قبلاً برای حسابداری خود از QuickBooks استفاده کرده اید و بیشتر فاکتور می کنید ، این گزینه خوبی برای شما.

QuickBooks Payments کارتهای اعتباری ، کارتهای نقدی و نقل و انتقالات بانکی ACH را می پذیرد.

پردازش پرداخت ها به صورت آنلاین ، از طریق تلفن همراه و با استفاده از دستگاه های کارت خوان انجام می شود. پس از ورود پول به حساب بانکی شما ، تقریباً بلافاصله می توانید آن را خرج کرده یا از دستگاه خودپرداز خارج کنید.

QuickBooks Payments برای هر تراکنش 2.4 + + 0.25 دلار کسر می شود.

13. دولا h3>

Dwolla

دولا

Dwolla یک پردازنده پرداخت کاملاً قابل تنظیم است که می تواند به راحتی در جریان فعلی شما ادغام شود ویترین و تجارت.

دولا خود را “اگنوستیک بانک” می داند ، به این معنی که قادر است با هر بانکی که استفاده می کنید همکاری کند.

Dwolla از توکن سازی (نوعی رمزگذاری) برای از بین بردن نگرانی های داده استفاده می کند و گزینه های پرداخت انبوه را به چندین منبع ارائه می دهد.

مشتریانی که در Dwolla ثبت نام می کنند میزان اطلاعاتی را که ارائه می دهند کنترل می کنند که آنها را برای اطمینان از امنیت در انواع مختلف مشتری طبقه بندی می کند.

دوولا برای هر معامله 5٪ (حداقل 5 ¢ ، حداکثر 5 دلار) یا 2،000 دلار در ماه قیمت گذاری ثابت در ماه اتهام می زند.

14. پرداختهای Shopify

را انجام دهید

Shopify Payments - PayPal alternative

پرداخت های Shopify

Shopify Payments دروازه پردازش پرداخت یکی از تجارت الکترونیک پیشرو در جهان است سیستم عامل ها.

Shopify Payments بر روی سادگی تمرکز دارد. موقعیت شرکت همه چیز را می گوید ، “از راه اندازی به فروش با یک کلیک بروید.”

Shopify Payments با همه روشهای پرداخت معمول و ارزهای محلی کار می کند. صدها هزار مشاغل مورد اعتماد این پلتفرم هستند و صندوق های امن 3D را ارائه می دهند.

اگر قبلاً از Shopify به عنوان بستر تجارت الکترونیکی خود استفاده می کنید ، می توانید سفارشات را ردیابی و پردازش کنید پرداخت زیر یک سقف.

هزینه خرید Shopify Payments 29 دلار در ماه + 2.9 درصد + 0.30 دلار در ازای هر تراکنش است.

15. آدن h3>

Adyen

آدن

Adyen یک بستر پرداخت است که ارزش رشد ، درآمد و مشارکت واقعی را با بازرگانان آن

خلاصه h2>


اگر از این مقاله لذت بردید ، پس از آن دوست دارید Kinsta’s WordPress platform hosting. وب سایت خود را توربوشارژ کرده و از تیم پیشکسوت وردپرس ما پشتیبانی 24/7 ساعته دریافت کنید. زیرساختهای Google Cloud ما بر مقیاس گذاری خودکار ، عملکرد و امنیت تمرکز دارند. بگذارید تفاوت Kinsta را به شما نشان دهیم! برنامه های ما را بررسی کنید a >

منبع:
https://kinsta.com/blog/paypal-alternative/.

دیدگاهتان را بنویسید