کلید 4/7: شما در غار خود می مانید و شبکه های موثری را انجام نمی دهید.

clave-4

مشکل بزرگ دیگر در عدم دید این است.

شما تمام روز را در وبلاگ خود می گذرانید ، مقاله می نویسید و ایده های طوفان مغزی می کنید.

یا شاید همانطور که قبلاً صحبت کردیم ، بدون اینکه بفهمیم چرا بازدیدهای بیشتری انجام نمی شود ، فحش می دهیم.

بگذارید در مورد شبکه و اینکه چرا برای من یکی از کلیدهای هر پروژه یک نفره در اینترنت است ، برای شما صحبت کنم. و نه فقط برای به دست آوردن بازدید بیشتر.

اول از همه ، شبکه سازی چیست؟

خوب ، این هنوز یک کلمه ساده است. اصطلاحی در انگلیسی که ترجمه شود چیزی شبیه “کار در شبکه” یا “کار کردن در شبکه شما” است.

برای من بیشتر به ثانیه می رسد. به این معنی که ، من شبکه سازی را راهی برای گسترش شبکه ارتباطات حرفه ای و گسترش خود می دانم.

اینها تکنیک ها و استراتژی هایی است که شما در پروژه خود برای همکاری با افراد دیگر ، معرفی خود به مخاطبان آنها و ایجاد اتحادهای آینده اجرا می کنید.

بیایید قسمت هایمان را کنار بگذاریم چون اینجا چیچای زیادی وجود دارد.

با تمرکز بر مفهوم این کلید ، واضح باشید که اگر حرکت نکنید و تمام روز را با سر خود در وبلاگ خود داشته باشید ، تماس با افراد دیگر بسیار دشوار خواهد بود.

شما باید مدتی را صرف تشخیص اینکه چه افرادی مهمترین بازیگر در بخش تخصصی یا حرفه ای شما هستند ، کسانی که قبلاً در اینترنت هستند ، کرده و آنها را “در هدف خود” قرار دهید.

در مرحله دوم ، باید نحوه “ورود” به این افراد را در نظر بگیریم.

منظور من از “ورود” چگونگی برقراری اولین تماس است.

چرا با کسی که رقابت من است تماس بگیرم؟ h2>

اول از همه ، همین فکر را از ذهن خود بیرون کنید.

شما باید شروع به دیدن همکاران صنعت خود به عنوان یک همکار بالقوه کنید ، نه به عنوان رقبا یا رقبایی که باید خود را از آنها جدا کنید.

شماره

افرادی که قبلاً در وب شما هستند و بیشتر از شما دارای بازدید ، مسیر ، اعتبار و جامعه هستند ، بهترین دارایی شما برای رشد است .

من از تجربه خودم به شما می گویم. h3>

من از ابتدای پروژه خودم دو تکنیک شبکه را تمرین کرده ام که اکنون توصیه می کنم ، بدون آنها گفت حتی یک چهارم پروژه فعلی نیست.

من به مصاحبه ها اشاره می کنم و به عنوان مهمان در وبلاگ های دیگر پست می کنم

مصاحبه با شخص دیگری برای افزودن ارزش به وبلاگ خود بهترین راه برای شناختن یکدیگر و ایجاد دوستی و اقدامات مشترک در آینده است.

گزینه نوشتن به عنوان میهمان چنین رابطه نزدیکی ایجاد نمی کند ، اما یک مزیت بسیار مهم دارد: شما خود را به جامعه آنها معرفی می کنید .

یک مثال عملی تا من را درک کنید.

وبلاگ معمولی که به 100 بازدید در روز نمی رسد و روزانه 1-2 مشترک دارد. این میزان تقریباً 3000 بازدید و بین 30 تا 60 مشترک در ماه است. خوب.

اگر در وبلاگ خود پستی بنویسید ، آن را به لیست کوچک خود منتقل خواهید کرد ، برای چند روز کمی از ترافیک شبکه های اجتماعی برخوردار شوید و غیره کمی بیشتر.

حال ، اگر همان شخص بوجود آمده و موفق به نوشتن همان پست شود (فرض می کنیم محتوای خوبی باشد) و آن را در وبلاگ مرجعی در بخش خود که 15000 مشترک و حدود 4000 بازدید در روز دارد منتشر می کند do فکر می کنید چه اتفاقی خواهد افتاد؟

خوب ، اگر وظیفه خود را به خوبی انجام داده باشید ، اوج ترافیک فوق العاده ای خواهید داشت و از همه مهمتر ، تهیه وب سایت خود برای اشتراک … بهمن مشترکان جدید وب سایت خود. که بازدیدهای مکرر در طول زمان خواهد بود.

شما تفاوت را درک می کنید ، درست است؟

اکنون ، کارها باید عاقلانه انجام شوند.

من بسیاری از موارد را در گوشت خودم زندگی کرده ام ، افرادی که اولین تماس را با شخصی که آنها را به عنوان فیل نمی شناسند وارد می کنند و وارد یک فروشگاه چینی می شوند.

کلیدهای زیادی برای شبکه موثر وجود دارد ، بسیار خوب.

بعضی از آنها می تواند این باشد: کم کم بروید ، خود را در نظرات وبلاگ و شبکه های اجتماعی آنها قابل مشاهده کنید ، ارزش اضافه کنید و بدون اینکه خسته کننده یا چاپلوس باشید …

اما مهمتر از همه ، وقتی اولین ایمیل را برای پیشنهاد همکاری خود (اعم از مصاحبه یا پست مهمان) راه اندازی می کنید ، سعی کنید خلاصه و دقیق باشد.

در نظرات می بینیم!

منبع:
https://www.haciaelautoempleo.com/clave-4-te-quedas-cueva-no-haces-networking-efectivo/

.

دیدگاهتان را بنویسید