کلید 3/7: شما چیزهای زیادی می نویسید ، اما در واقع موقعیت کم یا چیزی کم است.

clave-3

این خطا بسیار رایج است ، شاید یکی از رایج ترین ها باشد.

و این است که اکثریت قریب به اتفاق افرادی که وبلاگی را باز می کنند ، پس از چند ماه آن را رها می کنند (معمولاً یک سال طول نمی کشد) به دلیل “عدم نتیجه”.

اما بیایید قسمت هایی بریم.

مشکلی که در اینجا وجود دارد این است که آنها “نتایج” را دیگر نه با درآمدزایی با وبلاگ ، بلکه فقط با داشتن ترافیک مرتبط می دانند. بازدیدهای زیادی داشته باشید.

آیا برای شما اتفاق می افتد؟

من این را می گویم چون اگر مورد شما باشد ، اگر ناامید شده اید زیرا زیاد می نویسید و بازدید بیشتری ندارید ، قبل از اینکه توضیح دهید کلید این خطا کجاست ، بگذارید چیزی برای شما بگویم.

نتایج یک وبلاگ یا یک پروژه وب با تعداد بازدیدها اندازه گیری نمی شود بلکه با درآمد شما ایجاد می شود یا به عنوان مثال جامعه اطراف شما که ایجاد می کنید.

و نکته دوم ، باید بدانید که بازدید زیاد از وب سایت شما کاری نیست که یک شبه انجام شود ، بلکه زمان بر است. این یک مسابقه از راه دور است.

اما چرا با وجود نوشتن زیاد و مداوم ، ترافیک نمی گیرم؟ h2>

خوب ، چون شما می نویسید اما سعی نمی کنید چیز خاصی را موقعیت بندی کنید

شما باید در زمینه SEO یا موقعیت وب آموزش ببینید تا بدانید که هنگام نوشتن پست باید به یک کلمه کلیدی یا کلمه کلیدی خاص “حمله” کنید.

من یک مثال برای شما می زنم.

بیش از 300 مقاله در وبلاگ خود دارم.

من به شما اطمینان می دهم که بیش از 80٪ از ترافیک وب من ، کمتر از 20 مقاله از طریق ترافیک ارگانیک Google به من وارد می شود.

به عبارت دیگر ، همه ما مقالات زیادی داریم که نه فقط برای نوشتن آنها می نویسیم ، بلکه واقعاً بر رتبه بندی برای یک کلمه کلیدی خاص تمرکز نمی کنند.

وقتی این اتفاق می افتد ، آن مقالات “لحظه شکوه” خود را در زمان انتشار دارند ، اما چیز دیگری نیست.

بله ، شما آن را از طریق شبکه های اجتماعی خود منتقل می کنید ، آن را در خبرنامه خود می فرستید و البته یک سری بازدید برای 2-3 روز دریافت می کنید ، اما … و سپس چه؟

پس هیچی.

آن پست فراموش شده و بازدیدهای جدیدی ایجاد نمی کند h3>

با این حال ، هنگامی که به عنوان مثال در مورد من پستی می نویسم و ​​آن را با وجدان وظیفه انجام می دهم ، می دانم که می خواهم آن را برای وقتی که افراد در Google جستجو می کنند برای “ چگونه می توان یک وبلاگ را به صورت مرحله به مرحله ایجاد کرد ” ، آن را موقعیت بندی کنم ، مسئله متفاوت است.

با گذشت زمان ، این مقاله موقعیت هایی پیدا می کند و سحر و جادو رخ می دهد: برای من بازدیدهای مستمر و تجمعی از Google ایجاد می کند .

روز به روز ، هفته به هفته ، ماه به ماه.

به جای اینکه فقط این کار را با یک مورد انجام دهید ، این کار را با چند مقاله انجام می دهید و این زمانی است که شما واقعاً پایگاه پستی دارید که ترافیک منظم خوبی ایجاد می کند.

و همچنین ، ترافیک تقسیم شده یا واجد شرایط.

چون آنجا سرگرمی است. این امر به معنای جذب هر نوع بازدید کننده نیست .

آنچه باید انجام دهید این است که تعیین کنید کدام یک از کلمات کلیدی بیشترین علاقه را به شما دارند و این کار را از پرسیدن سوال زیر از خود انجام دهید.

می خواهم با چه نوع کلمات کلیدی (جستجوهای Google) ظاهر شوم؟

بدیهی است که آنها در موضوع شما خواهند بود ، جستجوهایی که افراد برای حل شبهات خاص مربوط به فعالیت حرفه ای شما انجام می دهند.

با تعریف واژه های کلیدی ، اکنون می توانید آن مجموعه از پست هایی را که من آنها را “ ستون های پست ” می نامم ایجاد کنید و همین مواردی هستند که بازدید شما را بیشتر و بهتر می کنند.

اما من اصرار دارم ، اگر هنوز این کار را نکرده اید ، باید چیزی را در سئو آموزش دهید.

و دوباره حتی اگر تمرین کنید ، کلمات کلیدی خود را برای حمله روشن کرده اید و می توانید محتوای عالی را برای آن پست خاص بنویسید ، در مورد یک چیز واضح باشید.

فردا در میان 10 کلمه برتر Google برای آن کلمه کلیدی قرار نخواهید گرفت. ماه بعد نیست.

این فرایندی است که به زمان ، کار مداوم و صبر نیاز دارد.

اما ارزشش را دارد ، به من اعتماد کن. پست هایی که بیشترین بازدید را برای من دارند مربوط به سال 2013 است.

به همین دلیل است که به شما می گویم هرچه زودتر دست به کار شوید ، بهتر است.

در نظرات می بینیم!

منبع:
https://www.haciaelautoempleo.com/clave-3-escribes-mucho-poco-nada-posiciona-realmente/

.

دیدگاهتان را بنویسید