چیست: گزینه های تم

گزینه های تم یک صفحه مدیر سفارشی است که دارای برخی از تم های وردپرس است. به کاربران امکان می دهد بدون تغییر دادن پرونده های تم یا لمس هیچ کدی ، تنظیمات تم را تغییر دهند. این صفحات گزینه های تم می توانند با گزینه های انگشت شمار بسیار ساده باشند یا می توانند تعداد زیادی گزینه سفارشی را به دو زبانه یا چند صفحه تقسیم کنند.

Twenty Eleven ، یکی از تم های پیش فرض وردپرس ، یک صفحه گزینه Theme دارد که بسیار ساده است.

مهم است که درک کنیم تم های وردپرس برای داشتن صفحه گزینه ها لازم نیست. به عنوان مثال ، Twenty Twelve ، یکی از تم های پیش فرض وردپرس صفحه گزینه های Theme ندارد. درعوض از ویژگی وردپرس customizer theme استفاده می کند که به کاربران امکان می دهد تم های خود را با یک پیش نمایش زنده شخصی سازی کنند.

موضوعاتی مانند Headway Theme وجود دارد که ویرایشگر کشیدن و رها کردن زنده خود را اضافه می کند که به نظر بسیاری از مبتدیان وردپرس مفید و جذاب است. سایر شرکت های تولیدی دارای پنل گزینه های مارک اختصاصی خود هستند که امکان سفارشی سازی بسیار بیشتری را فراهم می کند ، اما با این وجود کشش چندانی ندارد. برخی افراد این روش را ترجیح می دهند. نمونه ای از شرکت های تولید تم که دارای پانل گزینه های تم بسیار دقیق هستند ، تم های زیبا یا Themify هستند.

گزینه های تم برای اکثر کاربران خوب است ، اما به نظر می رسد در بخش توسعه کارها همه چیز پیچیده است. به همین دلیل است که بسیاری از توسعه دهندگان ترجیح می دهند با چارچوب های تمی که دارای پانل گزینه های تم ساده مانند Genesis Framework هستند کار کنند.

خواندن اضافی h4>

.

دیدگاهتان را بنویسید