چیست: ویرایشگر پلاگین

ویرایشگر پلاگین یک ویرایشگر متنی ساده است که در افزونه ها »ویرایشگر قرار دارد. این به کاربران امکان می دهد تا از داخل منطقه مدیر وردپرس شما پرونده های پلاگین را مشاهده و ویرایش کنند.

Plugin editor in WordPress

ویرایشگر پلاگین دارای یک منطقه متنی است که در آن پرونده های پلاگین را باز می کند. در سمت راست ، همه پرونده های افزونه انتخاب شده را لیست می کند. یک منوی کشویی در بالا وجود دارد که به شما امکان می دهد افزونه ای را که می خواهید ویرایش کنید انتخاب کنید.

توجه به این نکته مهم است که هر تغییری که مستقیماً در پرونده های اصلی افزونه خود ایجاد می کنید ، هنگام به روزرسانی افزونه ، لغو می شوند. از لحاظ تئوری ، شما هرگز نباید از ویرایشگر پلاگین برای ویرایش پرونده ها استفاده کنید. غالباً توسعه دهندگان از ویرایشگر داخلی برای مشاهده کد استفاده می کنند تا با استفاده از قلاب یا فیلتر درون افزونه تغییرات مناسب را ایجاد کنند. اگر به هر دلیلی کاملاً به ویرایش پرونده اصلی افزونه نیاز پیدا کردید ، پس توصیه می کنیم ابتدا با نویسنده افزونه صحبت کنید. شاید به جای اصلاح پرونده اصلی افزونه ، راهی بهتر برای دستیابی به آنچه می خواهید انجام دهید وجود داشته باشد. تنها دلیلی که ما این را می گوییم این است که شما نمی خواهید هر زمان که پلاگین را به روز می کنید ، وقت خود را صرف انجام تغییرات کنید در عین حال ، نمی خواهید به روزرسانی افزونه را متوقف کنید زیرا در صورت بروز آسیب پذیری در افزونه ، این امر می تواند شما را در معرض خطر جدی امنیتی قرار دهد.

برخلاف ویرایشگر قالب ، اگر در ویرایشگر افزونه خود خطایی در نحو ایجاد کنید ، دیگر شما را از سرپرست وردپرس شما قفل نمی کند. این به سادگی پلاگین را غیرفعال کرده و خطا را برای شما توضیح می دهد.

سرانجام ، فقط اگر می دانید چه کاری انجام می دهید باید از این بخش استفاده کنید.

خواندن اضافی h4>

.

دیدگاهتان را بنویسید