چیست: ویرایشگر قالب

ویرایشگر قالب یک ویرایشگر متن ساده در وردپرس است که در ظاهر »ویرایشگر قرار دارد. به شما امکان می دهد فایل های قالب وردپرس را از قسمت مدیر اصلاح کنید. می توانید پیش نمایش ویرایشگر طرح زمینه را در تصویر زیر مشاهده کنید.

Theme editor in WordPress

در سمت راست ویرایشگر ، لیست پرونده های قابل ویرایش در موضوع فعال فعلی وجود دارد. در بالای لیست پرونده های الگو ، یک منوی کشویی وجود دارد که به کاربران امکان می دهد حتی درون مضامین غیرفعال را تغییر دهند. غالباً کاربران با این قابلیت گیج می شوند زیرا فکر می کنند با انتخاب تم دیگر آن مضمون فعال می شود. انجام نمیدهد. اگر دیگری را برای ویرایش کد انتخاب کنید ، فقط پرونده های تم را در ویرایشگر باز می کند. این موضوع را فعال نمی کند. شما باید موضوع را با رفتن به “تم” Appearance ». فعال کنید.

توجه به این نکته مهم است که اگر نمی دانید چگونه کدگذاری کنید ، دیگر نباید از ویرایشگر قالب استفاده کنید. اغلب کاربران از ویرایشگر قالب برای ویرایش فایل توابع.php برای چسباندن قطعه ای از وب استفاده می کنند. وقتی به اشتباه وارد شده ، آنها از سایت خودشان قفل می شوند. ما اکیداً توصیه می کنیم قبل از ویرایش فایل functions.php از طریق ویرایشگر قالب ، با FTP آشنا شوید. در مرحله دوم ، توصیه می کنیم راهنمای مبتدیان ما را در نحوه چسباندن کد از مقالات وب برای جلوگیری از خطاهای نحوی.

اگر شما یک توسعه دهنده هستید و نمی خواهید مشتریان یا کاربران سایت را بشکنند ، بنابراین ما به شما توصیه می کنیم ویرایشگر موضوع و پلاگین را از مدیر وردپرس غیرفعال کنید.

خواندن اضافی h4>

.

دیدگاهتان را بنویسید