چیست: وضعیت ارسال

وضعیت ارسال به کاربران امکان می دهد وضعیت گردش کار برای یک پست در وردپرس را تنظیم کنند. 8 وضعیت پیش فرض وجود دارد که وردپرس از آنها استفاده می کند. آنها منتشر می شوند ، آینده ، پیش نویس ، در انتظار ، حذف شده ها ، پیش نویس خودکار و به ارث می برند. اگر پستی فقط ایجاد شده باشد و وضعیت قبلی نداشته باشد ، ممکن است دارای وضعیت “جدید” نیز باشد. تم ها و افزونه های وردپرس همچنین می توانند وضعیت پست سفارشی را برای وب سایت های پیچیده تر تعریف کنند. این وضعیت ها به کاربران امکان می دهد پست های خود را در پنل مدیریت سازماندهی کنند. خصوصاً برای سایتهایی با چندین نویسنده یا یک روند ویرایشگر پیچیده مفید هستند.

Post status

برخی مواردی که وضعیت ارسال به شما اجازه می دهد این است که کاربران بدون انتشار مقاله و ذخیره آن به عنوان پیش نویس روی آن کار کنند. به این ترتیب آنها می توانند بعداً برگردند و آن را تمام کنند. همچنین به کاربران این امکان را می دهد تا پست هایی را که به پست وضعیت “آینده” می دهد ، برنامه ریزی کنند یا یک پست را خصوصی کنند. پیوست ها دارای وضعیت پست “وراثت” هستند. برای وبلاگ های چند نویسنده ، وضعیت “در انتظار” می تواند مفید باشد زیرا همکاران می توانند پست ها را برای بررسی قبل از انتشار ارسال کنند.

انتظار می رود در نسخه های بعدی وردپرس کنترل های ویرایشی بیشتری به قابلیت های پس از وضعیت اضافه شوند. در حال حاضر کاربران می توانند این قابلیت را با استفاده از پلاگین هایی مانند Edit Flow گسترش دهند.

خواندن اضافی h4>

.

دیدگاهتان را بنویسید