چیست: میزبانی VPS

میزبانی VPS مخفف میزبانی سرور خصوصی مجازی است. برنامه های میزبانی سرور خصوصی مجازی ماشین های مجازی را به مشتریان ارائه می دهند. مفهوم مجازی سازی مشابه میزبانی مشترک است که در آن یک رایانه سرور می تواند چندین سایت را روی آن اجرا کند. با این حال ، فناوری مجازی سازی اجازه می دهد تا هر حساب به عنوان ماشین خود با منابع اختصاصی و سیستم عامل اختصاص داده شود.

به عنوان مثال: در یک محیط میزبانی مشترک ، همه مشتری ها منابع یک رایانه مشابه را به اشتراک می گذارند. اکثر ارائه دهندگان خدمات میزبانی مشترک دارای اسکریپت هایی هستند که منابع هر مشتری را محدود می کنند ، به طوری که هیچ مشتری از همه منابع استفاده نمی کند. با این حال ، منابع محاسباتی برای مشتریان تضمین نمی شود که ممکن است هر از چند گاهی با نوسان روبرو شوند ، بسته به اینکه چند مشتری از منابع به طور همزمان استفاده می کنند.

از طرف دیگر ، برنامه های میزبانی VPS می توانند با استفاده از فناوری مجازی سازی ، منابع موجود در مشتری را تضمین کنند. این یک محیط میزبان بسیار پایدارتر با نوسان کم یا بدون هیچ گونه منبع در دسترس برای مشتری فراهم می کند. InMotion Hosting، HostGator و Site5 ارائه دهندگان خدمات میزبانی VPS ما هستند. آنها سریع و قابل اعتماد هستند.

اگر قبلاً از برنامه هایی مانند Microsoft Virtual PC ، VMWare Player ، workstation و غیره استفاده کرده اید ، پس از همان مفهوم در رایانه خود استفاده کرده اید. این نرم افزار به شما امکان می دهد همان کار را در رایانه شخصی خود انجام دهید ، به شما این امکان را می دهد که “عملا” یک محیط سیستم عامل دیگر را در بالای آنچه از قبل نصب شده است ، اجرا کنید. افراد بیشتر از این فناوری در رایانه های شخصی استفاده می کنند تا بدون پرداخت هزینه خرید رایانه های اضافی ، نرم افزارها و وب سایت ها را در محیط های مختلف آزمایش یا راه اندازی کنند.

خواندن اضافی h4>

.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35