چیست: میزبانی اختصاصی

اختصاصی میزبانی اصطلاحی است که برای توصیف بسته های میزبانی وب استفاده می شود که یک سرور اختصاصی با منابع اختصاصی به یک مشتری واحد ارائه می دهد. برنامه های میزبانی اختصاصی برای وب سایت های وردپرس با تعداد بازدید کنندگان بسیار ایده آل است. بسیاری از ارائه دهندگان خدمات میزبانی وردپرس طرح های میزبانی اختصاصی را به همراه برنامه های میزبانی مشترک و VPS ارائه می دهند.

به عنوان مثال ، در یک برنامه میزبانی مشترک ، یک مشتری کامپیوتر را با بسیاری از مشتریان دیگر به اشتراک می گذارد. در مورد یک برنامه میزبانی VPS ، مشتریان یک ماشین را به اشتراک می گذارند ، اما منابع را با مشتریان دیگر در همان رایانه به اشتراک نمی گذارند. با این حال ، در برنامه های میزبانی اختصاصی ، یک مشتری کل سرور را با تمام منابع خود اجاره می کند. شرکت های میزبان وب بسته های مختلفی از برنامه های میزبانی اختصاصی را ارائه می دهند. قیمت این طرحها براساس انتخاب سخت افزار و تخصیص منابع توسط مشتری است.

برنامه های میزبانی اختصاصی برای سازمان های بزرگ یا وب سایت هایی که بازدید بیشتری دارند ، ایده آل هستند. کلاینت ها کنترل کامل سرور را به دست می آورند که به آنها امکان می دهد آن را برای پاسخگویی به نیازهای خود تنظیم کنند. برنامه های اختصاصی نیز به اشکال مدیریت شده و مدیریت نشده ارائه می شوند که در صورت بروز هرگونه مشکل ، مرکز میزبان می تواند سرور را برای مشتری مدیریت کند. سرورهای اختصاصی مدیریت شده معمولاً گران ترند. قیمت گذاری همچنین تحت تأثیر مقدار منابع مورد نیاز مانند پهنای باند ، فضای ذخیره سازی و مقدار RAM ، از جمله موارد دیگر است. هزینه های اضافی برای سرورهای اختصاصی نیز شامل بسته های نرم افزاری مورد نیاز برای اجرای سرور است. در صورت تمایل ، چنین نرم افزاری می تواند شامل مجوز برای ویندوز ، در صورت تمایل cPanel و سایر نرم افزارهای پولی باشد. گزینه های رایگان برای اکثر بسته های نرم افزاری پرداخت شده موجود است اما به دلیل مشکلات پایداری نرم افزار عموماً ترجیح داده نمی شوند. استثنا main اصلی در ترجیح نرم افزارهای پولی و رایگان ، استفاده گسترده از لینوکس نسبت به مایکروسافت یا سایر سیستم عامل های پرداخت شده در سرورها است.

خواندن اضافی h4>

.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35