چیست: فرمت های ارسال

قالب های ارسال یک مقدار اختیاری است که به پست های وردپرس اضافه می شود و به توسعه دهندگان قالب اجازه می دهد نمایش بصری یک پست را تعریف کنند. توسعه دهندگان قالب می توانند با پشتیبانی از قالب های پست ، مضامین ایجاد کنند. تعدادی از قالب های ارسال موجود است ، اما امکان ارائه قالب های پست سفارشی برای تم ها یا پلاگین ها وجود ندارد. لازم نیست که توسعه دهندگان قالب از همه قالب های ارسال پشتیبانی کنند.

  • استاندارد – قالب پیش فرض ارسال
  • کنار – یادداشتی مانند پست ، معمولاً بدون عنوان سبک می شود.
  • گالری – گالری تصاویر.
  • پیوند – پیوند به سایت دیگری.
  • تصویر – یک تصویر یا عکس
  • نقل قول – نقل قول.
  • وضعیت – توییتر مانند بروزرسانی وضعیت کوتاه است
  • ویدئو – پستی حاوی ویدیو
  • صوتی – یک فایل صوتی.
  • چت – متن چت

Post formats in WordPress

قالب استاندارد ارسال h4>

استاندارد قالب پیش فرض ارسال در وردپرس است. این می تواند یک مقاله ، یک پست وبلاگ یا هر چیزی که کاربر می خواهد باشد. یک پست استاندارد نیز می تواند هر یک از قالب های دیگر پست باشد. به عنوان مثال ، یک پست استاندارد می تواند یک گالری یا یک ویدیو داشته باشد. کاربر می تواند تصمیم بگیرد که آیا می خواهد از طرح زمینه ساخته شده برای پشتیبانی از قالب بندی و نمایش قالب خاص پست استفاده کند یا ترجیح می دهد از قالب استاندارد پست استفاده کند.

کنار h4>

علاوه بر این ، اطلاعات کمی اضافی است که ممکن است یک وبلاگ نویس بخواهد بدون نوشتن یک پست استاندارد در مورد آن ، به خوانندگان خود ارائه دهد. این می تواند یک پیوند خارجی باشد ، اشاره به بحثی که در جای دیگر وب انجام شده است یا اطلاعات جالبی است که در دامنه منظم پست های وبلاگ نمی گنجد.

کنار در وردپرس یکی از قالب های ارسال شده پشتیبانی شده است. توسعه دهندگان قالب می توانند برای تعریف بازنمایی تصویری پشتیبانی از قالب پست را انتخاب کنند.

گالری h4>

ویژگی گالری به شما امکان می دهد چندین عکس را در یک پست یا صفحه وردپرس اضافه کنید. می توانید چندین گالری را در یک پست اضافه کنید. گالری همچنین یکی از قالب های ارسال شده پشتیبانی شده است ، بنابراین توسعه دهندگان تم می توانند پشتیبانی از آن را اضافه کرده و نمایش گالری را در موضوع خود تعریف کنند. گالری تصاویر در وردپرس را می توان با استفاده از دکمه افزودن رسانه وارد کرد و سپس روی برگه “ایجاد گالری” کلیک کرد. یک گالری با استفاده از کد کوتاه در پست درج می شود ، مانند این:

شناسه های شناسه تصاویر در رسانه های وردپرس است که به کاربران امکان می دهد تصاویر را به راحتی در گالری قرار دهند.

پیوند h4>

قالب ارسال پیوند حاوی پیوندی به یک مکان وب است. در حالت ایده آل ، این مورد زمانی استفاده می شود که کاربر به جای نوشتن پست فقط می خواهد پیوندی را به اشتراک بگذارد. آنها فقط می توانند عنوان پیوند و URL را اضافه کنند یا به صورت اختیاری تفسیر خود را برای پیوند اضافه کنند.

تصویر h4>

قالب ارسال تصویر در وردپرس برای نمایش یک تصویر یا عکس منفرد استفاده می شود.

نقل قول قالب ارسال h4>

نقل قول یکی از قالب های ارسال است که توسط وردپرس پشتیبانی می شود. این برای نقل قول ها استفاده می شود ، به ویژه هنگامی که یک کاربر بخواهد فقط یک نقل قول را که در یک پست یا مقاله استاندارد نیست به اشتراک بگذارد. یک کاربر ممکن است تصمیم بگیرد که نقل قول را به برچسب HTML

اضافه یا بسته بندی کند.

قالب ارسال وضعیت h4>

وضعیت یکی از قالب های ارسال شده است که توسط وردپرس پشتیبانی می شود. وضعیت معمولاً یک بروزرسانی وضعیت کوتاه ، شبیه به توییتر است. با این حال ، لازم نیست که یک وضعیت کوتاه یا مانند توییتر باشد. یک کاربر ممکن است انتخاب کند که به روزرسانی های وضعیت طولانی تری بنویسد.

قالب ارسال ویدیو h4>

ویدئو یکی از قالب های ارسال شده است که توسط سیستم قالب های ارسال وردپرس پشتیبانی می شود. یک پست در قالب ارسال ویدیو معمولاً شامل یک ویدیو است که یا از سرویس میزبانی ویدیوی شخص ثالث مانند YouTube جاسازی شده است یا مستقیماً از وردپرس بارگذاری و پخش می شود. از وردپرس نسخه 3.6 پشتیبانی از بارگذاری و پخش فیلم بومی وجود دارد.

قالب ارسال صوتی h4>

صدا یکی از قالب های ارسال شده پشتیبانی شده در سیستم قالب های ارسال وردپرس است. پستی با نوع پست صوتی معمولاً شامل یک فایل صوتی است که از سرویس میزبانی شخص ثالث تعبیه شده یا مستقیماً از طریق آپلود کننده رسانه وردپرس بارگذاری می شود.

چت h4>

چت یکی از قالب های ارسال است که توسط وردپرس پشتیبانی می شود. برای نمایش متن متن چت استفاده می شود.

خواندن اضافی h4>

.

دیدگاهتان را بنویسید