چیست: زمینه های سفارشی

زمینه های سفارشی ، که به عنوان posta meta نیز شناخته می شوند ، ویژگی در وردپرس است که به کاربران اجازه می دهد هنگام نوشتن پست اطلاعات اضافی را اضافه کنند. وردپرس این اطلاعات را به عنوان متا داده ذخیره می کند. کاربران می توانند با استفاده از برچسب های الگو در قالب های وردپرسی خود ، این داده های متا را نمایش دهند.

نمونه هایی از زمینه های سفارشی می تواند باشد:

  • موسیقی ای که هنگام نوشتن پست به آن گوش می دهید
  • رتبه ای که ممکن است بخواهید برای محصولی که در حال بررسی آن بودید ، اضافه کنید
  • یا هر چیز دیگری که فکرش را بکنید

Add custom fields to a WordPress post

قسمتهای سفارشی بصورت پیش فرض پنهان هستند. اگر می خواهید کادر قسمتهای سفارشی را در صفحه ویرایش پست خود نمایان کنید ، باید بر روی دکمه گزینه های صفحه در گوشه سمت راست بالای صفحه مدیر خود کلیک کنید. در منو ، به سادگی کادر تأیید “زمینه های سفارشی” را علامت بزنید.

Enabling custom fields meta box in WordPress Post Edit screen

این ویژگی برای طراحان و توسعه دهندگان قالب ساخته شده است ، بنابراین آنها می توانند قدرت وردپرس را افزایش دهند. تم ها و پلاگین های مختلف از آنها برای ذخیره اطلاعات اضافی مربوط به پست استفاده می کنند. به عنوان مثال: داده های متا SEO شما که برای هر قسمت با استفاده از یک افزونه یا طرح زمینه اضافه می کنید ، زمینه های سفارشی است.

توسعه دهندگان حتی می توانند صفحات نوشتاری زیبایی ایجاد کنند ، بنابراین کاربران مجبور نیستند با رابط کاربری زمینه های سفارشی (شناسه ها و مقادیر) سر و کار داشته باشند. اگر به قسمت خوانش های اضافی نگاه کنید ، ما برخی از مقاله های واقعاً منبع دار را ذکر کرده ایم که در زمینه های سفارشی وردپرس گسترش خواهند یافت.

خواندن اضافی h4>

.

دیدگاهتان را بنویسید