چیست: تم کودک

طرح زمینه کودک در وردپرس یک موضوع فرعی است که تمام عملکردها ، ویژگی ها و سبک طرح زمینه اصلی آن را به ارث می برد. مضامین کودک روشی ایمن برای تغییر قالب وردپرس است بدون اینکه واقعاً تغییری در پرونده های مضمون والدین ایجاد شود. وقتی موضوع والد به روز می شود ، تغییرات ایجاد شده در طرح زمینه کودک نیز حفظ می شوند و در نسخه به روز شده نیز اعمال می شوند. به همین دلیل تم های کودک ایمن ترین و بهترین راه برای ایجاد تغییر در یک موضوع موجود هستند. به جای اصلاح مستقیم پرونده های تم ، می توانید آنها را با الگوهای موجود در طرح زمینه کودک نادیده بگیرید.

برای ساختن طرح زمینه کودک باید پوشه ای را در فهرست موضوعات خود برای موضوع جدید خود ایجاد کنید. در این پوشه تنها فایلی که نیاز دارید style.css است. در سرصفحه فایل style.css می توانید با افزودن یک الگوی الگو به کد نظر که در آن نام موضوع نوشته شده است ، مضمون اصلی را مشخص کنید. از آنجا که این سبک نامه بعد از صفحه سبک والدین قرار داده شده است ، این سبک ها را در فایل style.css موضوع اصلی لغو می کند.

برای اعمال تغییرات ، تم کودک باید فعال شود. طرح زمینه والدین همچنان شامل هر عملکردی است که توسط طرح زمینه کودک بازنویسی نشده است.

خواندن اضافی h4>

.

دیدگاهتان را بنویسید