چیست: تم پاسخگو

مضامین پاسخگو از رویکرد طراحی وب پاسخگو پیروی می کنند که هدف آن ایجاد وب سایت هایی است که تجربه بهینه کاربر را در دستگاه های مختلف و وضوح صفحه از جمله رایانه های رومیزی ، رایانه های لوحی مانند iPad ، تلفن های هوشمند و سایر دستگاه های تلفن همراه ارائه می دهند. یک قالب وردپرس پاسخگو طرح خود را بر اساس اندازه صفحه نمایش و وضوح آن تنظیم می کند.

مضامین پاسخگو در صفحه های کوچکتر مانند تلفن های هوشمند خوانایی و قابلیت استفاده بهتری دارند. همچنین از ایجاد نسخه موبایل مخصوص دستگاه جلوگیری می کند. قبل از مضامین پاسخگو ، سایت ها مجبورند برای هر پلتفرم نسخه موبایل متفاوتی ایجاد کنند مانند آیفون ، اندروید و …

تعداد فزاینده ای از طریق رایانه لوحی و تلفن های هوشمند به اینترنت دسترسی دارند. به همین دلیل است که ما شاهد افزایش تعداد تم های پاسخگو هستیم که توسط شرکت های قالب سازی وردپرس ایجاد می شوند. اگر بخش عمده ای از بازدیدکنندگان وب سایت شما با استفاده از یک دستگاه تلفن همراه از وب سایت شما بازدید می کنند ، بنابراین باید به طور جدی ارائه یک نسخه تلفن همراه یا تغییر جهت دادن به یک قالب وردپرس پاسخگو را بررسی کنید.

یک موضوع در مخزن وردپرس وجود دارد که “پاسخگو” نامیده می شود اما تنها موضوع پاسخگو موجود نیست. گیج نشوید تعداد زیادی از مضامین پاسخگو در دسترس است.

خواندن اضافی h4>

.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35