چیست: تم والدین

یک تم والد در وردپرس موضوعی است که توسط یک موضوع دیگر ، تم کودک به عنوان والد اعلام می شود. این ویژگی در وردپرس به طراحان و توسعه دهندگان قالب امکان می دهد تا از مضامین بزرگتر و قوی وردپرس استفاده کرده و با ایجاد مضامین کودک ، آن مضامین را اصلاح کنند. یک طرح زمینه والدین از طریق تمام قابلیت ها ، ویژگی ها و سبک خود به موضوع کودک منتقل می شود. طرح زمینه کودک بدون تغییر در طرح زمینه والد ، می تواند به طور انتخابی تغییراتی در عملکرد موضوع والدین ایجاد کند.

قابلیت طرح زمینه والدین / کودک به کاربران این امکان را می دهد تا به راحتی تم های خود را بدون نگرانی در مورد از دست دادن سبک خاصی که به سایت خود اضافه کرده اند ، ارتقا دهند.

اغلب مبتدیان مضامین والدین را با چارچوب های زمینه اشتباه می گیرند. تمام چارچوب های قالب وردپرس مضامین والدی هستند اما همه مضامین والدین چارچوب تم نیستند. از نظر تئوری تمام مضامین وردپرس می توانند یک موضوع والدین باشند. با این وجود برای اینکه یک موضوع اصلی به عنوان یک چارچوب باشد ، باید این توانایی را به توسعه دهندگان بدهد که عملکرد اصلی طرح زمینه را بدون تغییر در پرونده های اصلی موضوع تغییر دهند و آن را شخصی سازی کنند. این کار معمولاً با استفاده از قلاب و فیلتر انجام می شود.

ما به کاربران توصیه می کنیم وقتی می خواهید از یک سبک خاص استفاده کنید ، تم های کودک ایجاد کنند ، اما اگر می خواهید از تغییرات اساسی CSS فراتر بروید و می خواهید تعداد بیشتری قابلیت اضافی به آن اضافه کنید ، توصیه می کنیم از یک چارچوب تم مناسب برای ساخت استفاده کنید. یک موضوع کودک.

خواندن اضافی h4>

.

دیدگاهتان را بنویسید