چیست: تجدید نظر

نسخه ها از نوع پست و ویژگی در وردپرس است. این وردپرس را قادر می سازد پس از هر 60 ثانیه در حالی که کاربر روی آنها کار می کند ، به صورت خودکار تجدید نظر در پست ها ، صفحات یا انواع پست های سفارشی شما را ذخیره کند. ویرایش ها به دو دلیل بسیار مهم در وردپرس اضافه شدند. یکی از آنها جلوگیری از خطر از دست رفتن داده ها بود. کامپیوترها عجیب و غریب و غیرقابل پیش بینی هستند. شما هرگز نمی دانید که مرورگر شما چه زمانی خراب می شود یا اینکه رایانه شما به طور خودکار دوباره راه اندازی می شود. همچنین موقعیت هایی وجود دارد که به طور تصادفی پنجره مرورگر را می بندید یا صفحه را تازه می کنید. حتی گاهی اوقات برق در هوای طوفانی خاموش می شود. در زمان های قدیمی وردپرس ، مشکل این بود که شما به راحتی تمام کارهایی را که پس انداز نکرده اید از دست خواهید داد. خوب با تشکر از تجدید نظر ، شما مجبور نیستید به طور مداوم همه چیز را ذخیره کنید. وردپرس این کار را برای شما انجام می دهد ، بنابراین در هنگام وقایع فاجعه آمیز مانند مواردی که در بالا توضیح دادیم ، هیچ داده ای را از دست ندهید.

دلیل مهم دیگر افزودن ویرایش ها ، بهبود روند تحریریه بود. زمانهایی در نوشتن وجود دارد که اشتباه می کنید یا یک ایده کامل را خلاص می کنید بدون اینکه به آن فکر کنید. یکی دو روز بعد ، می خواهید به آن ایده اولیه برگردید. بازبینی های خوب به شما امکان مقایسه نسخه های پست خود را می دهد. در صورت تمایل حتی می توانید نسخه قدیمی پست خود را بازیابی کنید.

WordPress Post Revisions

با ذخیره WP_POST_REVISIONS در پرونده wp-config.php می توانید فاصله ذخیره خودکار ویرایش ها را مدیریت کنید. می توانید ویرایش ها را هر 30 ثانیه ، هر 2 دقیقه یا هر چیز دیگری که دوست دارید ذخیره کنید. حتی می توانید آن را کاملاً خاموش کنید. این افسانه وجود دارد که خاموش کردن ویرایش ها باعث بهبود عملکرد سایت شما می شود. درست نیست.

مشترک شدن در WPBeginner

خواندن اضافی h4>

.

دیدگاهتان را بنویسید